زندگینامه نازنین بیاتی بازیگر جوان و خوش چهره سینمای ایران

thumbnail

نازنین بیاتی بازیگر ایرانی است که با بازی در سریال عاشقانه ها از منوچهر هادی کاملا شناخته شده شد و تبدیل به یک ستاره شد. نازنین بیاتی بازیگر آرام و کم حاشیه اي است که با نخستین باری که جلوی دوربین رفت نامزد سیمرغ شد. با زندگی نازنین بیاتی ، این بازیگر با استعداد آشنا شوید.

 

بیوگرافی نازنین بیاتی

 

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است. ازنین بیاتی بسیار پر انرژی است و دوست دارد خیلی زود به آنچه می خواهد برسد او از علاقه اش به مرحوم خسرو شکیبایی گفت. زمانی که او در مقطع راهنمایی بوده یکبار استاد را سر صحنه فیلمبرداری دیده و از همان زمان آرزوی بازی با ایشان را داشته است.

 

علاقه به بازیگری

علاقه‌اش از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی بازیگری شروع شد و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.

 

خانواده نازنین بیاتی

مادر نازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است و محل زندگی این بازیگر جوان در منیریه است . نازنین بیاتی دو خواهر به نام های ندا و نغمه نیز دارد.

 

بیوگرافی نازنین بیاتی +زندگی شخصی و ازدواج +عکس های نازنین بیاتی

 

افتخارات نازنین بیاتی

نازنین بیاتی چهره سینمایی که تکراری بازی نمی‌کند. او که حالا هم جایزه بهترین بازیگر زن کمدی و هم نامزدی بهترین بازیگر زن فیلم درام را در کارنامه خود دارد استعداد بازیگری اش را به همه ثابت کرده است. فیلم “دربند” اولین تجربه سینمایی نازنین بیاتی است. او برای بازی در همین فیلم، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر شد و اگر چه آن را نبرد، یک سال بعد (۱۳۹۲) در همه پرسی هفتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان ایران، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن برگزیده شد.

نازنین بیاتی همچنین در سریال عروسکی شکرستان به عنوان طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت‌های «رؤیا و پیشگو» با آقای حسن رادفر حضور یافت.

 

شخصیت درونی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی فردی بسیار پر انرژی ،عجولو در جمع دوستان بسیار شاد است و در کل شخصیت برون گرایی دارد و دوست دارم به آن چیزی که می خواهد خیلی زود برسد.

 

شهرت

بیشتر شهرت خانم بیاتی از رخ دیوانه سال 93 شروع شد سپس سال 96 با فیلم های مغزهای کوچک زنگ زده، آینه بغل و سریال گلشیفته به اوج خود رسید.

 

شباهت با ترانه علیدوستی

برای من جای خوشحالی است که بگویند شبیه خانم ترانه علیدوستی هستم؛ بازیگری که به نظرم یکی از بهترین بازیگران سینمای ماست.

 

آثار هنری نازنین بیاتی


فیلم سینمایی

● مجوز خروج – 1399

● زمستان بود – 1399

● جوجه تیغی – 1399

● سگ بند – 1398

● عروسی مردم – 1398

● دینامیت – 1397

● ژن خوک – 1397

● زعفرانیه 14 تیر – 1397

● آینه بغل – 1396

● مغزهای کوچک زنگ زده – 1396

● رفتن – 1395

● مادری – 1394

● رخ دیوانه – 1393

● طعم شیرین خیال – 1393

● فرشته ها با هم می آیند – 1392

● ارسال یک آگهی تسلیت – 1392

● مردن به وقت شهریور – 1392

● دربند – 1391

 

نمایش خانگی

● هفت – 1399

● مانکن همتا – 1398

● گلشیفته گلی – 1396

ویدیو : زندگینامه نازنین بیاتی بازیگر جوان و خوش چهره سینمای ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter