آخرین آشوب مرتضی پاشایی

thumbnail

مجله زندگی ایده آل – بهمن بابازاده: دو ماه بعد از فوت خواننده محبوب پاپ و سر و صدایی كه ایجاد کرد، آرام آرام زمزمه‌هایی درباره آخرین اثر این هنرمند كه قرار بود شهریور سال گذشته به بازار بیاید، به بیرون درز كرد. آخرین آلبوم رسمی «مرتضی پاشایی» كه خیلی‌ها این روزها در پی شنیدنش هستند و بسیاری از دوستدارانش برای آن لحظه‌شماری‌كنند، درهفته‌های گذشته وارد حاشیه‌هایی پر سر و صدا شده است و تنش‌هایی بین برخی اطرافیان و دوستان و هنرمندان حاضر در این اثر ایجاد کرده است؛ آلبومی كه با توجه به اتفاقات و سر و صداهایی كه پس از بیماری و فوت این خواننده رخ داد، به خوبی می‌شود پیش‌بینی فروشی بالا و استقبال عمومی را از آن داشت.

در این پرونده سعی كرده‌ایم در ابتدا حاشیه‌هایی را كه این آلبوم درگیرش شده مرور كنیم و در ادامه پای صحبت‌های «مهرزاد امیرخانی» بنشینیم؛ دوست و ترانه سرای ثابت «مرتضی پاشایی» كه از او به عنوان اصلی‌ترین فرد برای تعیین تكلیف ماجراهای انتشار این آلبوم یاد می‌كنند.

آخرین آشوب مرتضی پاشایی

اسمش عشقه

اولین حرف و حدیث‌ها درباره انتشار آلبوم جدید این خواننده از سوی پدر پاشایی عنوان شد و نام این آلبوم وارد رسانه‌ها شد. «اسمش عشقه» عنوان اثری بود كه پاشایی در زمان حیاتش آن را تهیه و تولید كرده بود و پس از فوتش در ابتدا پدرش نام این آلبوم را در رسانه‌ها عنوان كرد و سپس «مهدی كرد» مدیر برنامه و تهیه كننده سابق این خواننده صحت این موضوع را تایید كرد. اما حاشیه‌ها از زمانی شروع شد كه پدر و عموی این خواننده در گفت‌وگوهایی صریح اعلام كردند كه بعد از فوت مرتضی پاشایی خانواده و عموی او مسوول قانونی آثار او هستند و هر كس می‌خواهد از این خواننده چیزی منتشر كند باید با آنها تماس بگیرد.

مالكیت معنوی تمامی آثار مرتضی اعم از قطعاتی كه در استودیوهای مختلف دارد، باید موردتوجه قرار گیرد. انتشار این آثار، غیرمجاز خواهد بود؛ مگر اینكه با دكتر منصور پاشایی عموی مرتضی و مصطفی (برادر پاشایی) هماهنگی شود. ایشان تا اطلاع ثانوی سخنگو و مسوول برنامه‌های مرتضی پاشایی هستند و در آینده نزدیك هم به صورت رسمی اعلام خواهیم كرد. در حال انجام اقداماتی هستیم كه دكتر منصور پاشایی به صورت قانونی به عنوان مسوول برنامه‌های مرتضی معرفی شود. هر كسی كه قراردادی داشته است تا ساعت زنده بودن مرتضی اعتبار دارد و مرتضی برای بعد از فوتش با هیچ كس قراردادی ندارد. در ادامه فعالیت‌های هنری مرتضی عزیز قطعا از همكاری و كمك‌های بی‌شائبه آقای «مهدی كرد» استفاده خواهیم كرد و ایشان همچون گذشته امین خانواده پاشایی هستند.

سكوت

با انتشار این اظهارنظرها، اطرافیان پاشایی در سكوتی عجیب و طولانی فرو رفتند و در این بین برخی چهره‌های موسیقی از آغاز مراحل تنظیم قطعات این آلبوم خبر دادند. «معین راهبر» به عنوان یكی از تنظیم‌كننده‌های آلبوم شروع به كار كرده بود و در این بین اسامی  چون سیروان خسروی و پازل‌بند هم به گوش رسید كه برخی قطعات این آلبوم را تنظیم خواهند كرد. اما پیش‌بینی‌ها كاملا مشخص بود و با توجه به اینكه حقوق این آلبوم باید در اختیار تهیه كننده آثار این خواننده قرار گیرد، اتفاقات و تنش‌ها بین تهیه‌كننده و خانواده مرحوم پاشایی آخرین گمانه زنی بود كه می‌شد در مورد آن فكر كرد.

مستند جنجالی

هنوز دو ماه از فوت پاشایی نگذشته بود كه درگیری لفظی «رضا رشیدپور» و عمو و برادر مرتضی پاشایی، در راس اخبار هنری قرار گرفت. مستندی كه «رضا رشیدپور» برای پاشایی ساخته بود از نظر خانواده پاشایی كاملا غیرقانونی بود و آنها اعلام كردند كه هیچ‌كس حق ندارد بدون اجازه خانواده پاشایی اثری را از حاشیه و متن مراسم تشییع پیكر و خاكسپاری پاشایی منتشر كند. صحبت  و ادعایی قانونی كه با جنجال‌های رسانه‌ای تندی همراه شد.

«منصور پاشایی» درباره آن ماجرا می‌گوید: «ما احترام ویژه‌ای برای آقای رشیدپور قائل بوده و هستیم. از ایشان هم انتظار داریم كه در لحن و ادبیات‌شان یك مقداری دقت بفرمایند كه هم وجهه هنری و ملی‌شان را حفظ كنند و هم خانواده شهید بودن‌شان برای ما بسیار محترم و عزیز است. ما به صورت دوستانه داریم مطرح می‌كنیم و بحث قانونی و شفافی است و بنا داریم كه از آثار ایشان و زحمتی كه كشیده‌اند استفاده كنیم. بنابراین ایشان هم‌چنان مطلبی را درمورد ما نوشتند كه خیلی جالب نبود؛ به هرحال در شأن ایشان نبود و ما انتظار ادبیات بهتر و همكاری بیشتری از ایشان داشتیم كه ان‌شاءالله فكر می‌‌كنم این اتفاق بیفتد و متوجه بشوند كه قصد ما دوستی و همكاری است و ما در انتظار همكاری ایشان هستیم.»

در این ماجرا سرانجام رضا رشیدپور كوتاه آمد و تمام راش‌ها و تصاویرش رادر اختیار خانواده پاشایی قرار داد و آنها برای تهیه این مستند سراغ «جواد هاشمی» و «شاهین صمدپور» رفتند. در همین حین خبر رسید مستندی كه قرار بود منتشر شود به سه بخش تقسیم شده و قرار است در سه مرحله به بازار بیاید.

بازی آخر

در حالی كه پیش بینی می‌شد آلبوم اردیبهشت سال 94 به بازار موسیقی كشور بیاید، به یك باره در هفته‌های گذشته خبری مهم در جمع‌های خصوصی و اطرافیان این خواننده دهان به دهان پیچید و باعث شد حاشیه‌های این آلبوم بیشترو بیشتر شود؛ «ترانه سرای آلبوم یعنی مهرزاد امیرخانی كه همه مراحل تولید این اثر را فقط او و مرتضی پاشایی با هم پیش برده‌اند، با ممانعت از واگذاری حقوق مادی و معنوی ترانه هایش، مانع از انتشار آلبوم شده است.»

این اتفاق در حالی رخ داده كه مشخصا «مهرزاد امیرخانی» مالك قانونی ترانه‌های این اثر بود و پیگیری حق و حقوقش از این آلبوم از مدت‌ها قبل انجام شده و ظاهرا به پاسخ درستی نرسیده بود. آخرین زمان بندی برای انتشار آلبوم جدید پاشایی اردیبهشت 94 اعلام شده بود كه با به وجود آمدن اتفاقات و تنش‌های جدید باز هم انتشار این آلبوم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام منو ببخش در نارنجی موزیک دانلود.مرتضی پاشایی با اجرایی این آهنگ جدید و به یاد ماندنی با موزیک بسیار زیبا و دل نشین شیفتگان و طرفداران خود را هم چون گذشته بیش از پیش مجذوب نموده است.شما هم میتوانید فقط با کلیک بر روی لینک دانلود آهنگ جدید در عرض زمانی اندک این آهنگ جدید و در نوع خود بینظیر را دانلود و لحظاتی شاد را تجربه کنید

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام منو ببخش

خواهش میکنم برای حمایت از ما در گوگل هر نوبت که قصد دارید سایت ما را بیابید در گوگل سرچ کنید دانلود آهنگ نارنجی ممنون ضمنا نظر فراموش نشه
لینک دانلود
جدید ترین آهنگ مرتضی پاشایی بنام جاده یک طرفه

لینک دانلود

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام منو ببخش

لینک دانلود آهنگ یکی هست مرتضی پاشایی

 لینک دانلود

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام ستایش

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی نفس

 لینک دانلود

دانلود آهنگ زیادی مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ دیدی از مرتضی پاشایی

 لینک دانلود

دانلود آهنگ دروغ دوست داشتنی پاشایی                                                   دانلود آهنگ آدم کش مرتضی پاشایی

 لینک دانلود

دانلود آهنگ میبخشم از مرتضی پاشایی                                                       دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام چشمایی من

 لینک دانلود

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام میمیرم                                                                 دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام دقیقه هایی آخر

 

 لینک دانلود

دانلود عکس مرتضی پاشایی

 

٣٣١۴٧٣٨   آرزو    مرتضی پاشایی ۹۱ ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٧٢٩   باید کاری کنی    مرتضی پاشایی ۹۱ ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٧٣٢   برو    مرتضی پاشایی ۹۱ ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٧٣٣   به خدا    مرتضی پاشایی ۹۱ ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١٣٢٢٨   به گوش تو میرسه    مرتضی پاشایی ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٧٣٠   بیا برگرد    مرتضی پاشایی ۹۱ ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١٣٢٢۶   تو راست میگی    مرتضی پاشایی ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١٣٢٣٠   چشمای من    مرتضی پاشایی ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٧٣۴   خاطره ها    مرتضی پاشایی ۹۱ ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٧٣۵   دقیقه های آخر    مرتضی پاشایی ۹۱ ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٧٣٧   دیدی    مرتضی پاشایی ۹۱ ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٢٢١١۵۶٣   سریال مثل شیشه    مرتضی پاشایی ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١٣٢٢٩   شاید    مرتضی پاشایی ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٧٣۶   عشق یعنی این    مرتضی پاشایی ۹۱ ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١٣٢٢٧   گریه کن    مرتضی پاشایی ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٧٣١   نبض احساس    مرتضی پاشایی ۹۱ ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١۴٧٢٨   یکی بود یکی نبود    مرتضی پاشایی ۹۱ ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز
٣٣١٣٢٢۵   یکی هست    مرتضی پاشایی ۵٠٠٠ ریال    ٣٠ روز

 

ارسال کد به شماره پیامک ۷۵۷۵

 

 لینک دانلود

 برای دانلود نمودن بهترین و جدید ترین آهنگ ها  کلیک کنید

خرید عینک آفتابی  هایی مد روز
دنیا با قیمتهایی باور نکردنی زبق توافق دانلود آهنگ نارنجی با فروشگاه
اینترنتی ایران آرنا به مدت یک هفته فروش عینک آفتابی با تخفیف ویژه برای
مشاهده بر روی کلمه عینک آفتابی زیر کلیک کنید

 لینک دانلود

عینک آفتابی


گرداوری سایت لادین

ویدیو : آخرین آشوب مرتضی پاشایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter