چگونه یک وب سایت ارزان اما حرفه ای طراحی کنیم؟

thumbnail

چگونه یک وب سایت ارزان اما حرفه ای طراحی کنیم؟

اگر در موقعیتی هستید که به یک وب سایت حرفه ای نیاز دارید، اما بودجه کافی برای ساخت چنین سایتی را در اختیار ندارید اصلاً نگران نباشید. همه ما قبلاً در چنین موقعیتی قرار داشتیم.

در این مقاله قصد داریم سیستمی را به شما معرفی کنیم که در حال حاضر از آن به عنوان سایت ساز یا Website Builder یاد می‌شود. سایت سازها مناسب افرادی است که قصد تهیه سایتی باکیفیت را با قیمتی مناسب دارند.

پیش از آنکه بیشتر توضیح دهیم، اجازه دهید بررسی کنیم که اصلاً سایت ساز چیست؟

سایت ساز چیست؟

خب، در پاسخ این سوال باید گفت سایت ساز یک نرم افزار مدیریت محتوا و ویرایشگر بصری ساده برای وب سایت است و کاربران آن می‌توانند بدون هیچ آشنایی با کدنویسی و زبان برنامه‌نویسی، وب‌سایت خود را به طور کامل مدیریت کنند.

یکی از دلایل موفقیت آشفتگی موجود در بازار طراحی سایت بود. این آشفتگی، نبود قیمت مشخص و بدقولی طراحان سایت به قدری پر رنگ است که بسیاری از افراد ترجیح دادند که کار طراحی سایت را خودشان به دست بگیرند. در این میان، سایت ساز ها ابزاری بودند که این امکان را برایشان میسر می‌کردند.

وجود قالب های متنوع و زیبا، ارائه پشتیبانی قوی و هزینه‌های منطقی و معقول طراحی سایت، همگی باعث شدند تا بحث سایت ساز ها در جهان مطرح شود.

در ادامه مزایای سایت ساز را نسبت به سیستم های مدیریت محتوا و طراحی سایت اختصاصی برای شما عزیزان برشمرده‌ایم:

  • سیستم کاملاً پویا و داینامیک برای ویرایش ساده وب سایت
  • وجود قالب های تخصصی و بیشتر نسبت به CMS ها
  • سادگی کار با نرم افزار بدون احتیاج به دانش برنامه نویسی و کدنویسی
  • تغییر قالب وب سایت بدون پرداخت هزینه
  • پرداخت هزینه بسیار کمتر نسبت به طراحی سایت
  • ساخت سایت بر اساس سلیقه‌ی شما
  • و …

موارد اشاره شده تنها بخشی از مزایای استفاده از سایت سازها هستند. خب، اگر به استفاده از سایت ساز علاقمند شده باشید، مطمئناً می‌خواهید بدانید از چه سایت سازی باید استفاده کنید؟ کدام سایت ساز خدمات بهتری ارائه می‌کند؟ یا حتی آیا امکان استفاده از سایت سازها برای کاربران ایرانی وجود دارد یا خیر!

در ادامه قصد داریم یک سایت ساز خوب ایرانی را به شما معرفی کنیم؛ سایت سازی که هر آنچه برای طراحی سایت پیشرفته نیاز دارید را به راحتی در اختیارتان قرار می‌دهد.

و اما سایت ساز پرتال

طرح اولیه‌ی سایت ساز پرتال در مهر ماه سال ۹۲ عنوان شد. برنامه نویسی این سیستم، پس از ایجاد ساختار اصلی سیستم و الگوریتم، از آذر ۹۲ آغاز گردید. پس از گذشت ۲۲ ماه و با تلاش برنامه نویسان و طراحان تیم پرتال، سرانجام نسخه‌ی نخست آن به اتمام رسید.

واضح است که نسخه‌ی اولیه، پاسخگوی همه‌ی نیازهای کاربران نخواهد بود، اما تیم پرتال همواره برای به‌روزرسانی این سامانه تلاش خواهد کرد.

سایت ساز پرتال امکانات کامل یک وب سایت حرفه‌ای را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. همچنین، ویرایش وب سایت بدون دانش برنامه نویسی و طراحی سایت انجام میشود. یعنی شما می‌توانید سایت خود را آنگونه که می‌خواهید طراحی و ویرایش کنید.

از جمله امکانات مهم سایت ساز پرتال می توان به موارد اشاره کرد :

واکنشگرا یا ریسپانسیو بودن سایت‌ها

تمام قالب‌های موجود در سایت ساز پرتال به شکلی طراحی و کدنویسی شده‌اند که وب‌سایت شما بر اساس سایز صفحه نمایشگر (موبایل، تبلت یا مانیتور رومیزی) مخاطبین نمایش داده می شوند.

به این ترتیب، دیگر فرقی نمی‌کند که مخاطب شما از چه ابزاری برای دیدن سایت شما استفاده می‌کند زیرا در هر صورت توانایی استفاده از تمام امکانات سایت شما را دارد.

بهینه سازی موتور های جستجوگر

پرتال تمامی استانداردهای جهانی برای بهینه سازی وبسایت ها در موتورهای جستجوگر را رعایت کرده است و همۀ امکاناتی که شما برای هماهنگی وبسایت خود با موتورهای جستجوگر نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد.

قالب‌های آماده متفاوت

تیم فنی سایت ساز پرتال تلاش می‌کنند تا ماهانه بیش از 10 قالب را برای بیش از 50 موضوع متفاوت به شکل رایگان به سامانه خود اضافه کنند. همچنین، شما می‌توانید قالب اختصاصی مورد نیاز خود را به صورت مجزا طراحی کرده و بر روی وب سایت خود تنظیم کنید.

مدیریت محتوا به آسانی نوشیدن آب!

خب، نکته جالبی که درباره سامانه سایت ساز پرتال وجود دارد این است که به شما امکان می‌دهد حتی جزئی‌ترین بخش‌های وب سایت خود را نیز ویرایش کنید.

همچنین، سامانه سایت ساز پرتال طوری طراحی شده است که برای ویرایش صفحات یا ساختن آن‌ها نیازی به داشتن مهارت خاصی ندارید و هر افرادی با هر سطحی از دانش طراحی سایت می‌تواند به راحتی وب سایت خود را مدیریت کند.

از دیگر امکانات محتوایی پرتال می شود به موارد زیر اشاره کرد:

  • اضافه کردن صفحه: امکان اضافه کردن صفحه برای وبسایت، صفحه وبلاگ، محصول، عکس به گالری عکس و بسیاری از امکانات دیگر
  • فرم ساز: امکان ایجاد فرم های دریافت اطلاعات از بازدیدکنندگان وبسایت مانند: تماس با ما، استخدام، نظرسنجی و …
  • ایجاد صفحه های شاخه وار: قابلیت ایجاد زیرشاخۀ نامحدود برای انواع صفحه های وبسایت به صورت شاخه ای و تو در تو
  • آلبوم تصاویر: امکان ایجاد صفحات تصویری مانند: گالری تصاویر، نمونه‌کارها، محصولات و …
  • ایجاد وبلاگ: امکان ایجاد وبلاگ برای وبسایت برای انتشار نوشته ها مانند: اخبار، مقاله ها و …

سخن پایانی

مطمئناً اگر فردی هستید که قصد دارد وب‌سایتی حرفه‌ای داشته باشد، اما با کمبود بودجه مواجه است یا دوست دارد از آشفته بازار طراحی سایت فرار کند، قطعاً سایت ساز پرتال کمک بزرگی برای شما خواهد بود.

یکی از مزایای بزرگ سایت ساز پرتال پشتیبانی همیشگی و 24 ساعته آن است، به این معنی که هر زمانی که با مشکلی در سامانه روبرو شدید یا سوالی داشتید می‌توانید بر روی کمک‌های کارشناسان پرتال حساب باز کنید.

علاوه بر این، ما راهکارهای افزایش اعتبار برند شما را به خوبی میشناسیم. هم اکنون می توانید تعرفه های پرتال را مشاهده بفرمایید. در صورت داشتن سوال و یا مشاوره‌ی رایگان میتوانید با شماره 63404-021 (داخلی 2 سایت ساز) تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter