خرید گیفت کارت اپل

thumbnail

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

خرید گیفت کارت اپل

تهیه اپل آیدی

برای تهیه اپل آیدی معتبر از سایت iapplecenter می توانید اقدام کنید. پس از سفارش اپل آیدی، می توانید اپل آیدی خود را بصورت آنی از طریق سایت تحویل بگیرید. شما می توانید از تمام کارتهای بانکی ایرانی عضو شتاب برای خرید اپل آیدی اقدام نمایید. اعتبار ما حضور سه ساله در این حوزه می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

همه اکانت هایی که توسط ما ساخته ميشود تاريخ انقضا ندارد و ميتوانيد به صورت بينهايت از آن استفاده کنيد. تعداد برنامه ها و سایز آنان نيز محدوديتی ندارد.تهیه اکانت توسط ما کاملا امن و مطمئن بوده و بعد از دريافت آن قادر خواهيد بود تا همه اطلاعات اپل آیدی را تغيير دهيد. بعد از خرید از سایت ما تمامي اطلاعات مورد نياز اکانت حاوی تاريخ تولد و پرسشها امنيتي و جواب آنها براي ارسـال ميگردد تا بعد از وارد کردن گیفت کارت دچار مساله نشوید. سايت آی اپل سنتر بعد از تحویل محصول, به پشتيباني خواهد داد و را راهنمايي خواهد کرد , پس در نتیجه خیال از تهیه Apple ID راحت باشد

چنانچه بعد از خريد از سایت iapplecenter موفق به دريافت آن نشديد تنها کافيست به شماره ارتباط درج شده در بالاي سايت اس ام اس بدهيد تا در اولين فرصت به مساله رسيدگي شود. پستيباني سایت به صورتی ۲۴ ساعته بوده و در تمامي ساعات شبانه روز و حتي روزهاي تعطيل کافيست يک پيامک به شماره ي بالاي سايت ارسـال فرماييد.

برای خریدی مطمئن و معتبر می توانید از سایت iapplecenter که نشانی آن در پایین همین مقاله درج شده است اپل آیدی خود را با قیمت مناسب و معتبر تهیه نمایید. چنانچه در مراحل خرید و تحویل مشکلی داشتید می توانید با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید اپل آیدی کلیک کنید

گیفت کارت اپل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter