عکس های جدید نیلوفر پارسا بازیگر من و شارمین

thumbnail

نیلوفر پارسا بازیگر جوانی که با بازی در نقش بیتا در سریال آوای باران برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت ، در فیلم جدید بیژن شیرمرز دوباره جلوی دوربین رفت و توانست از عهده نقشش به خوبی برآید.

این بازیگر جوان که کار هنری خود را با سریال پرمخاطبی چون آوای باران آغاز کرد در فیلم سینمایی من و شارمین به کارگردانی بیژن شیرمرز نقشی متفاوت را ایفا کرد. به بهانه اکران فیلم سینمایی من و شارمین تصاویری از بازیگر جوان این فیلم نیلوفر پارسا برایتان گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

تصاویری از نیلوفر پارسا بازیگر آوای باران

نیلوفر پارسا فعالیت هنری را با بازی در تئاتر آغاز کرد و اولین حضور او در تلویزیون چند نقش کوتاه در مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بود تا زمانی که ساخت سریال آوای باران آغاز شد این سریال نقطه آغاز فعالیت حرفه ای پارسا شد.

نیلوفر پارسا در اکران من و شارمین

بجز بازیگری در کار موسیقی فعالیت میکند، ورزش را بصورت حرفه ای پیگیر است و از کودکی ژیمناستیک کار بوده و در حال حاضر یوگا کار میکند، وقت آزاد هم یوگا و نمایشنامه میخواند.

نیلوفر پارسا

همچنین بخوانید : جشن تولد نیلوفر پارسا بازیگر آوای باران + عکس

نیلوفر پارسا بازیگر فیلم من و شارمین

ویشکا آسایش ، پژمان بازغی ، سحر قریشی، نیما شاهرخ شاهی، رامین ناصرنصیر، محمود جعفری، آتش تقی پور، زهره حمیدی، پوراندخت مهیمن، فریبا نادری، نیلوفر پارسا، گوهر خیراندیش و مجید صالحی بازیگران اصلی فیلم «من و شارمین» به کارگردانی بیژن شیرمرز هستند.

نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا بازیگر سریال آوای باران

من و شارمین مضمونی اجتماعی دارد و داستان دختری به نام تیناست که پیشگویی عمه خود را باور دارد.

نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا بازیگر سینما و تلویزیون

نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا در نمایش خانه عروسک

ویدیو : عکس های جدید نیلوفر پارسا بازیگر من و شارمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter