مراحل لیفت و لمینت ابرو: نکاتی که قبل از لیفت ابرو باید رعایت کنید

با لیفت و لمینت، تارهای ابرو به سمت بالا و ایستاده و ابروها پهن تر و جاهای خالی ابرو پر می شود و نه تنها آسیبی به ابرو زده نمی شود بلکه ابرو تقویت هم می شود. اگر دوست دارید ابروهایتان هاشوری و خوش حالت شود و پرپشت و زیبا دیده شود ، این روش را امتحان کنید و با لیفت و لمینت ابرو در این بخش از سایت لادین آشنا شوید.

لیفت و لمینت ابرو دو روش جدید برای حالت دادن و تقویت ابرو است. در این روش هم مانند روش لیفت و لمینت مژه برای تقویت و پرپشت تر کردن و ضخیمتر کردن ابرو بکار برده میشود . اگر میخواهید زمان زیادی را صرف آرایش ابرو و حالت دار کردن آن نکنید میتوانید از این روش استفاده کنید . در این روش با بکار بردن مواد طبیعی که روی ایرو قرار میگیرد تارهای ابرو را ضخیم تر و مشکی تر نشان میدهد و به صورت منظم و هاشوری رو به بالا حالت داده میشود .

این مواد باعث تقویت ابرو میشود و هیچ آسیبی به ابرو وارد نمیکند . در نظر داشته باشید که روش های دیگری همچون تزریق ژل ابرو -جراحی لیفت ابرو – هاشور ابرو و کاشت ابرو و … نیز برای تغییر حالت دادن به ابرو وجود دارد اما استفاده از لیفت و لمینت ابرو کم هزینه تر و بی دردسرتر است.

 

مراحل لیفت و لمینت ابرو

 

مرحله اول :
ابتدا تمام تارهای ابرو و اطراف ابرو کاملا تمیز می شود تا هیچگونه آلودگی و مواد آرایشی روی تارهای ابرو باقی نماند . سپس با استفاده از محلولی به نام Brow Fix ، ابروها را در موقعیت رو به بالا قرار می دهند تا مطمئن شوند که تمام مراحل لیفت و لیمنت ابرو از ریشه ابروها تا انتها انجام می گیرد . این محلول ابروها را در طول درمان ، ثابت نگه می دارد .

 

مرحله دوم :
در مرحله بعدی از یک کرم یا لوسیون به نام Brow Style استفاده می شود . این کرم یک فرآیند شیمیایی ایجاد می کند که پیوندهای هر تار ابرو را از بین می برد و این امکان را فراهم می کند تا تارهای ابرو به شکل جدید و در موقعیت جدید قرار گیرند . در این مرحله تارهای ابرو کاملا به سمت بالا لیفت می شوند و شکل و فرم طبیعی و زیبایی برای ابروها ایجاد خواهد شد . این کرم باید در مدت زمان تعیین شده که بر روی بسته بندی آن درج شده روی ابروها قرار گیرد تا فرایند لیفت و لمینت ابروها به درستی انجام شود.

 

مرحله سوم :
در مرحله بعدی از محلولی به نام Brow Set استفاده می شود تا تارهای ابرو در موقعیت و حالت جدیدی که قرار گرفتند ، کاملا فیکس و ثابت بمانند . این محلول نیز باید به مدت زمان معینی روی ابروها بماند تا اثربخشی خوبی داشته باشد. این مدت زمان معمولا بر روی بسته بندی محلول درج شده است .

 

مرحله چهارم :
در این مرحله می توان از رنگ ابرو مخصوص نیز برای ابروها استفاده کرد تا رنگ طبیعی و زیباتری برای ابروهای لیفت شده ایجاد شود . اگرچه این مرحله اختیاری است اما تاثیر خیلی زیادی در افزایش زیبایی ابروها دارد و نتیجه لیفت و لیمنت ابروها را چند برابر بهتر نشان خواهد داد.

 

مرحله پنجم :
تمام مواد و محلول هایی که بر روی ابرو زده شده است به خوبی تمیز و پاک می شود و سپس بر روی ابروها محلولی به نام Brow Nourish زده می شود. این محلول در واقع یک سرم مخصوص ابرو همراه با کراتین است که کمک میکند تارهای ابرو نرم و آبرسانی شوند.

 

تمام این مراحل ممکن است بین 30 تا 60 دقیقه طول بکشد.

 

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ و چگونه انجام می شود؟ | مرکز آرایش پری

 

لیفت و لمینت ابرو چه تفاوتی با هم دارند؟
لیفت و لمینت ابرو دو روش زیبایی نوآورانه و جدید هستند که جذابیت فوق ‌العاده ‌ای را برای ابروها به ارمغان آورده ‌‌اند. پرپشت کردن ابروها، به ویژه برای افرادی که ابروهای کم ‌پشت و نازکی دارند، کار بسیار دشواری است. اما با لمینت ابرو، دیگر داشتن ابروهای پر پشت و ضخیم یک آرزو نیست. همچنین برخی افراد ابروهای افتاده ‌ای دارند و این حالت می ‌تواند آن‌ ها را ناراحت یا خسته نشان دهد. لیفت ابرو روشی ساده است که به افراد امکان می ‌دهد بدون نیاز به جراحی یا سایر روش‌های زیبایی تهاجمی، ابروهای خود را بالا ببرند و به آن فرم دهند.

 

لیفت و لمینت ابرو مناسب چه کسانی است؟

.اگر مدل ابروتون رو دوست ندارید، لیفت ابرو با مواد کراتین و بدون تزریق و جراحی و کاشت٫ طبیعی ترین و کم هزینه ترین شیوه برای تغيير مدل ابرو و تقویتشان است. لیفت ابرو بدون جراحی کاری که با ماده های ارگانیک و تقویتی انجام میشود، مناسب کسانی است که ابروهای نامرتب و یا افتاده و بی حالت دارند و حالت ابرو دخترانه ومرتب دوست دارند و میخواهند ابرو پهن تر دیده شود بدون هیچ نوع تاتویی كه با مواد ارگانیک انجام می شود.

با این شیوه تقویتی ابروها به صورت مرتب و هاشور خورده بنظر میرسد. تارهای ابرو به طرف بالا و ایستاده و ابروها پهن تر و جاهای خالی ابرو پر میشود و نه تنها آسیبی به ابرو زده نمیشود بلکه ابرو تقویت هم میشود لیفت ابرو برای ابروهای کم و هاشور زده شده هم مناسب است ولی باید ابروها بلند شده باشند.

 

نکاتی که قبل از لیفت ابرو باید رعایت کنید
قبل از انجام لیفت و لمینت ابرو حتما حمام کرده و بدون هیچ آرایشی در آرایشگاه حضور یابید زیرا چشم ها تا یک روز بعد نباید خیس شوند.
در صورت داشتن بیماری های کم کاری تیروئید یا پرکاری تیروئید و یا اختلالات هورمونی از قبل به آرایشگاه اطلاع دهید.
ابروها را از قبل به مدت یک ماه قیچی نکنید.
از رنگ کردن ابروها حداقل تا دو هفته قبل از لیفت و لمینت ابروها بپرهیزید زیرا باعث آسیب دیدن ابروها می شود، علاوه بر آن در هنگام لمینت ابروها، ابروهایتان رنگ هم زده می شود.
لیفت ابرو برای ابروهای دکلره ممنوع می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top