ریپورت اینستاگرام چیست؟ راه های رفع مشکل ریپورت اینستاگرام

در شبکه‌های اجتماعی قوانینی وجود دارد که کاربران باید این قوانین را رعایت کنند. اینستاگرام نیز قوانین و مقرراتی دارد که کاربران اینستاگرام موظف به رعایت این قوانین می‌باشند. که در صورت رعایت نکردن آنها می تواند باعث ریپورت اینستاگرام شما شود. برای مثال شما نمی‌توانید از تصاویر نژادپرستانه در پست‌های اینستاگرام خود استفاده کنید و یا پست‌های دیگران را به نام خود به اشتراک بگذارید! در سایت اینستاگرام در قسمت TERMS این قوانین بیان شده است.

اینستاگرام یکی از برنامه های شبکه اجتماعی در سطح جهان است که دارای میلیون ها کاربر می باشد و هر یک از ما که در حال مطالعه این گزارش هستیم، روزانه چند ساعتی را صرف برنامه اینستاگرام می کنیم. خوشبختانه اینستاگرام از آن دسته برنامه ها است که هر چند مدت یکبار برای آن آپدیتی جدید منتشر می شود که در طی این آپدیت مشکلات نسخه های قبلی برطرف می شود و قابلیت های جدیدی به این برنامه اضافه می شود.

 

ریپورت اینستاگرام چیست؟

 

وقتی شما محتوایی آزاردهنده و نامناسب می‌بینید باید آن پیج یا پست را ریپورت کنید. یعنی به اینستاگرام شکایت کنید. ریپورت کردن شما باعث می‌شود تا اینستاگرام از این مسئله آگاه شده و به آن رسیدگی کند. پس وقتی کاربری ریپورت می‌شود اینستاگرام، یا برای مدتی پیجش را می‌بندد یا این‌که به کاربر اجازه فعالیت نمی‌دهد.

حالا این وسط ممکن است خودتان ریپورت شوید. یعنی تعداد زیادی کاربر از شما به اینستاگرام شکایت کنند.

 

دلایل ریپورت اینستاگرام؟!
قبل از معرفی راه های رفع مشکل ریپورت اینستاگرام، اجازه دهید کمی این مشکل را از زاویه های مختلف بررسی کنیم تا به ریشه این مشکل دست پیدا کنیم و مجددا برایمان رخ ندهد. با این وجود دلایل ریپورت شدن در اینستاگرام به عبارت موارد ذیل هستند؛

1. عدم رعایت کپی رایت کاربران مختلف
2. بلاک شدن توسط کاربران مختلف
3. انتشار پست های اسپم و تبلیغاتی غیر مجاز
4. ارسال تعداد زیادی دایرکت به کاربران
5. آنفالو کردن میزان زیادی از کاربران در یک روز
6. عبور از محدودیت انتشار پست در طول روز
7. عدم رعایت قوانین اینستاگرام
8. مطابقت نام شما با حساب کاربری که تیک آبی دارد
9. فالو کردن تعداد زیادی از کاربران در یک روز
10. انتشار پست هایی با بار روانی منفی و ضد حقوق بشر

 

چطور بفهمیم در اینستاگرام ریپورت شده ایم؟
اگر برای کامنت گذاشتن، لایک کردن و فالو کردن با مشکل مواجه شده‌اید، احتمالاً با مشکل ریپورت اینستاگرام مواجه هستید. بلاک شدن یک کاربر هم می تواند توسط کاربران صورت گرفته باشد و هم توسط اینستاگرام کاربری بلاک شده باشد.

 

درخواست رفع ریپورت اینستاگرام چیست؟
هنگامی که حساب کاربری شما به هر علتی ریپورت می شود راه های مختلفی برای رفع این ریپورت وجود دارد. یکی از ساده ترین این راه ها را می توان ارائه ی درخواست رفع ریپورت اینستاگرام به شمار آورد. به کمک این درخواست شما از اینستاگرام تقاضا می کنید که برای رفع مشکل ریپورت شدن شما اقدام های لازم را انجام داده و اکانت تان را از این حالت خارج کند. برای این منظور شما می توانید از قسمت پشتیبانی اینستاگرام استفاده کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. این ارتباط می تواند به وسیله ی ایمیل زدن به پست الکترونیک این اپلیکیشن یعنی [email protected] انجام شود.

 

رفع ریپورت اینستاگرام | کانون تبلیغاتی بلوط

 

شناسایی بلاک کنندگان در اینستاگرام

اولین راه برای شناسایی کاربرانی که ما را بلاک کرده اند، جستجو کردن نام کاربری آنها در اینستاگرام می باشد. گاها ممکن است نام کاربری آنها را بخاطر داشته باشید و بصورت کامل وارد کنید و هیچ حسابی با آن نام وجود نداشته باشد و در صورت وجود، هیچ تصویری از پروفایل آنرا مشاهده نخواهید کرد و قادر به فالو کردن آن کاربر نخواهید بود. از این رو شما توسط این فرد بلاک شده اید!

دومین راه برای شناسایی بلاک کنندگان اینستاگرام، استفاده از برنامه های آنفالویاب مانند + unfollowers و… می باشد که به شما این قابلیت را خواهند داد تا بتوانید به سادگی حساب هایی که شما را بلاک کرده اند را شناسایی کنید. اما توجه داشته باشید که برای شناسایی این دسته از افراد باید برنامه معرفی شده را در گوشی خود دانلود و نصب کنید و هر روز آنرا چک کنید تا به شما نشان دهد که کدام کاربران شما را بلاک کرده اند.

 

راه های رفع مشکل ریپورت اینستاگرام

 

1. تغییر شماره تلفن و آدرس ایمیل حساب کاربری

اولین راهی که به شما توصیه می شود تا با استفاده از آن اقدام به رفع ریپورت اینستاگرام کنید، تغییر شماره تلفن و آدرس ایمیل ثبت شده برای حساب کاربری اینستاگرام شما می باشد که یکی از راه های رایج برای برطرف کردن مشکل ریپورت اینستاگرام می باشد. از این رو برای تغییر این اطلاعات باید وارد برنامه اینستاگرام شوید و سپس از قسمت Profile گزینه Edit profile را انتخاب کنید و سپس شماره و ایمیل را تغییر دهید.

 

2. درخواست رفع بلاک از اینستاگرام

دومین روش برای رفع مشکل ریپورتی اینستاگرام، استفاده از قابلیت داخلی اینستاگرام است که شما می توانید از اینستاگرام درخواست رفع ریپورت حساب کاربری خود را داشته باشید. برای این کار وارد برنامه اینستاگرام شوید و از صفحه profile وارد تنظیمات اینستاگرام شوید. در این صفحه گزینه ای به نام report aproblem را مشاهده خواهید کرد. این گزینه را انتخاب کنید. در این بخش پنجره ای برای شما باز خواهد شد که شما به اپراتور اینستاگرام متصل خواهید شد و می توانید درخواست رفع ریپورت کنید. برای این کار توجه داشته باشید که متن پیام شما باید کوتاه باشد تا تیم فنی اینستاگرام مشکل شما را برطرف کنند. برای مثال متنی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، به شکل زیر است که تنها یک نمونه متن می باشد که می توانید از آن استفاده نمائید

 

3. کمک گرفتن از فالوورهای پیج

یکی از راه های معمول برای رفع ریپورت اینستاگرام، درخواست کمک از کاربرانی اینستاگرامی است که شما را فالو کرده اند که شاید به میزان زیادی با این شرایط روبرو شده باشید. اما به چه دلیل کاربران این کار را انجام می دهند؟! زمانیکه یک کاربر اقدام به چنین تصمیم گیری می کند و فالوورها آنرا همراهی می کنند، به اینستاگرام اثبات می کند که اسپم نیست. به همین دلیل ما تصویری را برای شما فراهم کرده ایم که به کمک آن می توانید از دوستان خود درخواست کامنت انگلیسی در زیر پست هایتان کنید.

 

4. جلوگیری از ریپورت شدن

تفاوت زاویه دید شما نسبت به قبل یا بعد از مطالعه این گزارش زیاد است چرا که شما با تمام عوامل و شرایطی که می توانند منجر به ریپورت شدن شما در اینستاگرام شوند، آشنا شده اید و هم اکنون می دانید که با انجام دادن چه اقداماتی منجر به ریپورت شدن حساب کاربری خود خواهید شد. با این وجود توصیه ای که داریم این است که این عوامل را به خوبی مطالعه کنید.

 

5. صبر کنید

اگر با استفاده از روش های بالا موفق به رفع ریپورت حساب اینستاگرام خود نشده اید، توصیه می شود که در بازه چند روزه صبر کنید تا این مشکل بصورت خودکار برطرف شود. از این رو این روش نیز یکی از روش های کاربردی در این زمینه می باشد که شما بدون هر گونه کار خاصی می توانید اقدام به رفع این مشکل کنید. همچنین بازه چند روزه، بصورت دقیق مشخص شده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top