شوگر ددی، شوگر مامی و شوگر بیبی چیست؟چه مزایا و معایبی دارد؟

thumbnail

در کشور های غربی سایت های زیادی برای پیدا کردن و آشنایی با شوگرددی ها و بیبی ددی های فعالیت می کنند و سالیانه میلیارد ها دلار درآمد دارند . دولت های غربی هم در مقابل این فساد اجتماعی حق السکوت ( مالیات ) دریافت میکنند. برخی از این سایت ها تعداد اعضایشان از چند میلیون نفر هم عبور کرده است و با تبلیغات گسترده در آینده رقیب فیسبوک و اینستاگرام خواهند شد.

البته بخش زیادی از فعالین حال حاضر شبکه های اجتماعی معروف، مثل فیسبوک و اینستاگرام به همین نوع کار ها مشغول هستند.

 

تاریخچه بوجود آمدن پدیده ای بنام شوگر ددی

در دهه ۱۷۵۰ میلادی، geishas (رقاصه ژاپنی) به عنوان هنرمند مورد احترام اجتماع بودند، گرچه آن‌ ها برای سرگرم کردن مردان، معمولا بدون رابطه جنسی حقوق می‌گرفتند.

در طول دو جنگ جهانی، سربازان به زنان پول دادند تا یک شب شام با آنها باشند و با آنها برقصند.

اما بخش عمده‌ای از تحقیقات امروزی بر روابط معاملاتی و رابطه جنسی برای زنده ماندن در آفریقای جنوب صحرای آفریقا و قرارهای عشقی جبرانی در شرق و جنوب شرقی آسیا تمرکز کرده است.

 

معنی شوگر ددی چیست؟ شوگرددی یعنی چه؟ - ویکی روان

 

شوگر ددی، شوگر مامی و شوگر بیبی یعنی چی؟

شوگر ددی: شوگر ددی (sugar daddy) را نمی توان واژه ب واژه معنی کرد. هنوز برای این کلمه در زبان فارسی هیچ معنی پیدا نشده است و بابا قندی معادلی طنز به نظر می رسد. در هر حال پدری که به یشرینی ثند و شکر باشد، پدر نیست؛ یک مرد مسن پولدار می باشد که به پشتوانه پولی که دارد وارد رابطه با دختران و زنان جوان می شود. خیلی از شوگر ددی های آنقدرها هم پیر نیستند؛ افرادی میانسال هستند که دخترانی در آغاز حوانی را می پسندند. این مردها سال های جوانی را در راه کسب ثروت گذاشته اند، حالا از گذشته خود راضی نیستند و در زندگی خو به خصوص در روابط جنسی حس کمبود دارند. آنها پولی را که به دست آورده اند، به پای زنی بسیار جوان تر از خود می ریزند، به این شرط که حاضر شود رابطه جنسی برقرار کند؛ البته حد و حدود این رابطه به توافق طرفین ربط دارد.

 

شوگر مامی: (sugar mummy) یا شوگر ماما‌ (Sugar Mamma) هم با همین لفظ میان جوانان مصطلح می باشد و کسی است که به دنبال فارسی سازی آن نیست تا به سبک بابا قندی بگوید مامان شکر! شوگر مامی یک زن مسن پولدار است که با پسران جوان خوش تیپ رابطه احساسی و جنسی برقرار می کند؛ پسرانی که فاصله سنی مادر و فرزند با او دارند. زن هایی پولدار بیوه یا مطلقه که بیشتر از مردان قبلی زندگی خود سرخورده شده اند، حاضرند باقی مانده عمر را با پسر و مردی جوان سر کنند؛ مردی که شوگر مامی را به خاطر پولش دوست دارد.

 

شوگر بیبی: شوگر بیبی (Sugar Baby) یان فرد کم سن و سال عزیز و شیرین که با شوگر ددی و یا شوگر مامی وارد رابطه می شود، اصطلاحا شوگر بیبی نامیده می شود. شوگر بیبی جوانی است که به دلایل خاص خودش، رابطه با شوگرددی و شوگر مامی را دوست دارد و در قبال پول تعهد می کند که خواسته های آنها را بپذیرد، مثلا در جشن و مهمانی، کافش شاپ و مسافرت همراه فرد مسن باشد، او را ساپورت جنسی کند و دیگر خواسته هایش را برآورده اند. برای بعضی از افراد شوگر بیبی بودن یک شغل است و بعضی آن را ناشی از مشکلات عاطفی می دانند.

 

بایگانی‌های شوگر مامی – نیوز

 

مزایا و معایب این پدیده!

فکر می‌کنید رابطه‌ها در این روزها پیچیده و متنوع شده‌اند یا همه آنها از قبل وجود داشته‌اند و فقط اسم‌هایشان متفاوت شده است؟ به عنوان مثال یکی از انواع رابطه با جنس مخالف رل زدن با «شوگر ددی» است؛ رابطه‌ی عجیبی که چند سالی است بر سر زبان‌ها افتاده و بعضی دختران جوان خواستار آن هستند. البته پسران جوان نیز بیکار ننشسته‌اند و به دنبال رابطه با «شوگر مامی» هستند!

اختلاف سنی در این رابطه‌ها عموماً بیشتر از بیست و پنج سال است. رابطه‌هایی که مشکل بتوان آنها را رابطه عاطفی نامید و بیشتر رابطه‌ای مالی و یک راه کسب درآمد است. در واقع ازدواج به خاطر پول ! در این مطلب قصد داریم درباره این دو کلمه توضیح بدهیم. با خواندن ادامه مطلب همه چیز را شوگر ددی و شوگر مامی بدانید.

 

همیشه با شوگر ددی ها چه مقدار تماس فیزیکی دارید؟

این به ددی و شوگر بیبی بستگی دارد و همچنین به میزان پول پرداختی.

تصور می شود معمولا ددی ها میخواهند رابطه شان مساوی با پرداخت هزینه برای دوست دخترشان باشد.

رابطه با شوگر ددی ها از گرفتن دست تا آغوش گرفتن و کامل شدن رابطه متغیر است.

 

چرا شوگر مامی دنبال شوگر بیبی است؟

حالا سوال اصلی این است که اصلا چرا شوگر مامی دنبال شوگر بیبی می رود؟

چرا او برای پسرهای جوان تر هزینه می کند و آنها را در کنار خود نگه می دارد؟

جواب به این سوال ساده است و به نوعی تکلیف پرسش شوگر مامی کیست را هم مشخص می کند.

 

این دلایل می توانند بسیار شخصی باشند اما ما به عموم آنها اشاره می کنیم:

1. این زن ها دیگر برای مردها جذابت ندارند
2. مشغله زیادی دارند و خیلی به مسائل عاطفی نمی رسند
3. دوست دارند با مردهای جوان تر در رابطه باشند
4. پول خرج کردن برای مردها را دوست دارند
5. دوست دارند با بیش از یک مرد در رابطه باشند
6. برای آنها شوگر بیبی راهی برای فرار از تنهایی درون است
7. می خواهند کمبودهای دوران جوانی خود را جبران کنند
8. دنبال انتقام گرفتن از همسر یا اطرافیان خود هستند!
9. به طور کلی این موارد بسیار زیاد هستند و هر مامی دلایل خود را دارد.

 

شوگر ددی به چه کسی می گویند

 

سخن آخر
در فرهنگ ایران چنین موضوعی وجود ندارد اما در کشورهای خارجی حتی برای پیدا کردن شوگر ددی وشوگر مامی سایت اینترنتی طراحی شده است و افراد می‌توانند با جستجو در این سایت ها از بین مردان ثروتمند انتخاب کنند. شما خودتان درباره روابط عاطفی که بر اساس دنیای اینترنتی شکل بگیرد قضاوت بهتری خواهید داشت و اکثر این روابط پایداری بسیار کمی در دنیای واقعی خواهند داشت.

صحبت کردن درباره مردان ثروتمند برای دختران جوان جذاب است، اما داشتن رابطه عاطفی با چنین مردانی چیز دیگری است. شاید در بین دوستان خود کسانی باشند که به دنبال چنین روابطی باشند، برای سلامت روانی خودتان پیشنهاد می‌کنیم از ارتباط با چنین دوستانی دوری کنید. زیرا می‌دانید که چنین روابطی ضربه روحی برایتان در پی خواهد داشت که تا مدت‌ها شما را درگیر خود نگاه خواهد داشت.

ویدیو : شوگر ددی، شوگر مامی و شوگر بیبی چیست؟چه مزایا و معایبی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter