برنامه خونه خوبه – عکس های پشت صحنه

thumbnail

برنامه خونه خوبه+عکس های  پشت صحنه و عوامل

برنامه خونه خوبه

مجموعه برنامه «خونه خوبه» به تهیه کنندگی علی برزو رفیع پور در ۳۱۷ قسمت ۸۵ دقیقه ای هر شب به جز ایام تعطیل و جمعه ها از ساعت ۱۹ به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.
تصویر «خونه خوبه» بعد از ماه صفر روی آنتن شبکه سه

برنامه خونه خوبه با محور خانواده، اطلاعات و دانش چگونگی انجام کارهای مرتبط با سبک زندگی را به صورت گام به گام آموزش می دهد.

اینکه چگونه می توان گل و گیاه در خانه پرورش داد، چگونه می توان تغذیه درستی داشت، چگونه شنونده فعالی برای حرف های اعضا خانه باشیم و…، به عبارت بهتر چگونه مهارت های زندگی را بیاموزیم و به کار ببندیم از موضوعاتی است که در این برنامه به آن ها پرداخته خواهد شد.

مهارت های ۱۰ گانه زندگی که شامل خودآگاهی، همدلی، ارتباط موثر، روابط بین فردی، تصمیم گیری، حل مساله، تفکر خلاق، تفکر انتقادی، توانایی حل مساله و توانایی مقابله با استرس، محتوای این برنامه تلویزیونی را تشکیل می دهد.

همچنین چگونگی کسب و به کار گیری این مهارت ها با رویکرد الگوی اسلامی – ایرانی در این برنامه نمایش داده خواهد شد. هر کدام از این مهارت ها به زیر مجموعه هایی تقسیم می شوند.

«بنی عادت» یکی از بخش های این برنامه خواهد بود که در بخشی حدود ۴۱ دقیقه به داستان زندگی افرادی می پردازد که از اعتیاد رهایی یافته اند یا در این راه فنا شده اند.

همچنین این بخش شامل زیر مجموعه هایی است که به بررسی جامع اعتیاد و چگونگی مبارزه با آن می پردازد.

برنامه خونه خوبه+عکس های پشت صحنه و عوامل

برنامه خونه خوبه+عکس های پشت صحنه و عوامل

پشت صحنه برنامه خونه خوبه

به گزارش روابط عمومي رسانه ملي، “خونه خوبه” با محور خانواده، اطلاعات و دانش چگونگي انجام دادن كارهاي مرتبط با سبك زندگي را به صورت گام به گام آموزش مي دهد. اينكه چگونه مي توان گل و گياه در خانه پرورش داد، چگونه مي توان تغذيه درستي داشت، چگونه شنونده فعالي براي حرف هاي اعضا خانه باشيم و…، به عبارت بهتر، چگونه مهارت هاي زندگي را بياموزيم و به كار ببنديم از موضوعاتي است كه در اين برنامه به آن ها پرداخته خواهد شد.

مهارت هاي ده گانه زندگي كه شامل خودآگاهي، همدلي، ارتباط موثر، روابط بين فردي، تصميم گيري، حل مساله، تفكر خلاق، تفكر انتقادي، توانايي حل مساله و توانايي مقابله با استرس، محتواي اين برنامه تلويزيوني را تشكيل مي دهد.

همچنين چگونگي كسب و به كار گيري اين مهارت ها با رويكرد الگوي اسلامي – ايراني در اين برنامه نمايش داده خواهد شد. هر كدام از اين مهارت ها به زير مجموعه هايي تقسيم مي شوند.

“بني عادت” يكي  از بخش هاي اين برنامه خواهد بود كه در بخشي حدود ۴۱ دقيقه به داستان زندگي افرادي مي پردازد كه از اعتياد رهايي يافته اند يا در اين راه فنا شده اند.  همچنين اين بخش شامل زير مجموعه هايي است كه به بررسي جامع اعتياد و چگونگي مبارزه با آن مي پردازد.

“جشنواره فيلم كوتاه”،”مغز بادام”،”مشاوره”،”آشپزي”،”ايران شناسي”،”بخش پزشكي” “كارآفريني در منزل”،”ورزش آپارتماني”،”پرورش گل و گياه آپارتماني”و “وب گردي، از بخش هاي مختلف اين برنامه خواهند بود كه در هر يك از آن ها كارشناسان مرتبط توضيحاتي را براي مخاطبان ارائه خواهند كرد.

ویدیو : برنامه خونه خوبه – عکس های پشت صحنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter