بیوگرافی جنیفر لوپز خواننده و بازیگر هالیوود + حقایق جالب زندگی جنیفر

thumbnail

جنیفر لوپز متولد 24 ژوئیه 1969 با نام مستعار جِی لو (Jlo) خواننده، بازیگر، رقصنده، تهیه کننده موسیقی، تهیه کننده تلویزیونی ، مدل و طراح مد آمریکایی خیر دوست داشتنی دنیای هالیوود را کمتر کسی است که نشناسد. در این مقاله به بیوگرافی این هنرمند می‌پردازیم.

 

بیوگرافی جنیفر لوپز

 

جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله کسل هیل شهر نیویورک و از پدر و مادری پورتوریکویی به نام دیوید و گوآدالوپ به دنیا آمد. زمانی که جنیفر به دنیا آمد آن‌ها در یک آپارتمان کوچک در محله کستل هیل زندگی می‌کردند. چند سال بعد به خانه‌ای بزرگتر نقل مکان کردند که نقطه عطفی برای این خانواده نسبتا فقیر به حساب می‌آمد.

مادر جنیفر لوپز مربی مهدکودک و پدرش متخصص رایانه هر دو پورتوریکویی تبار و کاتولیک مذهب، زاده شهر پونسی در جنوب پورتوریکو می باشند. پدرش، دیوید، ابتدا در یک شرکت بیمه به نام گاردین در شیفت شب کار میکرد که بعدها بعنوان یک متخصص رایانه در شرکت استخدام می شود و مادر جنیفر لوپز هم مربی مهدکودک بود. خواهر بزرگش، لسلی ، یک خواننده اپراست و خواهر کوچک ترش به لیندا لوپز خبرنگار یک برنامه رادیویی در نیویورک می باشد.

تا مقطع دیپلم تحصیل کرد اما در ترم اول از دانشگاه انصراف داد تا اینکه وارد کلاس رقص شد و در کنار بازیگری با خوانندگی درخشید و حالا یک دختر و پسر دارد.

این خانم هنرمند 165 سانتی متر قد دارد و وزن خود را روی 59 کیلوگرم نگه داشته است.

 

کودکی جنیفر لوپز

از سن 5 سالگی در کلاس های خوانندگی و رقص شرکت می کرد. جنیفر تحصیلات مقدماتی خود را در مدارس و دبیرستان کاتولیک در برونکس به پایان رساند. در دوران مدرسه در رشته های ژیمناستیک و سافت بال موفقیت های زیادی در سطح ملی به دست آورد. دو سال بعد و در هفت سالگی از سوی مدرسه در یک سفر به نیویورک شرکت می کند.

 

آغاز فعالیت هنری جنیفر لوپز

در 17 سالگی بعد از قبولی در تست ، اولین بار در نقش کوتاهی جلوی دوربین رفت. در سال آخر دبیرستان بود که در خصوص اینکه یک فیلم درحال ساخت، به دنبال بازیگران دختر نوجوان است، خبرهایی می‌شنود. در نهایت موفق می‌شود نقش کوتاهی در فیلم بگیرد.

این فیلم که دختر کوچکم نام داشت ساخته سال ۱۹۸۶ بوده و یکی از فیلم‌های درجه پایین، با بودجه کم است.

و در 19 سالگی به شکلی خودآموز به رقص و آوازخوانی پرداخت. در هنگام تحصیل در دانشگاه جنیفر در کنار رقص در باشگاه شبانه منهتن به عنوان شغل پاره وقت در دفترخانه ای مشغول به کار شد.

 

عکس های جدید و زیبای “جنیفر لوپز” به همراه بیوگرافی وی

 

بازیگری حرفه ای

اولین نقش کلیدی و حرفه ای جنیفر با بازی در فیلم گمشده در جنگل ، سال 1993 وقتی 24 ساله بود شروع شد و دو سال بعد با فیلم خانواده من مورد توجه قرار گرفت.

او برای این نفش نامزد دریافت جایزه مستقل اسپرت برای بهترین زن نقش مکمل شد.

 

ماجرای لقب جی لو

او در سال 2001 وقتی 32 ساله بود به پیشنهاد یکی از طرفدارانش نام جی لو (J Lo) رابرای آلبوم دوم خود انتخاب و به همین نام منتشر کرد. این آلبوم خیلی زود رتبه اول از بیلبورد 200 آلبوم برتر در آمریکا را به خود اختصاص داد.

ولی بعد ها با آهنگ «مرا جنیفر صدا بزن» گفت که من J.Lo نیستم. من کسی نیستم جز جنیفر. در واقع با این آهنگ خواست با لقب J.Lo خداحافظی کند.

 

افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل
جنیفر لوپز بهمراه پیت بول و کلودیا لیت خواننده برزیلی در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ترانه ما یکی هستیم را سرودند.

 

داوری در مسابقه جهان رقص
جنیفر لوپز یکی از داوران مسابقه جهان رقص است. این مسابقه از شبکه ان بی سی آمریکا پخش می‌شود و از سال ۲۰۱۷ برگزار میشود.

 

شایعه بیمه بدن جنیفر لوپز

در سال ۱۹۹۹ نشریات انگلیسی و آمریکایی اعلام کردند که جنیفر اعضای مختلف بدن خود را در مجموع به ارزش یک میلیارد دلار بیمه کرده‌است. لوپز نیز در بیانیه‌ای این گزارش‌ها را خنده‌دار توصیف کرد.

 

ثروت جنیفر لوپز

جنیفر لوپز با بیش از 250 میلیون دلار دارایی بعنوان یکی از بزرگترین ثروتمندان با اصالت اسپانیایی در آمریکا شناخته می شود که در تجارت هم بسیار موفق است

 

فعالیت لوپز در تجارت
در کنار فعالیت در دنیای هنری، جنیفر لوپز از فعالان تجاری موفق نیز قلمداد می شود. وی از نام و شهرت جهانی اش در جهت ساخت امپراطوری تجاری خویش استفاده نمود. لوپز در زمینه تولید پوشاک، لوازم زینتی، عطر و ادکلن و همچنین تولید برنامه های تلویزیونی فعالیت گسترده ای دارد.

 

روابط جمیفر لوپز

رابطه های جنیفر لوپز با افراد دیگر نیز از موضوعاتیست که بسیاری از رسانه های جهان پیگیر آن هستند. اولین رابطه جنیفر لوپز با شان کامز بود که جنیفر را در مراسم جوایز گرمی سال 2000 نیز همراهی کرد. جنیفر لوپز سپس در عین حال که همسر کریس جاد، بازیگر آمریکایی بود، وارد رابطه ای عاشقانه با بن افلک شد. رابطه لوپز با مارک آنتونی، از رابطه های طولانی وی بود. این رابطه در سال 2004 شروع شد و در سال 2011، بعد از 7 سال زندگی مشترک، با طلاق پایان گرفت. در فوریه 2008 جنیفر لوپز فرزندان دوقلوی خود را به نام های «اما» و «ماکسیمیلیان» به دنیا آورد.

 

نکات جالب زندگی جنیفر لوپز

1. او راز زیبایی و جوان ماندنش را نخوردن مشروبات الکلی و کافئین و نکشیدن سیگار اعلام کرده است.
2. جنیفر در جشن تولد قربان‌قلی بردی‌محمدف رئیس جمهور وقت ترکمنستان به اجرای آهنگ پرداخت که سبب اعتراض سازمان حقوق بشر شد. او پس از این اعتراضات عذرخواهی کرد.
3. جنیفر به شدت عاطفی و عاشق فیلم‌های رمانتیک است. فیلم مورد علاقه او Prelude to a Kiss است.
4. او در اینستاگرام 117 میلیون فالوور دارد و معمولا عکس‌هایی از زندگی خصوصی و هنری خود به اشتراک می‌گذارد.
5. جنیفر لوپز در مورد استفاده از خز حیوانات به شدت مورد اعتراض انجمن PETA قرار گرفته است.
6. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفته است که:
مردم فکر می‌کنند من سلنای دیگری هستم (سلنا کوینتانیلا پرز). مثل این است که بگوییم جیمز دیگر یا مرلین مونروی دیگری وجود دارد. در صورتی که اینطور نیست و هیچ وقت کسی مانند آن‌ها نخواهد بود. هیچ سلنای دیگری نیز وجود ندارد و نخواهد داشت.

ویدیو : بیوگرافی جنیفر لوپز خواننده و بازیگر هالیوود + حقایق جالب زندگی جنیفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter