طالع بینی عناصر+انواع طالع بینی

طالع بینی عناصر

 طالع بینی عناصر, علامت ماهها, طالع بینی

طالع بینی عناصر

علامت آتش : فروردین ، مرداد ، آذر

علامت هوا : خرداد ، مهر ، بهمن
علامت خاك : اردیبهشت ، شهریور ، دی

علامت آب : تیر ، آبان ، اسفند

بررسی رفتار متقابل عناصر با هم ( سازگاری متولدین ماه ها با هم )

آتش با آتش : واضح است، نتیجه، حرارت بیشتر و شعله های قوی تر است، فقط باید دید این شعله ها یك روز سرد زمستانی را حرارت می بخشند، یا یك شب تاریك را روشن می كنند و یا صرفا با بیشتر سوختن، منبع اصلی را تمام می كنند و به هدر می دهند. انتخاب به طور مساوی به عهده طرفین است.

هوا با هوا : دو هوای مسطح میتوانند یكی شوند و امكان بیشتری برای تنفس و تفكر و حركت آزادانه در فضا بوجود آورند. در این حالت روحیه ها عالی و قدرت پرواز زیاد می شود ولی اگر باد های بهاری با وزش خود، هوا را تغییر ندهند و تنوعی در وضعیت آن بوجود نیاورند هوا بسته و آلوده و خفه كننده میشود. گاهی نیز هوا می تواند به طوفان وحشتناكی تبدیل شود. انتخاب به طور مساوی به عهده طرفین است.

خاك با خاك : خاك با خاك میتواند كوه مقاومت و استقامت و قدرت را بوجود آورد. به شرط آن كه تبدیل به بیابان خشك و بی آب و علف نشود. زمین لرزه هم نوع دیگر آن است كه میتواند خانه خراب كن باشد. انتخاب به طور مساوی به عهده طرفین است.

آب با آب : در ملاقات آب با آب هیچ نوع مقاومتی وجود ندارد. باران به جویبارها و دریاها یكسان میبارد. رودخانه ها به دریاها و دریاها به اقیانوس ها ملحق میشوند و جریان دائمی آرزوها و احساسات را سبب میشوند. به شرط آن كه نگذاریم سیل به راه بیفتد. انتخاب به طور مساوی به عهده طرفین است.

هوا با آتش : آتش برای سوختن به هوا نیاز دارد. هوا در دل آتش، ذوق و شوق بوجود می آورد ولی آتش زیاد اكسیژن موجود در هوا را كاملا میسوزاند و از بین میبرد. هوای طوفانی هم آتش را خاموش میكند و یا شعله هایش را هراسان بر پیكر زندگی می كوبد و همه چیز را میسوزاند. طرفین ماجرا به طور مساوی در انتخاب موثرند.

هوا با آب : هوا با آب تماس برقرار میكند. آن را به هم میزند. در روی آن امواج را بوجود می آورد. بر او می غرد و راهش را میكشد و میرود. آب در این زمینه كنترلی ندارد. آب تلافی میكند. به صورت رطوبت در هوا نفوذ می كند و آن را سنگین و بی حوصله میكند اما ممكن است در نتیجه باران بهاری سر بگیرد و طبیعت را شادابی بخشد و دوباره زندگی آغاز شود، معجزه ای كه هوا را دوباره پاك و فرح بخش میسازد. در این زمینه هواست كه كنترل ندارد ، پس فقط تقدیر و سرنوشت است كه یكی از دو راه را پیش پای شما خواهد گذاشت.

هوا با خاك : هوا در خاك وجود دارد و خاك به هوا احتیاج دارد ولی نه خاك در هوا وجود دارد و نه هوا به خاك محتاج! خاك محكوم است در جای خود بماند مگر اینكه هوا قدری او را حركت دهد ولی هوا آزاد است به هر كجا مایل باشد برود و مرتبا بالای سر خاك در حركت است. خاك میتواند اگر هوا اجازه دهد با آرامش و كاملا مستقل زندگی كند. نتیجه بستگی به توافق طرفین دارد.

آتش با آب : آتش زیاد آب را خاموش میكند و از بین میبرد. آب زیاد آتش را خاموش میكند ، بنابراین این دو پیوسته در حال ترس و نگرانی نسبت به یكدیگر قرار دارند مگر این كه با قرارداد دو طرفه و احترام متقابل در كنار به صلح و صفا برسند. برای شروع قرارداد دو جانبه با ضامن معتبر لازم است!

آتش با خاك : آتش قوی از دل خاك برمیخیزد و آتش فشان به راه می اندازد. خاك زیاد آتش را خفه میكند و میكشد ولی اگر هر دو ملایم باشند بنیان یك حركت دائمی و گرم كننده روح و جسم گذاشته میشود. انتخاب به طور مساوی به عهده طرفین است.

آب با خاك : خانه آب درون خاك ساخته میشود. آب به خاك صفا میدهد و آن را مرطوب و قابل فعالیت می كند. آب خاك را قادر میكند كه مادر تمام گیاهان و سبزه ها و گل ها و درختان باشد. بدون آب، خاك میمیرد. هین دو در طبیعت به هم محتاجند و بدن هم بی فایده. به شرط آن كه با تركیب غلط آب و خاك به گل تبدیل نشوند. نتیجه بستگی به توافق طرفین دارد.

****************************************

طالع بینی من درآوردی

هیچ كلكی در كارنیست! این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته بشرطی كه تقلب نكنید!

فقط به دستور العمل عمل نماید و تقلب نكنید، در غیر اینصورت نتیجه درست از آب در نخواهد آمد و بعد آرزو خواهید كرد كه ایكاش تقلب نمی كردید!
این حدوداً 3 دقیقه زمان خواهد برد تا شما را دیوانه كند!!

كسی كه این پیام را ارسال كرده گفت كه آرزویش ظرف 10 دقیقه به حقیقت پیوست!!!

این بازی نتیجه خنده دار و در عین حال شگفت انگیزی خواهد داشت!

پیام را یكجا تا پایا ن نخوانید بلكه مرحله به مرحله پیش بروید و عین دستورالعمل انجام دهید!

نكته: زمانی كه میخواهید اسامی را بنویسید اطمینان حاصل كنید كه اشخاصی هستند كه شما آنها را می شناسید (تبصره از خودم: یعنی اسم الكی یا بیخودی ننویسید!!!)
مهم: همچنین بیاد داشته باشید كه بهنگام نوشتن اسامی و عمل كردن به دستورالعمل از احساس و غریزه خود استفاده كنید و بیخودی و بیش از حد فكر نكنید بلكه آنچه كه در آن لحظه به ذهنتان می آید را بنویسید!

با زهم باید گفته شود كه به آرامی و مرحله به مرحله به انتهای متن بروید در غیر اینصورت نتیجه درست نخواهد بود و آنرا ضایع خواهید كرد!
(باز هم تبصره از خودم: این رو بخاطر این چندین بار تكرار كرده كه آدمهای فضول ببخشید كنجكاو خودشونو كنترل كنن!!!)
خوب حالا یك قلم و یك برگ كاغذ آماده كنید.

1- اول از هر چیز اعداد 1 تا 11 را بصورت ستونی یا ردیفی (زیر هم) بر روی كاغذ بنویسید.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

2- سپس در جلوی ردیف (ستون) 1 و 2 هر عددی را كه مایلید بنویسید.
3- حال در جلوی ردیف 3 و ردیف 7 نام شخصی را از جنس مخالف بنویسید.
== قرار نشد به پایین نگاه كنید! تقلب ممنوع !!==
4- نام اشخاصی را كه می شناسید (چه دوست یا اعضای خانواده یا فامیل) در جلوی ردیفهای 4، 5 و 6 بنویسید.
5- در ردیفهای 8، 9، 10 و 11 نام چهار ترانه (آهنگ) را بنیوسید (در جلوی هر ردیف نام یك ترانه)
6- اكنون نهایتا میتوانید یك آرزو كنید!!


و حالا كلید رمز گشایی این بازی:
1- عددی را كه در ردیف 2 نوشته اید مشخص كننده تعداد اشخاصی است كه شما باید در باره این بازی به آنها بگویید!
2- شخصی كه نامش در ردیف 3 قید شده كسی است كه شما عاشقش هستید!!!
3- شخصی كه نامش در ردیف 7 قید شده كسی است كه شما دوستش دارید ولی با هم نمی سازید (یا به تعبیر دیگر عاقبت خوشی نخواهد داشت!)!!!
4- شخص شماره 4 كسی است كه شما بیش از همه به او اهمیت میدهید!
5- شخص شماره 5 كسی است كه شما را بسیار خوب می شناسد.
6- شخصی كه نامش در ردیف 6 قید شده، ستاره بخت (ستاره خوش شانسی) شماست!
7- آهنگ قید شده در ردیف 8 با شخص شماره 3 تطبیق می كند (مرتبط است)!!!
8- آهنگ شماره 9 آهنگی برای شخص شماره 7 است!
9- آهنگ شماره 10 آهنگی است كه بیش از همه افكار شما را بازگو می كند!
10- و بالاخره شماره 11 آهنگی است كه می گوید شما در باره زندگی چه احساسی دارید!!!!

واقعا شگفت آور است! نه؟! ولی بنظر می آید كه درست باشه!

==== خوب چطور بود؟ كف كردید.. نــــه؟ ===

این پیام را برای 10 نفر در خلال همان ساعتی كه آنرا میخوانید ارسال كنید.
اگر این كار را انجام دهید، آرزویتان برآورده خواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top