اهمیت سرویس کولر گازی در خنک کردن خانه

thumbnail

هنگامی‌که در روزهای گرم تابستان از دست گرمای زیاد به منزل پناه می‌بریم، هیچ‌چیز بیشتر از یک کولر گازی و هوای خنک نمی‌تواند خستگی را از تن درآورد. اما امان از روزی که کولرتان را روشن کنید و ببینید که خراب است برای مثال باد گرم میزند با فیوز برق می پرد یا از پنل آن آب چیکه می کند و یا کمپرسور کار نمی کند

در چنین شرایطی خونسردی خود را حفظ کنید و برق دستگاه را قطع کنید تا از آسیب های بیشتر به دستگاه جلوگیری کنید آنگاه با یک مرکز مجاز و رسمی و فوق تخصصی تعمیرات کولر گازی در نزدیکترین محل کار یا زندگی خود تماس بگیرید تا به عیب یابی و تعمیر داستگاه شما بپردازند

انچه در اینجا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد انتخاب یک تعمیرکار کولر گازی با تجربه و متخصص برای رفع عیب دستگاه می باشد . زیرا متاسفانه با شروع فصل گرما بارها شاهد این موضوع بوده ایم که کمک گرفتن از افراد آماتور علاوه بر هدر رفتن هزینه و زمان شما گاهی باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیر یا سنگسین تری هم شده است

به گزارش سرویس اخرین نیوز، فدک تهویه یک مرکز مجاز تعمیر کولر گازی  و سرویسکار اسپیلت در تهران است که دارای متخصص ترین و متبحرترین تعمیرکاران کولر گازی و اسپیلت می باشد .

کلیه تعمیرکاران فدک تهویه با گذراندن دوره آموزش سرویس ، نصب و تعمیر کولرگازی در مراکز فنی حرفه‌ای و اخذ مدرک از اتحادیه صنایع برودتی می‌تواند عیب یابی و تعمیر کولرگازی را با کمترین هزینه برای شما انجام بدهند.علاوه بر این این مجموعه در سراسر تهران دارای شعب مختلفی می باشد که بعد از تماس شما در کمترین زمان ممکن خود را به شما می رسانند.

 

 

 

اهمیت سرویس کولر گازی

وقتی شما یک کولرگازی رو برای منزل یا محل کارتون تهیه و نصب میکنید حتما” برای اولین بار کارت ضمانت را مطالعه میکنید اگر دقت کرده باشید به یک نکته خیلی مهم در آن اشاره شده که همه ما خیلی ساده از آن میگذریم یا اینکه یادمان میرود!نکته چیست؟

{ دستگاه فوق دارای پنج سال ضمانت کمپرسور میباشد و نگهداری آن به عهده خریدار میباشد }

دقت داشته باشیم که هرکدام از لوازم‌خانگی ما بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به سرویس دارند و اگر هرچند مدت یک‌بار این کار انجام نشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارد که ممکنه تو اوج گرمای تابستان شما رو از سرمای خودش بی‌نصیب بزاره و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یه تعمیرکار خوب چند ساعتی حتی چند روزی رو توی گرما بمونیم پس بهترین راه پیشگیری است یعنی قبل از خراب شدن به صورت دوره ای  به سرویس کولر گازی بپردازید.

خوب اگر شما هم‌فکر می‌کنید می‌توانید شستشو و سرویس کولر گازی را خودتان انجام دهید کنید پس با ما همراه باشید تا نحوه سرویس کولر گازی همان کولر دو تیکه را به شما اموزش دهیم البته این اموزش برای افراد اماتور تهیه شده و اگر شما به صورت تخصصی قصد سرویس قطعات داخلی  کولر گازی را دارید میتوانید با یک یک سرویسکار کولر گازی با تجربه تماس بگیرید . گروه فنی فدک تهویه دارای بیش از 5 سال سابقه کاری در زمینه سرویس و شستشوی کولر گازی می باشد با اطمینان خاطر کار را به انها بسپارید

تعمیرکار کولرگازی

جابجایی و نصب کولر گازی را جدی بگیرید

برای نصب و راه اندازی اکثر وسایل برقی که برای منزل خود خریداری کرده اید تنها با وصل کردن سیم برق به پریز خودتان توانسته اید ان را نصب و راه اندازی کنید و نیاز به تخصص یا نصاب نداشته اند اما کولرهای گازی یکی از وسایل برقی می باشد که برای راه اندازی انها حتما باید از تخصص خاصی برخوردار باشید یا اینکه از نصاب کولرگازی کمک بگیرید.

کولرهای گازی یا همان اسپیلت ها تشکیل شده اند از دو قسمت پنل خارجی و پنل داخلی که پنل خارجی را در فضای بیرون (پشت پنجره ، روی دیوار،پشت بام و..) نصب می کنند و پنل داخلی را روی دیوار در داخل منزل نصب می کنند سپس این دو قسمت به وسیله کابل برق و لوله های مسی بهم متصل می شوند .

نصب کولر گازی باید با دقت بسیاز زیادی انجام شود یا اینکه توسط نصاب کولر گازی با تجربه انجام شود زیرا نصب کولر گازی دارای نکات ریزی می باشد که اگر به درستی انجام نشود می تواند باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری برای شما شود (میزان بازدهی دستگاه کم می شود ) و یا اینکه کولرتان دائم به تعمیرات دارد.

جابجایی و نصب کولر گازی یکی از تخصصی ترین اموری است که ما در این مرکز سال‌هاست به صورت کاملاً حرفه ای با کمک تیم متخصص و نصاب کولر گازی مشغول به انجام آن هستیم. تعمیرکاران ما با گذراندن دورهای علمی و عملی مشغول به این کار شده‌اند که به همین دلیل قبل از انجام کار با توجه به کارشناسی محل نصب کولر گازی ، شما را در خرید دستگاه متناسب با محیط و محل نصب کولر گازی راهنمایی خواهند کرد و بعد از انجام امور کارشناسی ، کار را همگام با استاندارهای صنعتی و قوانین شهرداری (زیباسازی نمای ساختمان) به انجام می‌رسانند. این مرکز سال‌هاست که با انعقاد قرار داد با سازمان های دولتی و خصوصی بزرگی همچون : بانک تجارت ، شرکت شیبا ، مخابرات استان تهران ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،شهرداری تهران ، مترو خط یک تهران، و… تخصص و صداقت خود را اثبات کرده است .

مراحل ثبت سفارش تعمیرات در مرکز تخصصی و تعمیرگاه مجاز کولر گازی

شما می‌توانید درخواست خدمات کولر گازی خود را (برای مثال تعمیر کولر گازی ، سرویس کولر گازی ، نصب کولر گازی ، شارژ گاز کولر گازی…) از طریق تماس (با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۷۵۷۳۸۳ ) و یا پر کردن فرم ثبت درخواست تعمیرات به صورت آنلاین (بدون محدودیت زمانی) ثبت کنید.

در صورتی که از طریق فرم و به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کرده باشید، همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات کاملی درباره دستگاه (مدل، گارانتی، مشکل دستگاه، ساعت مراجعه تعمیرکار و …) را از شما دریافت و ثبت می‌کنند. در نهایت پس از هماهنگی با شما، نزدیک‌ترین متخصص فنی را به محل شما اعزام می‌کنند.

همچنین همکاران ما پس از اتمام کار تعمیرات کولر گازی شما، پیگیری‌هایی در خصوص صحت انجام کار و رضایت‌مندی شما از خدمات انجام شده به عمل می‌آورند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter