مزایا و معایب بادی اسپلش و بهترین مارک بادی اسپلش زنانه

هیچ لباس گران ‌قیمتی به اندازه پوست با طراوت، شاداب و جوان ارزشمند نیست. خوش ‌بو بودن نیز یکی از بهترین ویژگی ‌های یک انسان است. به همین دلیل است که افرادی که به این دو موضوع اهمیت زیادی می ‌دهند، همواره در پی یافتن محصولاتی هستند که بتواند پوست آن‌ ها را شاداب نگه دارد. همچنین هزینه زیادی بابت عطر و ادوکلن می‌ پردازند تا همیشه خوش ‌بو باشند.

 

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش در واقع یک مایع معطر رقیق است که در ترکیبات آن از آب، الکل و عطرهای طبیعی استفاده شده است. این محصول به عنوان خوش بو کننده، برای استفاده مستقیم روی پوست بدن به کار می رود. به این معنی که اگر دوست دارید به جای آن که لباس هایتان در اثر استفاده از ادوکلن یا اسپری بوی خوش بدهد، این خاصیت در پوست بدنتان باشد، میتوانید از آن استفاده کنید.

بادی اسپلش ها، گرچه به لحاظ ساختاری کمی شبیه به اسپری های خوش بو کننده هستند، اما بر خلاف اسپری ها، در ترکیبات آن ها از گاز استفاده نشده است. به همین دلیل است که میزان پخش بوی خوش بعد از استفاده از آنها ها به نسبت اسپری های خوش بو کننده، کمتر است.

بادی اسپلش (body splash) محصولی نسبتا تازه وارد به بازار محصولات آرایشی و بهداشتی است که هنوز خیلی ها با کاربرد آن و تفاوتش با سایر خوشبوکننده های بدن، آشنا نیستند. در ساده ترین بیان، بادی اسپلش ها بادی اسپلش (body splash) اسپری های خوش بو کننده بدن هستند. و خاصیت آب رسانی به پوست را نیز دارند اما این محصول نه عطر است، نه ادوکلن و نه اسپری خوش بو کننده یا دئودورانت.

 

تر کیبات بادی اسپلش
عطر، آب و الکل اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بادی اسپلش هستند. اما در یک دسته بندی کلی تر از دو بخش تشکیل شده است:

چربی و رطوبت
چربی و رطوبت دو عنصر بسیار مهم برای پوست هستند. هر دوی این عناصر در اثر استحمام و شستشوی بدن با صابون یا شامپو بدن از بین می روند. Body Splash بعد از استفاده، این دو عنصر را به پوست باز می گرداند.

خوش بو کننده
بعد از عملکرد فوق، مهم ترین وظیفه بادی اسپلش خوش بو کردن بدن است. عطر استفاده شده در ساختار آنها در منافذ پوست نفوذ کرده و بدن را خوش بو نگه میدارد.

 

تفاوت بین بادی اسپلش ،بادی میست ،عطر و اسپری در چیست ؟

عطرها و ادکلن‌ها دارای روغن‌های معطری هستند که باعث افزایش ماندگاری بوی آنها می‌شود. این در حالی است که بادی‌اسپلش‌ها، روغن‌های معطر ندارند و به همین دلیل هم بوی آنها خیلی سریع‌تر از بوی ادکلن‌ها پخش می‌شود و از بین هم می‌رود.

به دلیل همین ماندگاری کوتاه‌مدت است که استفاده از بادی‌اسپلش روی لباس، به هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود و بهتر است برای لذت بردن بیشتر از بوی آن، این محصول را مستقیم روی پوست خود اسپری کنید، در حالی که ادکلن‌ها را می‌توان برای بهره بردن طولانی‌مدت‌تر از بوی آنها، بدون دغدغه روی انواع لباس، اسپری کرد اما در صورت استفاده بر روی بدن ممکن است دچار حساسیت پوستی شوید یا پوست شما خشک شود به مرور زمان.

بادی اسپلش شبیه اسپری بدن است و اکثر ویژگی های اسپری بدن را دارا است ؛ منتها با این تفاوت که در ساخت آنها از گاز استفاده نشده و به صورت مایع بر روی بدن اسپری می شوند و معمولا رایحه قویتری نسبت به اسپری ها دارند.

 

بادی اسپلش 80 سی سی شاین یونیکورن - فروشگاه آنلاین کیوسک نت

 

مزایای استفاده از بادی اسپلش چیست؟

 

1. عدم ایجاد حس خارش و حساسیت

2. اغلب موادی که در محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند که باعث ایجاد حساسیت های پوستی یا خارش می شوند، در Body Splash وجود ندارند. (البته با توجه به استفاده مستقیم محصول روی پوست، حتماً تست حساسیت انجام شود.)

3. Body Splash نوعی آب رسان پوست است

4. هیدراته نگه داشتن پوست یک روش بسیار عالی برای مراقبت از سلامتی و جوانی آن است. Body Splash را می توان به عنوان محصولی که می تواند آب مورد نیاز پوست را بعد از حمام کردن، به آن بازگرداند، مورد استفاده قرار داد.

5. بادی اسپلش مانع از خشک شدن پوست می شود

6. بادی اسپلش حاوی مقادیر زیادی آب است. این آب به صورت قطرات بسیار ریز روی پوست می نشیند و به تدریج جذب آن می شود. همین موضوع باعث می شود که پوست بدن خشک نشود.

7. استفاده از Body Splash باعث سردرد و آلرژی نمی شود

8. عدم وجود برخی مواد حساسیت زا در آنها باعث می شود استفاده از این محصول منجر به آلرژی پوستی نشود.

9. قیمت مناسب بادی اسپلش به نسبت ادوکلن

10. اغلب بادی اسپلش ها با رایحه هایی تولید می شوند که نمونه های ادوکلن های آن هم وجود دارد. بنابراین با توجه به قیمت بالایی که ادوکلن ها دارند، چنانچه رایحه ای را دوست داشته باشید، می توانید Body Splash آن را تهیه کنید.

 

معایب بادی اسپلش چیست؟

1. بادی ‌اسپلش به دلیل غلظتی که دارد ممکن است روی لباس شما لک بیندازد. البته این در شرایطی است که بلافاصله بعد از اسپری کردن آن روی بدنتان، لباس بپوشید. چراکه Body Splash کمی حالت خیسی و رطوبت و گاهی حالت چسبندگی دارد.

 

2. ماهیت بادی اسپلش این است که قطرات خروجی از آن کمی سنگین و چرب است. بنابراین وقتی آن را اسپری می‌کنید متوجه حضور این قطرات در هوا خواهید شد. ممکن است تنفس طولانی مدت این قطرات منجر به مشکلات تنفسی شما شود.

 

3. بادی اسپلش مثل هر محصول بهداشتی دیگری حاوی مواد شیمیایی است. گرچه این مواد از نظر عدم ایجاد بیماری روی بدن انسان کاملاً تست شده‌اند، اما به هر حال ممکن است بدن شما به برخی از این مواد حساسیت داشته باشد.

 

امکان ایجاد واکنش های پوستی
ممکن است استفاده از بادی اسپلش منجر به ایجاد واکنش هایی نظیر خارش، خشکی و سایر حساسیت‌های پوستی شود. بنابراین حتماً پیش از استفاده تست حساسیت بر روی پوست خود انجام دهید

 

بهترین مارک بادی اسپلش زنانه کدام است؟
انواع مختلفی از body Splash در بازار وجود دارد. به طور مثال بادی اسپلش سی گل یا بادی اسپلش مای دو برند پر طرفدار Body Splash ایرانی هستند. اما Body Splash ویکتوریا سکرت یکی از محبوب‌ترین برندهای Body Splash در تمام دنیا است. میزان ماندگاری عطر آنها زیاد است و عطرهای ملایم این برند بسیار دوست داشتنی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top