بیوگرافی دنیا مدنی بازیگر خوش چهره و جذاب دختر رویا تیموریان

بیوگرافی بازیگر جوان دنیا مدنی بازیگر عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون را آماده کرده ایم که در کارنامه کاری خود در چند مجموعه ایفا نقش کرده است. حرفه اصلی وی طراحی لباس و دختر رویا تیموریان بازیگر پیشکسوت کشورمان است. در این بخش اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی و هنری و او و همسرش ارائه شده است.

 

بیوگرافی دنیا مدنی

 

دنیا مدنی متولد 13 تیر 1369 در تهران ، بازیگر سینما ، تلویزیون و طراح لباس است.

فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی و جهاد دانشگاه تهران می باشد که در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و حالا بازیگری می کند و مزون دارند.

وی از کودکی علاقه شدیدی داشت که مثل مادرش رویا تیموریان بازیگر شود و سرانجام توانست پا به عرصه سینما و تلویزیون بگذارد.

 

خانواده دنیا مدنی

دنیا مدنی فرزند بازیگر به نام کشورمان خانم رویا تیموریان است پدرش نیز آقای میرولی الله مدنی است.

وی دارای یک خواهر بزرگتر به نام درنا نیز می باشد .خانم رویا تیموریان سال ها پیش از آقای میرولی الله

مدنی جدا شده است و در سال 1382 با بازیگر کشورمان مسعود رایگان ازدواج کرده است و دنیا صاحب یک ناپدری مهربان و معروف شد این خانواده هنرمند همه شان عاشق بازیگری هستند و حتی پدر اصلی دنیا هم نویسنده بوده است.

 

بیوگرافی دنیا مدنی دختر بازیگر معروف + عکس

 

آغاز فعالیت هنری

در سال 1391 وقتی 22 ساله بود اولین بار با سریال «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی کنار طراحی لباس ، بازیگری را تجربه کرد. وی مدیون منوچهر هادی است و اکنون در سال 1397 در سریال رهایم نکن مشغول ایفای نقش شد. با گذشت زمان در فیلم سینمایی مفت آباد بازیگر شد و پژمان تیمورتاش یک نقش خوب به دنیا داد تا بتواند به دنیای بازیگری ایرانی به صورت رسمی وارد شود البته ناگفته نماند که مادرش زحمات زیادی برای بازیگر شدن دخترش کشیده است.

 

شغل دوم دنیا مدنی
دنیا مدنی مدیریت مجموعه ای بنام دنیا گالری را برعهده دارد که در حوزه طراحی و فروش لباس فعال است ؛ مکان این مجموعه در ونک پارک میباشد.

 

ازدواج دنیا مدنی
این بازیگر فعلا مجرد است و همسر ندارد. البته شایعاتی در مورد ازدواج او با علیرضا کمالی نژاد در شبکه های اجتماعی مطرح شده است که درست نمی باشد.

 

نسبت دنیا مدنی با نیما طباطبایی

جالب است بدانید دنیا مدنی دختر خاله نیما طباطبایی بود که متاسفانه نیما طباطبایی مستند ساز و کاگردان جوان و فعال کشور به دلیل تومور مغری در سال ۹۵ درگذشت.

 

اینستاگرام دنیا مدنی

دنیا مدنی نیز مانند دیگر هنرمندان در صفحات مجازی فعالیت دارد، و در پستی از اینستاگرام خود نوشته است، که به مهناز افشار علاقمند است و وی را همانند یک خواهر دوست دارد، از دیدگاه او مهناز افشار نمونه یک زن موفق می باشد چون در این روزگار هنوز جزو آن دسته از آدم هایی است که دل مهربان و شفافی دارد. پیج اینستاگرام دنیا مدنی با 504k followers به آدرس زیر فعال است :

www.instagram.com/doniamadaniii

 

فعالیت های دنیا مدنی

کار سینمایی

● مفت آباد – 1394

● سرو زیرآب – 1396

● سلفی با دموکراسی – 1398

● فیلم کوتاه سورمه ای – 1398

 

کار تلویزیونی

● زندگی جای دیگری است – 1391

● دستت را به من بده – 1396

● رهایم نکن – 1397

● زمین گرم – 1398

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top