بیوگرافی مهدی کوشکی از زندگی هنری تا حواشی و ازدواج سوم

thumbnail

مهدی کوشکی نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است. مهدی کوشکی فارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما – تئاتر دانشگاه هنر است.ورود او به عرصه سینما با حضور در فیلم موفق لانتوری وارد فاز جدید شد سپس در فیلم فروشنده اصغر فرهادی هم نقش افرینی کرده است.

 

بیوگرافی مهدی کوشکی

 

مهدی کوشکی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان مردادماه سال 1360 در کوهدشت لرستان متولد شد. این بازیگر از خطه لرستان در خانواده شش نفره متولد شد و یک برادر به نام مصطفی و دو خواهر به نام های راضیه و عاطفه دارد.

این هنرمند کشورمان تحصیلاتش را در زمینه زمینه ادبیات نمایشی تا مقطع لیسانس در دانشکده سینما تئاتر ادامه داد و علاوه بر بازیگری در زمینه نمایش نامه نویسی و کارگردانی هم فعالیت دارد.

 

از تئاتر تا کارگردانی

بصورت جدی فعالیت خود را از سال 1375 وقتی 16 ساله بود با تئاتر شهرستان خرم آباد شروع کرد تا اینکه تصمیم گرفت نویسندگی و کارگردانی هم بکند.

او با تشکیل گروه تئاتری لیو به سرپرستی حسن معجونی فعالیت خود را در آنجا حرفه ای تر ادامه داد که این گروه بعدا موفق ترین گروه نمایش کشور شد.

 

فعالیت های مهدی کوشکی

از جمله فعالیت‌های او می‌توان به ایفای نقش در نمایش‌های “تهران- بلگراد”، “ولپن”، “پشت بام”، “دکلره” و “جنوب” و کارگردانی نمایش‌های “بازگشت پرومته”، “سرود ۱۰۰ هزار افلیای عاشق”، “طاس آوازه خان” و “دکلره” اشاره کرد.

او همچنین در سال ۹۱ برای بازی در نمایش “سرگرم خودت بودی” در “بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان اصفهان” موفق به کسب جایزه بازیگری شده‌است.

 

بیوگرافی مهدی کوشکی بازیگر و کارگردان سینمای ایران + تصاویر همسرانش

 

شهرت
مهدی کوشکی در سال ۹۲ با فیلم مهمونی کامی وارد سینما شد و بازی در فیلم لانتوری و فروشنده به شهرت رسید.

 

مهدی کوشکی در سریال دل
مهدی کوشکی بازیگر نقش مهران در سریال دل است .

او یکی از بازیگران سریال دل است و در سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی در نقش مهران در کنار بازیگرانی چون ساره بیات ، حامد بهداد و یکتا ناصر بازی کرده است.

 

ازدواج مهدی کوشکی

مهدی کوشکی تجربه سه زندگی مشترک را در طول سالهای زندگی اش داشته که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

مهدی کوشکی در اولین تجربه زندگی مشترک با خانمی به نام مینا شمس ازدواج کرد اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نداشت و به دلیل عدم تفاهم از همسرش جدا شد و همسرش در لندن زندگی میکند. آرسام تنها پسر مهدی کوشکی است و حاصل ازدواج اول او است که سال 1385 متولد شد. آرسام کنار مادرش در لندن زندگی میکند و در زمان هایی از سال اوقاتش را در کنار پدر میگذراند.

صحرا فتحی بازیگر و کارگردان کشورمان همسر دوم مهدی کوشکی است که این ازدواج هم به سرانجام نرسید و این زوج هنرمند بعد از مدتی زندگی مشترک از هم جدا شدند.

مهدی کوشکی و صحرا فتحی فرزند مشترکی ندارند و خبر منتشر شده درخصوص معرفی صحرا فتحی به عنوان مادر آرسام پسر مهدی کوشکی صحیح نیست.

22 اسفندماه سال 98 بود که خبر ازدواج مهدی کوشکی با ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر منتشر شد و با حواشی زیادی همراه شد.

ریحانه پارسا همسر سوم مهدی کوشکی است که متولد سال 77 است و این زوج اختلاف سنی حدود 17 سال با یکدیگر دارند و این ازدواج با حواشی زیادی در میان مردم همراه بود و زندگی مشترک آنها کمتر از یکسال دوام داشت.

این دو سر یک تئاتر در دی ماه 98 با هم آشنا شده بودند و با شروع قرنطینه این رابطه جدی شد و در نهایت به ازدواج رسمی رسید.

چند ماه بعد از ازدواجشان همه عکس های دو نفره و عاشقانه شان از صفحه اینستاگرام هر دو بازیگر حذف شدند. و بعد از چند ساعت ریحانه پارسا ویدیویی در صفحه مجازی خود منتشر کرده و بدون این که واکنشی نسبت به این خبر داشته باشد با تشکر از مردم اعلام کرده که حالش خوب است. او همچنین در انتهای این ویدئو گفته: امیدوارم آقای کوشکی در هر کجا که هستند سلامت باشند. که خبر از طلاق و جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا دارد.

 

مستند سازی مهدی کوشکی

حمام میمون عنوان مستندی به نویسندگی مهدی کوشکی و کارگردانی محمد دارایی است که با بازی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی مقابل دوربین رفت و تجربه ای متفاوت برای ریحانه پارسا و مهدی کوشکی محسوب میشود که روایتی از درد را به تصویر میکشد.

 

فیلم‌شناسی مهدی کوشکی

سینما:
مورچه خوار (شاهد احمدلو ۱۳۹۸ )
بی سر (کاوه سجادی حسینی ۱۳۹۸ )
دابلند (ابراهیم ابراهیمیان ۱۳۹۸ )
مسخره باز ( همایون غنی‌زاده ۱۳۹۷ )
شاه کُش ( وحید امیرخانی ۱۳۹۶ )
فروشنده (اصغر فرهادی ۱۳۹۵ )
پدیده ( علی احمدزاده ۱۳۹۴)
لانتوری (رضا درمیشیان ۱۳۹۴)
مهمونی کامی (علی احمدزاده ۱۳۹۲ )

 

نمایش خانگی:
– کرگدن (کیارش اسدی زاده ۱۳۹۷)
– دل (منوچهر هادی ۱۳۹۷)

ویدیو : بیوگرافی مهدی کوشکی از زندگی هنری تا حواشی و ازدواج سوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter