بارداری سریع- روش نزدیکی برای باردار شدن

thumbnail

بهترین مدل و حالت رابطه جنسی زوجین برای باردار شدن زنان

بارداری سریع , باردار شدن , روش باردار شدن زن توسط مرد , آموزش حامله شدن با عکس , حامله شدن , روش نزدیکی برای باردار شدن , روش باردار شدن , چگونگی باردار شدن , روش بارداری , روشهای بارداری

توجه : این مطلب ویژه زوجین می باشد

حالت سنتی یکی از بهترین مدل های رابطه‌ جنسی برای باردار شدن سریع‌ تر است. این وضعیت برای بارداری مطلوب‌ترین حالت است—گرچه تقریباً در هر حالت از رابطه ‌جنسی می‌توان باردار شد.

در این وضعیت که جزء قدیمی‌ ترین مدل برای رابطه‌ جنسی است، زن با پاهایی باز شده به پشت می‌خوابد و هر دو زانوی خود را خم می‌کند و کف پاها را محکم روی زمین قرار می‌دهد. سپس مرد روی او می‌خوابد. البته این حالت پایه مدل‌های دیگری هم دارد: مثلاً زن یک یا هر دو پای خود را بلند می‌کند و مرد یا آنها را در دست می‌گیرد و یا آنها را روی شانه‌های خود قرار می‌دهد؛ یااینکه یکی یا هر دو زانوی خود را باز می‌کند.

وضعیت سنتی بهترین حالت برای باردار شدن است زیرا بسیار راحت بوده و تماس دو بدن در آن بهتر است. دو طرف رودرروی هم هستند و تمام مدت می‌توانند همدیگر را بوسیده یا در آغوش گیرند. در این حالت زن می‌تواند آزادانه حرکت کند و مرد می‌تواند با بلند کردن خود با دست‌هایش یا بالا کشیدن بدنش بااستفاده از زانوهایش، بخشی از وزن خود را از روی زن بردارد.

برای لقاح نیز این حالت بهترین حالت برای باردار شدن است زیرا وقتی زن به پشت می‌خوابد، واژن رو به پایین است و رفتن اسپرم به داخل آن و گذشتن از گردنه رحم و وارد شدن به رحم راحت‌تر صورت می‌گیرد. یکی دیگر از فواید این حالت این است که این امکان را فراهم می‌کند که آلت مرد عمیق‌تر وارد واژن زن شود تا اسپرم بعد از انزال مستقیم‌تر وارد گردنه رحم شود.

وقتی می‌خواهید در بهترین حالت رابطه ‌جنسی باردار شوید، و احتمال باردار شدن خود را پس از انزال افزایش دهید، این نکات را رعایت کنید:

  • مرد باید آلت تناسلی خود را تا حد امکان بیشتر به عمق واژن فرو برده تا کمترین میزان از مایع انزال شده بیرون از واژن بریزد.
  • پس از بیرون کشیدن آلت، مرد می‌تواند به آرامی دو لب دستگاه تناسلی زن را به سمت هم فشار دهد تا مایع انزال شده از آن بیرون نریزد.
  • زن باید برای ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بعدی همانطور به پشت دراز بکشد. بهتر است که زیر کمر او بالشی قرار گیرد تا لگن او کمی از روی زمین بلند شود.

طبیعی است که وقتی زن از جای خود بلند می‌شود کمی از مایع انزال شده از واژن بیرون بریزد اما این احتمال بارور شدن او را کاهش نمی‌دهد زیرا در این نقطه بیشتر اسپرم‌هایی که در واژن مانده‌اند زنده نیستند. به همان دلیل، به پشت خوابیدن زن بیشتر از ۳۰ دقیقه احتمال بارور شدن زن را بیشتر نمی‌کند.

اگر دوست دارید تنوع بیشتری در رابطه‌ جنسیتان باشد، می‌توانید از مدل‌های زیر برای باردار شدن استفاده کنید:

  • خوابیدن دو طرف به پهلو کنار یکدیگر نیز یکی از راه‌های خوب برای آندسته از زوج‌هایی است که یکی از طرفین اضافه‌وزن یا کمردرد دارد. اینکار را می توانید هم به صورت رو در رو و هم طوری که مرد از پشت زن را در آغوش گرفته و آلت خود را از پشت وارد واژن زن کند، انجام دهید.
  • سکس از پشت طوری است که مرد از پشت آلت جنسی خود را وارد واژن زن می‌کند. زن می‌تواند هم روی شکم دراز بکشد و هم روی زمین زانو بزند و یا به پهلو دراز بکشد. مرد پشت او می‌ایستد یا او نیز زانو می‌زند. این روش باعث می‌شود که اسپرم در گردنه رخم نیز ذخیره شود.
  • در استفاده از هرکدام از وضعیت‌ها، پس از انزال، زن می‌تواند هم روی شکم ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بخوابد یا به پشت برگشته و با بالا نگه داشتن لگن خود همانطور که در بالا اشاره شد، دراز بکشد.

نیازی به گفتن نیست که وضعیت رابطه جنسی که برای باردار شدن انتخاب می‌کنید هرچه که باشد، باید از کاری که می‌کنید نهایت لذت را ببرید و این برایتان نباید به یک عادت یا امر عادی تبدیل شود.

7 توصیه برای بارداری سریع (1)

چگونگی حامله شدن , روش حامله شدن , چگونگی بارداری , حامله شدن از پشت , روش های بارداری , بهترین روش برای بارداری , حامله شدن زن , لقاح زن وشوهر , نحوه ی کردن دختر , حامله شدن زن توسط مرد

خب، بالاخره تصمیم گرفتید که باردار شوید و احتمالا صبر کردن آخرین کاری است که می توانید در این مرحله انجام دهید.
اگرچه به طور طبیعی برای باردار شدن باید به خودتان کمی زمان بدهید اما معنی اش این نیست که نمی توانید به این فرایند سرعت ببخشید و سریع تر مادر شوید.

سیکل قاعدگی خود را درک کنید
چه قدر درباره سیکل قاعدگی و اتفاقاتی که در هر ماه در بدن تان می افتد اطلاع دارید و می دانید در هر روز از سیکل قاعدگی چه تغییراتی در رحم و تخمدان شما در حال انجام است. شاید باور نکنید اما اگر بتوانید سیکل قاعدگی خود را به خوبی درک کنید به شما کمک می کند تا بدانید که چه زمانی در مرحله تخمک گذاری هستید و مقاربت در کدام روزهای سیکل قاعدگی می تواند شانس باردار شدن را برای شما افزایش دهد. به گفته متخصص زمان تخمک گذاری بیشترین شانس باردار شدن را به شما می دهد و باید مقاربت های خود را در حول و حوش این زمان برنامه ریزی کنید.

تغییر در ترشحات مخاطی یکی از مهمترین نشانه های تخمک گذاری برای خانم هاست. هر چه به زمان تخمک گذاری نزدیک تر شوید ترشحات تان لغزنده تر و شفاف تر می شود و احتمالا دردی را در یک سمت از شکم تان احساس می کنید.

اگر به هر دلیل از همسرتان دور هستید یا نمی توانید مقاربت منظم داشته باشید، برای تعیین روز تخمک گذاری بهتر است از کیت تخمک گذاری استفاده کنید که در داروخانه ها موجود است. این کیت درست مانند بی بی چک کار می کند. باید آن را داخل ادرار قرار دهید و صبر کنید تا نوارهای رنگی روی آن ایجاد شود تا ببینید که در مرحله تخمک گذاری هستید. هر وقت نوار تغییر رنگ دهد یعنی ظرف 24 تا 48 ساعت آینده تخمک گذاری برای تان اتفاق می افتد و بهتر است در این زمان با همسرتان مقاربت داشته باشید.

سوال مهم بسیاری از خانم ها این است که از چه زمانی باید شروع به استفاده از کیت تخمک گذاری کنند. برای این کار باید روز اول قاعدگی تان را به عنوان روز اول سیکل در نظر بگیرید و از روز نهم به بعد هر شب از کیت استفاده کنید تا بالاخره جواب مثبت شود. زنانی که سیکل های قاعدگی منظم بیست و هشت روزه دارند معمولا حوالی روز چهاردهم تخمک گذاری خواهد داشت و در بارورترین زمان ممکن قرار دارند.

یکی دیگر از سوال هایی که خانم هایی با قصد بارداری سریع می پرسند این است که باید چقدر بعد از قطع روش جلوگیری شان صبر کنند تا باردار شود. درست است که پیش از این کمی طول می کشید که هر خانمی بعد از قطع روش جلوگیری اش باردار شود، اما امروز این مساله دیگر خیلی مطرح نبوده و شما می توانید بلافاصله پس از قطع روش پیگیری از بارداری تان برای بچه دار شدن اقدام کنید. فقط یادتان باشد که این احتمال وجود دارد که قبل از سیکل قاعدگی بعدی حامله شوید بنابراین شاید پیدا کردن روز تخمک گذاری در این حالت کمی دشوار باشد و بنابراین تعیین زمان زایمان نیز اگر در این حالت بارداری اتفاق بیفتد کمی مشکل تر از حالت عادی است. بنابراین شاید راحت تر باشد اگر بعد از قطع جلوگیری صبر کنید تا ابتدا یک دوره پریود برای تان اتفاق بیفتد و بعد اقدام به بارداری کنید.

برای مشاوره های قبل از بارداری اقدام کنید
قبل از قطع روش جلوگیری بهتر است به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کرده و چکاپ های روتین بارداری را انجام دهید. در مورد شروع مصرف مکمل اسید فولیک و مولتی ویتامین و مینرال با پزشک معالج خود مشورت کرده و مصرف آن ها را با دز مناسب شروع کنید. یادتان باشد که اسید فولیک در همان چند هفته اول بارداری و در حالیکه خیلی از خانم های حامله اصلا خبر ندارند که باردار شدند، بر  لوله های عصبی جنین تاثیر گذاشته و مانع از بروز نقایص عصبی مانند اسپینا بیفیدا و… می شود.

نگران بهترین پوزیشن برای باردار شدن نباشید
توصیه های بسیاری درباره بهترین پوزیشن های رابطه زناشویی که می تواند شانس باردار شدن را برای خانم ها بیشتر کند وجود دارد اما همه این ها فقط در حد توصیه است و هیچ مدرک علمی واقعی که تاثیر این پوزیشن ها را بر سرعت باردار شدن تاکید کرده باشد، وجود ندارد. البته در موارد بسیار نادر، ممکن است که رحم زن در وضعیتی قرار گرفته باشد که بودن در یک پوزیشن خاص در هنگام رابطه زناشویی می تواند بر روند باردار شدن او تاثیر بگذارد اما در موارد سایر خانم ها با وضعیت رحم معمولی خیلی فرقی نمی کند که رابطه زناشویی شان در چه پوزیشنی انجام شده باشد. البته پوزیشن هایی که در جهت جاذبه زمین باشند، از جمله پوزیشن های نشسته می تواند تا حدی در رسیدن اسپرم ها به رحم تداخل ایجاد کند.

لازم نیست بعد از رابطه زناشویی پاهای خود را بالا بگیرید!
شاید شما هم شنیده باشید که بهتر است بعد از رابطه زناشویی دراز بکشید و پاهایتان را بالا بگیرید تا اسپرم ها سریع تر راه خود را پیدا کنند و به تخمک برسند ولی خیلی روی این قضیه حساب نکنید. البته توصیه خوبی است که 5 تا 10 دقیقه بعد از مقاربت با همسرتان دراز بکشید اما لازم نیست پاهای خود را بالاتر از سطح بدن تان قرار دهید چون واقعیت این است که لگن با بالا بردن پاها تغییری نمی کند.

استرس به خودتان راه ندهید
درست است که اضافه شدن یک موجود کوچک به خانواده موقعیتی هیجان انگیز بوده و شما هم دیگر برای مادر شدن صبر ندارید ولی یادتان باشد که استرس گرفتن در این زمینه و عصبی شدن از تاخیر احتمالی که ممکن است در بارداری تان اتفاق بیفتد نه تنها هیچ کمکی به سریع تر باردار شدن نمی کند بلکه برعکس می تواند شما را از این هدف دور کرده و بارداری را بیش از پیش به تاخیر بیندازد. در ضمن استرس با چرخه قاعدگی در خانم ها و همچنین تخمک گذاری تداخل پیدا می کند. پس هر چه کمتر استرس داشته باشید، سریع تر باردار می شوید.

دوش واژینال نگیرید
دوش واژینال چه به منظور قلیایی کردن و چه به منظور اسیدی کردن واژن می تواند PH طبیعی واژن را به هم زده و باعث می شود که شانس شما برای ابتلا به عفونت های واژن بیشتر شود. عفونت های واژینال نیز معمولا با تاخیر در باردار شدن و خطر سقط جنین یا زایمان زودرس همراه هستند.

سلامت همسرتان را از یاد نبرید
بارداری یک امر دو طرفه است و همانطور که سلامت و تغذیه شما برای باردار شدن موثر است سلامت و سبک زندگی سالم همسرتان نیز می تواند بارداری را تسریع کند. سیگار، الکل، رژیم غذایی نادرست و… می تواند بر تولید اسپرم در مردان تاثیر بگذارد و توانایی آنها را برای بچه دار شدن کاهش دهد. یادتان باشد که تقریبا سه ماه طول می کشد تا مردها اسپرم جدید بسازند بنابراین اگر قرار است همسرتان مصرف مکمل ویتامین ای، ث و سلینوم را برای داشتن اسپرم های سالم شروع کند، از همین حالا دست به کار شوید.

مراقب وزن تان باشید
باردار شدن با وزن بالا سختتر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. وزن شما تاثیر زیادی بر سرعت باردار شدن تان دارد. چربی به خصوص چربی های شکمی در بدن خانم ها هورمون های مردانه ای را ترشح می کند که بر تخمک گذاری اثر گذاشته و نمی گذارد سریع باردار شوید. پس اگر قصد دارید هر چه سریع تر مادر شوید باید چهارچشمی مراقب وزن و چاقی موضعی تان باشید.

 

ویدیو : بارداری سریع- روش نزدیکی برای باردار شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter