آشنایی با لاله مرزبان از زندگی شخصی تا حرفه ای

لاله مرزبان یکی از بازیگران با استعداد است که اخیرا در سریال ستایش 3 در نقش نازگل ایفای نقش کرده است. در ادامه بیوگرافی، اطلاعات زندگی شخصی و هنری او را آماده کرده ایم.

 

بیوگرافی لاله مرزبان

 

لاله مرزبان متولد ۲۹ دی ۱۳۷۲ در تهران، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد مینیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است یک خواهر بنام سها دارد، لاله از نوجوانی وارد بازیگری شده است

از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده است بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذرانده است.

از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده‌است بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره‌های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذرانده‌است. در سن شانزده سالگی علی‌رغم مخالفت‌های خانواده مبنی بر ورودش به عرصه بازیگری در سال ۱۳۸۸ با ایفای نقش کوتاه در سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آب پرور وارد عرصه هنر شد.

 

بازی در نقش اول
او در سال 1395 پس از یک فراخوان توانست برای نقش اصلی فیلم زیر سقف دودی به عنوان بازیگر نقش اول انتخاب شود. در سریال آنام به کارگردانی جواد افشار یکی از بازیگران اصلی این سریال بود که از شبکه سوم سیما پخش شد.

جدیدترین اثر سینمایی وی حضور در فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا می باشد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر ۹۶ در ۳ بخش کارگردانی، موسیقی متن و صدا گذاری، سیمرغ بلورین جشنواره فجر را از آن خود کرد.

 

فعالیت حرفه ای در تئاتر

در سال ١٣٩٢ همزمان با ادامه مطالعه در زمینه بازیگری و کارگردانی بصورت جدی تئاتر را پی گرفت و و در چندین اثر فاخر نظیر :

پزشک نازنین (نیل سایمون)، من انجا نیستم (مهدی میرباقری)، رقص کاغذ پاره ها (محمد یعقوبی)، خانه فراموشان (طلا معتضدی)، عروسی خون (فدریکو گارسیا لورکا) و … به ایفای نقش پرداخت.

 

بیوگرافی لاله مرزبان | جدیدترین عکس های اینستاگرام لاله مرزبان

 

ازدواج لاله مرزبان
با توجه به شایعات و خبرهایی که در خصوص ازدواج لاله مرزبان وجود داشت باد بگوییم که لاله مرزبان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

 

آثار لاله مرزبان

 

فیلم های سینمایی لاله مرزبان
به وقت شام
دخترعمو و پسرعمو
زیر سقف دودی
هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند

 

فیلم های تلویزیونی لاله مرزبان
آنام
هوش سیاه

 

بازی های لاله مرزبان در تئاتر
نمایش عروسی خون
نمایشنامه‌ خوانی من آنجا نیستم
نمایش من یه زنم، صدامو می‌شنوین؟
نمایش خانه فراموشان
نمایش من اسکار هستم!

 

امیدواریم بیوگرافی لاله مرزبان و تصاویر زیبای وی مورد پسند شما عزیزان واقع گردیده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top