بیوگرافی جاستین بیبر خواننده و بازیگر کانادایی از یوتیوب تا دنیای حرفه ای

جاستین دِرو بیبر متولد ۱ مارس ۱۹۹۴ خواننده، ترانه‌نویس و نوازنده چند ساز کانادایی است. او در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتیوب، در بین کاربران آن وبگاه محبوب شد و توسط اسکوتر براون شناخته شد،

جاستین بیبر در لندن( انتاریو) به دنیا آمد و در شهر استردفورد( انتاریو) بزرگ شد، مادر جاستین بیبر« پتی مالته» وقتی که ۱۸ ساله بود جاستین را حامله شد، هنگامی که جاستین ۲ ساله بود پدرش« جرمی بیبر» براي ازدواج با زن دیگری پتی را طلاق داد و مادرش جاستین را تنها و با درامد اندکی که از کارش به دست می آورد بزرگ کرد.

 

بیوگرافی جاستین بیبر

 

جاستین بیبر متولد 1 مارس 1994 در کانادا خواننده و بازیگر است.

تحصیلکرده مقطع دیپلم دبیرستان کاتولیک St. Michael می باشد که از 13 سالگی با انتشار آهنگ در یوتیوب شروع به کار کرد و حالا نوازنده و ترانه سرا هم می باشد.

او در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتوب، در بین کاربران آن وب‌گاه محبوب شد و در سال ۲۰۰۸ توسط اسکوتر براون، (کسی که بعدأ مدیر برنامه‌هایش شد) به صنعت موسیقی وارد شد. او به طور رسمی خوانندگی را از سال ۲۰۰۹ و با انتشار آلبوم چندآهنگهٔ دنیای من شروع کرد. در سال ۲۰۱۰ اولین آلبوم استودیویی‌اش با نام دنیای من ۲ که ادامهٔ آلبوم چندآهنگهٔ قبلی‌اش با نام دنیای من بود، منتشر شد و در رتبهٔ ۱ جدول بیلبورد ۲۰۰جای گرفت.

مادرش در ابتدا علاقه ای به این که پسرش یک سوپر استار شود نشان نمی داد اما بعد از مدتی رضایت داد تا براون ، جاستین را برای ضبط چند آهنگ آزمایشی به آتلانتا ببرد ، یک هفته ی بعد براون ، جاستین بیبر را با «آشر» خواننده ی معروف پاپ و آر اند بی آشنا کرد ، به این ترتیب بود که جاستین بیبر به گروه سرگرمی ریموند و براون (شرکت سرگرمی آشر ریموند و اسکوتر براون) پیوست ، در اکتبر ۲۰۰۸ جاستین بیبر قرارداد خود را با کمپانی ایسلند رکوردز امضا کرد و اسکوتر براون مدیر برنامه های او شد ، در همان زمان جاستین به همراه مادرش به آتلانتا نقل مکان کرد.

 

آلبوم دنیای من

در ژوئیه ۲۰۰۹ نخستین تک آواز جاستین بیبر با اسم« یک بار» در رادیو پخش شد. این تک آواز در نخستین هفتهٔ انتشارش توانست رتبه ۱۲ را در جدول ۱۰۰ اثر برتر کانادا و رتبهٔ ۱۷ را در جدول ۱۰۰ اثر برتر بیلبورد به دست آورد. نخستین اثر جاستین بیبر با اسم« دنیای من» که آلبومی چندآهنگه( EP) بود، در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۰۹ روانه بازار شد.

جاستین بیبر همچنين در پنچاه و دومین مراسم اهدای جوایز گرمی حاضر شد. در همان شب بعد از مراسم گرمی جاستین بهمراه ۸۴ خوانندهٔ ديگر براي خواندن تک آواز خیریه« ما دنیاییم ۲۵ براي هائیتی» که به مناسبت ۲۵اُمین سالگرد ترانهٔ« ما دنیاییم» و جمع اوري کمک براي زلزله زدگان هائیتی بازخوانی ميشد به استودیویی رفتند. جاستین در بین آن خوانندگان جوان ترین بود.(« ما دنیاییم» نوشتهٔ مایکل جکسون و لایونل ریچی، براي کمک به قحطی زدگان آفریقا به همراهی ۴۳ تن از ابر خوانندگان آن هنگام پس از مراسم گرمی در سال ۱۹۸۵ ضبط شد).

 

بیوگرافی جاستین بیبر و همسرش + عکس های جاستین بیبر + 0 تا 100 با justin

 

رابطه عاشقانه با سلنا

جاستین سال 2010 در 16 سالگی وارد یک رابطه عاشقانه با سلنا گومز 18 ساله شد ولی در سال 2012 اعلام کردند از هم جدا شدند

این دو دوباره بین سال های 2013 ، 2014 و 2015 و تا اواخر سال 2017 در ارتباط عاشقانه ولی مخفی از عموم مردم بود که در نهایت برای همیشه از هم جدا شدند

 

ارزش دارایی خالص جاستین بیبر
دارایی خالص جاستین بیبر در سال 2019 ، 285 میلیون دلار است که به حاصل از فروش موسیقی ، کالاها ، تایید محصولات ، تورها و سایر مشاغل تجاری وی است.

 

فعالیت های تجاری

جاستین سال 2010 در 16 سالگی مدل لوازم زیبایی Proactiv شد و همان سال با همکاری برند Nicole by OPI لاک ناخن انحصاری شرکت خود را تاسیس کرد

سال 2012 هم مدل آدیداس شد و تا سال 2014 از چهار عطر خود رونمایی کرد.

 

تاثیر اینترنت در موفقیت جاستین بیبر

روزنامهٔ آبزرور که در انگلستان منتشر ميشود ، در گزارشی اعلام کرده که اثرات جاستین بیبر در بین جوامع مجازي، بیش تر از افرادی چون باراک اوباما و دالایی لاما است. براساس گفتهٔ جن هافمن از روزنامهٔ نیویورک تایمز،« یکی از اثرات بیبر در جوامع مجازي، حساب کاربری جاستین در سایت یوتوب است. پیش از اینکه جاستین نخستین اثر خود را( دنیای من) منتشر کند، حساب یوتیوب وی تا اواسط ماه نوامبر ۲۰۰۹، ميليون ها بازديد داشته است». جاستین بیبر این موفقیت را مدیون اسکوتر براون بود. نخستین کاری که براون کرد، بارگذاری ویدئوهای خانگی بیش تر از بیبر در یوتوب بود تا رتبهٔ جاستین در یوتوب بالاتر برود.

 

اعتقادات و گرایش‌های مذهبی جاستین بیبر

من یک فرد دینی نیستم. من یک روحانی ام… من عقیده دارم که یک قدرت بالاتر از هدایت در زندگی تمامی وجود دارد ! من براي تائید کردن دعاهایم به کلیسا نمی رم و بجاي این کار تمرکز بر دعا کردن بصورت خصوصی با خدا می کنم… ما آدم های مذهبی زيادي داریم. من تلاش ندارم به اون ها توهین کنم ولی فکر کنم اون ها گم شدند و صرفا به کلیسا میرن… ولی براي من اینطور نیست. من به کلیسا نمیرم ولی به جاش تمرکز بر دعا کردن می کنم. مردم می تونن بگن که« درصورتی که تو به کلیسا نمی ری پس مسیحی نیستی!» ولی هستم. من با او حرف ميزنم .

بیبر خود را یک متعد وفادار به دین مسیحیت معرفی کرده و می گوید از طریق دعا با خدا ارتباط برقرار میکنم و او دلیلی است که من اینجا هستم

در سال 2011 شایعه پیوند جاستین با یهودیت پس از سفر او به اسرائیل پر رنگ تر شد و حتی قرار بود با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این کشور هم دیدار کند

اما بعدا این دیدار بدون هرگونه توضیحی لغو شد و خود جاستین هرگونه ارتباط و فعالیت سیاسی برای یهودیت را رد کرد

 

ازدواج جنجالی با یک مدل

در اوایل تابستان 2018 خبر نامزدی جاستین بیبر 24 ساله با هیلی بالدوین مانکن 22 ساله آمریکایی ، طرفداران این ستاره جنجالی را غافلگیر کرد

گروهی با انتقاد از جاستین بیبر دوست دختر سابقش سلنا گومز خواننده مشهور آمریکایی را گزینه بهتری توصیف کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top