زندگینامه بهاره افشاری از حواشی تا شهرت و بازیگری

بهاره افشاری متولد 14 تیر 1363 در شاهرود سمنان ، بازیگر و کارگردان می باشد

فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی و دیپلمه بازیگری است که از کار مونتاژ شروع کرد و در کار بازیگری درخشید و حالا در کارگردانی هم صاحب تجربه است.

او علاوه بر بازیگری نیز کار نقاشی و طراحی لباس هم می کند و یکی از حرفه ای ترین طراحان لباس بوده است .

وی عضو یک خانواده 4 نفری است و یک برادر نیز به نام بابک دارد.

اولین تجربه بازیگری بهاره افشاری مربوط به فیلم ناف می باشد که در سال 1381 ساخته شد.

وی در سال 84 با بازی در سریال او یک فرشته بود توانست به خوبی شناخته شود . او در این سریال نقش شیطان را ابفا میکرد.

 

شروع فعالیت بهاره افشاری

بهاره افشاری فعالیت هنری اش را در سال 1381 با یک سریال آغاز کرد. اما به دلیل تجربه ی بد در آن کار دوست ندارد از آن کار در کارنامه هنری خود نام ببرد و حتی تصمیم گرفته بود تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود.

اما کیانوش عیاری، پس از مدتها توانست او را به بازی در «روزگار قریب » ترغیب کند و او را راضی کند تا در این سریال به ایفای نقش بپردازد. بهاره افشاری پس از قبول درخواست بازی در « روزگار قریب»، توسط کیانوش عیاری، همچنین به بازی در « او یک فرشته بود» معرفی می شود و به عنوان یک پیشنهاد بسیار خوب در کارنامه هنری افشاری محسوب می گردد.

در حال حاضر بهاره افشاری و برادرش، یک شرکت طراحی لباس تاسیس کرده اند و او به عنوان مدیر بخش طراحی لباس مشغول به کار است.

 

فیلم های سینمایی بهاره افشاری:

– معراجی‌ها (۱۳۹۲)
– سه درجه تب (۱۳۸۹)
– دردسر بزرگ (۱۳۸۹)
– پایان‌نامه (فیلم) (۱۳۸۹)
– ازدواج در وقت اضافه (۱۳۸۸)
– خیابان بیست و چهارم (۱۳۸۷)
– زندگی شیرین (۱۳۸۷)
– کلبه (فیلم) (۱۳۸۷)
– تسویه حساب (۱۳۸۶)
– صد سال به این سال‌ها (۱۳۸۶)
– ناف (فیلم) (۱۳۸۱)

 

سریال های بهاره افشاری:
– نیاز (۱۳۹۴)
– آخرین بازی (۱۳۹۳)
– معراجی‌ها (۱۳۹۳)
– دست بالای دست (۱۳۹۰)
– مرد نقره‌ای (۱۳۹۰)
– فاصله‌ها (۱۳۸۹)
– روزگار قریب (۱۳۸۶)
– او یک فرشته بود (۱۳۸۴)

 

بیوگرافی بهاره افشاری و زندگی خصوصی اش و همسرش +عکس های داغ بهاره افشاری

 

شهرت با او یک فرشته بود

با سریال «روزگار غریب» در سال 1383 اولین تجربه حرفه ای را بدست آورد تا اینکه یکسال بعد با سریال «او یک فرشته بود» در نقش شیطان ، چهره اش به شهرت رسید

در سال 1389 هم در سریال «فاصله ها» کنار چهره هایی چون شاهرخ استخری و دانیال حکیمی خوش درخشید

 

تجربه کارگردانی

سال 1397 بهاره افشاری در مقام کارگردان فیلم «سریک» را ساخت که در مورد اسب مسابقه ای سردار آزمون است که در این فیلم درگیر ماجرای دوپینگ می شود.

 

خصوصیات اخلاقی بهاره افشاری

رفیق باز است. الناز حبیبی و نرگس محمدی از دوستان نزدیکش هستند. بسیار رک است و تا کنون پشت سر کسی صحبت نکرده است. عاشق رنگ های شاد است: زرد و قرمز و سبز و سفید از رنگ های مورد علاقه اش است.. خانواده او را بداخلاق می دانند تا جایی که مادرش می گوید اگر کسی با او ازدواج کند به او چک سفید امضا می دهد.

 

فعالیت بهاره افشاری در عرصه مد!

تا به حال زیباترین یونیفورمی که دیده ام یونیفورم هواپیمایی قطر بوده است. کت و دامن و کلاهی به رنگ زرشکی بسیار زیبا که نه تنها مسافر را خسته نمی کند بلکه شادابی خاصی به او می بخشد. در حالی که در همین هواپیمایی ما که گاهی مسافر مجبور است چند ساعت در هواپیما بنشیند از رنگ های بسیار تیره ای مانند مشکی – قهوه ای و سورمه ای استفاده می شود که جذاب نیست.

اگر روزی قرار باشد من طرح و ایده ای در مورد یک یونیفرم خاص ارائه کنم، حتما رنگ شاد و طرح های ساده پیشنهاد می کنم، چرا که رنگ تیره در روحیه افراد اثر بد و مخربی دارد. متاسفانه در میان یونیفورم های ایرانی جذابیت خاصی نمی بینم.

بهاره افشاری در ادامه می گوید: البته تا ده یا پانزده سال پیش همه بچه مدرسه ای ها یا دانش آموزان، شادترین رنگی که برای مدرسه استفاده می کردند طوسی بود که خوشبختانه چند سالی است که رنگ های شاد جایگزین رنگ های تیره قبلی شده که جای خوشحالی است!

 

حواشی بهاره افشاری

از حواشی بهاره افشاری باید به تیترهای بنیامین بهادری همسر بهاره افشاری و ممنوع الکاریش اشاره کرد.

بهاره افشاری مانند خیلی از بازیگران دیگران چندین بار شایعاتی مبنی بر ازدواجش در رسانه های مجازی منتشر شد اما تمامی این شایعات کذب است و ایشان در حال حاضر مجرد است.

رابطه سردار آزمون و بهاره افشاری: پستی که سردار آزمون در اینستاگرامش منتشر نمود باعث جنجال هاي بسیاری شد، او در عکسی که دیروز به اشتراک گذاشت خطاب به بهاره افشاری نوشت: داداشیت فدات بشه! و سپس واکنش سعید عزت اللهی به این پست دعوا را بین ملی پوشان لژیونر ایران بیشتر کرد.

استوری سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی در استوری اینستاگرامش عكسی از مكالمه تصويری‌اش با بهاره افشاری بازيگر جوان سينما و تلويزيون منتشر كرد.مثل این‌که بازیکنان تیم ملی فوتبال به حاشیه کشیده شده اند و این اتفاق در آستانه بازی هاي جام جهانی 2018 روسیه برای فوتبال ایران فاجعه محسوب می شود.

فعالیت هاي اینستاگرامی بازیکنان فوتبال کشورمان باعث دعوا و کدورت بین انها شده است و این اتفاق باعث می‌شود که جو صمیمانه اي که در تیم ملی حاکم است رابه هم بزند!سردار آزمون در ارتباط تصویری خود با بهاره افشاری بازیگر سینما می نویسد “داداشیت فدات بشه” و بعد از دقایقی سعید عزت اللهی ملی پوش دیگر فوتبال ایران به سردار حمله میکند.

سعید عزت اللهی در پستی کنایه آمیز برای سردار آمون می نویسد:«درد جامعه ما دختر بازیگر 19 ساله اي که کات میکنه نیست درد جامعه ما آدمهایی هستن که فاز روشنفکری برداشتن و بپا نداده هاي خود داداشی فدات شه میکنن! هر کس عیب هاي خودشونو اول ببینه بعد دنبال پز گل زده به بایرن مونیخ باشه

 

صفحه اینستاگرام بهاره افشاری :
وی در اینستاگرام صفحه ای با آیدی baharehafshariofficial دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top