لوح تقدیر روز جانباز

بسم الله الرحمن ارحیم

لوح تقدیر

 

«این کشور همیشه به رزمندگان دوران هشت‌ساله، بخصوص به خانوده‌هاى شهدا و جانبازان و آزادگان و مفقودان و اسرا و خانواده‌هایشان مدیون است.»                                      (مقام معظم رهبری)

 جانباز /فرزند شهید/رزمنده گرامی جناب آقای …………..

شهادت،ایثار  و  روح شهادت طلبی بسیجیان  و جانبازان قهرمان در طول سال های هشت سال دفاع مقدس جلوگاه اخلاق، فضایل و ارزش های الهی و سازنده ترین و پرشکوه ترین درس هایی بود  که رزمندگان در مکتب عاشورا آموخته بودند .

 در طلیعه میلاد مسعود بزرگ جانباز عاشورا و روز سترگ جانباز ، این لوح تقدیر به پاس حضور فعال  شما  در حوزه فرهنگ وهنر استان کردستان  به جنابعالی جانباز/رزمنده /فرزند شهید گرامی تقدیم می گردد.

 امیدوارم در سال مزین به شعار “اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” زمینه تحقق منویات حکیمانه مقام معظم رهبری را با درایت خویش فراهم نمائید.

*********************************************************************************

جانباز گرانقدر

جناب آقای  ………………….

با ســــلام

جانبازی، مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند خویش را نصیب انسان‏های پاک و بی‏آلایش خود می‏نماید؛ انسان‏هایی که از هستی و جان خویش در راه رضایت حق

بقیه در ادامه مطلب …

جانباز گرانقدر

جناب آقای  ………………….

با ســــلام

جانبازی، مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند خویش را نصیب انسان‏های پاک و بی‏آلایش خود می‏نماید؛ انسان‏هایی که از هستی و جان خویش در راه رضایت حق گذشته و در این راه، صبر و مقاومت می‏کنند. بدینوسیله فرارسیدن ایام ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)  و روز جانباز را به حضرتعالی تبریك عرض نموده ، به مقام جانبازی شما ادای احترام می کنم و دست توانای شما را به گرمی وجودتان می فشارم .

امیدوارم خداوند شما را با بزرگ مظهر ایثار و جانبازی ابوالفضل العباس (ع)     محشور نماید.

**************************************************************************************

 

ایثار گر عزیز

جناب آقای …………………………..

سلام ، سلام بر آنهائی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم !

قامت راست کردن تا ما قامت خم نکنیم !

به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم .

سلام بر آنهائی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند !

ایام سراسر فرخنده ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز و حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار را به شما  تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

 

                                                                                               

 *****************************************************************************

متن لوح تقدیر از استادان جانباز در چهارم شعبان – روز جانباز

فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجراً عظیما       95 نساء

استاد(… /فرهیخته / دانشمند/ اندیشمند/ جانباز/ ایثارگر … ) ……………………………….

علم دوستی ، عالم پروری ، احترام و اکرام به عالمان و علم آموزان اگر توسط ایثارگران تبیین وتبلیغ شود قطعا موجی جدید از تفکر علمی و اخلاق عملی به وجود می آورد.

امروزه تفکر و ایده ی ایثارگران درجهان اسلام طنین انداز شده است .اخلاق ، شجاعت وآینده نگری درعلم سه نیاز اصلی و اساسی حرکت ایثارگرانه و سریع علم دراین موقعیت زمانی است که موید حرکت همه جانبه درعلم است .

این نوع حرکت علمی – ایثارگری ، توان رقابت ، رفاقت و تقابل علمی درجامعه ی جهانی را به وجود خواهد آورد.

در طلیعه میلاد مسعود بزرگ جانباز عاشورا و روز سترگ جانباز ، این لوح تقدیر به پاس حضور مقتدرانه ی علمی ومعنوی شما درعرصه های مختلف  آموزشی که عاملی اساسی در اثبات توان واقعی نظام است ;در کمال ارادت و امتنان تقدیم حضور ایثارگرانه ی شما می گردد.

با امید به این که با توجه به توانایی های علمی و وسعت نظر،  پیشگام ارایه یپیشنهاد های علمی باشید ودر سال جهاد اقتصادی  توفیقات خاصه ی الهی قرین طریق عزت مدارتان باشد.

وزیر علوم و فناوری………………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top