یخچال ال جی با بلومبرگ

پنکه رطوبت ساز قوی فنگدا Fengda FDW10C P/N: 26ST

مشخصات
 

ميست فن  زمینی

اندازه فن :26 اینچ(65cm)

3 درجه تنظیم سرعت
سیستم مه ساز :حالت گریز از مرکز (سانتریفوژ)
ظرفیت سیستم مه: 40 لیتر، مخزن پلاستیکی نشکن

کارکرد مداوم: 8 ساعت
حجم قطره های آب : µm10
قدرت پرتاب آب :8.5 متر
حالت دستگاه:ایستاده، قابل حرکت با چرخ
قابلیت کنترل از راه دور: ندارد

میزان کاهش درجه حرارت :8-4 درجه سانتی گراد
جنس :فلز
طول دستگاه: 2-1.7 متر (قابل تنظیم)
موتور ضد آب
قابلیت تنظیم با سه سرعت
تغییر زاویه عمودی:30 درجه بالا و پایین
چرخش:90 درجه به طور خودکار(دستی و خودکار)
وزن دستگاه بدون بسته بندی/با بسته بندی :26.5/24 کیلوگرم
حداقل مصرف برق (برچسب انرژی B)
معطر کردن هوای محیط
لطیف نمودن هوا

نصب آسان
قابل تحرک

ولتاژ 220-240 ولت

قدرت 165-230 وات

سرعت 1080- 1400 دور در دقیقه (RPM)

میزان جریان هوا 5000-7500 متر مکعب در ساعت (CBM/H)

میزان صدا53-69 دسی بل (dB)

دارای گواهینامه های RoHS ISO9001: 2008

مناسب استفاده در فضاهای مختلف، سالن اجتماعات، نمازخانه، باشگاههای ورزشی، ادارات، تالارهای پذیرایی، گلخانه ها،زمین های کشاورزی،انبارها،کارخانجات،کارگاه های با فضای باز، باغ ها، ویلاها و …

ارسال کالا با وانت می باشد و هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.
12 ماه گارانتی
با ضمانت نامه شرکت فنگدا


محاسن دستگاه میست فن:

 

حداقل مصرف برق (برچسب انرژی B)

معطر کردن فضا

لطیف نمودن هوا

نصب آسان

متحرک بودن دستگاه

مناسب جهت فضای باز و بسته

 



قیمت انواع یخچال و فریزر در بازار تهران + جدول

یخ‌چاله هایی که در زمان‌های دور مکانی برای نگهداری
مواد فاسد شدنی محسوب می‌شدند، امروز در طرح‌ها و مدل‌ها و قیمت‌های
فوق‌العاده متفارت در بازار عرضه می شوند.

 گزارش میدانی زیر تنها بیانگر گوشه ای
از این بازار هفت رنگ است. بازاری که تفاوت قیمتی در آن بسیار به چشم
می‌خورد و البته بد نیست بدانیم که از جمله مهم ترین دلایل اختلاف قیمت بین
این محصولات، تفاوت در کشور سازنده موتور محصول و همینطور کشور مونتاژ
کننده سایر اجزای محصول است.

به طور مثال یخچال های ویرپول دارای موتوری برزیلی با مونتاژ ایتالیا
هستند که البته از جمله سازندگان موتور یخچال‌ها‌ی ویرپول می‌توان به مکزیک
نیز اشاره کرد که محصول این کشور در بازار به محصولی از آمریکا مشهور است.

قیمت یا کیفیت؟

گشتی مفصل در بازار لوازم خانگی حاکی
از این نکته مهم است که در حال حاضر بیشتر خریداران در پی تهیه جهیزیه بوده
و به‌دنبال قیمت‌های مناسب هستند و این در حالی است که محصولات با درجه
کیفی الف از میانگین قیمت سه تا چهار میلیون تومان برخوردارهستند. البته در
این میان مشتری هایی نیز به چشم می‌خوردند که از میان قیمت و کیفیت، کیفیت
محصول را ترجیح می‌دادند و واقف بودند که در صورت پرداخت هزینه بیشتر
کیفیت بهتری را تجربه خواهند کرد.

از پر طرفدارترین محصولات بازار می توان به یخچال‌های کره‌ای اشاره کرد.
این رغبت زیاد به این محصولات کره ای در حالی است که محصولات تولید داخل
همچون اسنوا و الکترو استیل از مرغوبیت نسبتا بالایی برخوردار هستند، اما
به گفته فروشندگان، به‌علت تبلیغات نامناسب و ارائه ضعیف در معرفی محصول
آنچنان که باید و شاید محبوبیت

لازم را میان خریداران بازار ایران ایجاد نکرده اند و مشتری ایرانی هنوز
معتقد است که محصول تولید شده در خارج از ایران کیفیت بهتری از تولیدات
داخل دارد حتی اگر محصول خارجی درجه کیفی ب داشته باشد و این هم جای تاسف
دارد و هم میتواند زنگ خطری برای اقتصاد کلان کشور محسوب شود.

zsytq7x0gelc0diu0iey.png

لازم به ذکر است که قیمت‌های ارائه شده به صورت میانگین بوده و برای هر یک
از محصولات، بسته به اندازه‌ای که دارند حداقل و حداکثر قیمت در نظر گرفته
شده‌است (اندازه ها برحسب فوت است).



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top