نمایشگاه گل و گیاه تهران

thumbnail

نمایشگاه گل و گیاه تهران ۹۵

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه با حضور بیش از ۲۵۰ تولیدکننده داخلی و ۵۰ شرکت خارجی در بوستان گفتگو آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری واقع در ضلع جنوبی بوستان گفتگو پذیرای علاقه مندان به گل وگیاه است.

نمایشگاه گل و گیاه تهران 95

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: شرکت کنندگان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه، از ۳۰ شرکت از کشورهای خارجی و نمایندگان آن ها از کشورهای هلند، اسپانیا، ترکیه، اتریش، کره جنوبی، چین و ایتالیا هستند.
آقای مهندس مختاری ادامه داد: طی برگزاری ۱۳نمایشگاه گذشته، ما شاهد تحولاتی مثبت در صنعت گل و گیاه کشور و انسجام بیشتر تولیدکنندگان داخلی در ارتقا کیفیت تولیدات بوده ایم.
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران درخصوص برنامه های جانبی نمایشگاه نیز گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه، دوره های آموزشی-کاربردی کاشت و نگهداری گل ها و گیاهان زینتی و کنترل آفات و بیماری های آنها مختص بزرگسالان و دوره های آموزشی ویژه کودکان شامل کارگاه تهیه کمپوست و کاشت گل ها و سبزیجات در فضای نمایشگاه برگزار می شود .

نمایشگاه گل و گیاه تهران 95

مختاری هدف از راه اندازی کاروان گل را ایجاد روحیه نشاط و شادابی در محلات مختلف سطح شهر تهران خواند و گفت: شهروندانی که فرصت بازدید از نمایشگاه را به دست نیاورده اند می توانند با تماشای این احجام زیبای تزیین شده با گل و گیاه بخشی از زیبایی های نمایشگاه را در اطراف محل زندگی و یا کار خود مشاهده کنند. ضمن اینکه حرکت کاروان گل در عین حال فراخوان و دعوتی برای بازدید از نمایشگاه گل و گیاه است.

دسترسی به نمایشگاه گل و گیاه تهران ( بوستان گفتگو )

نمایشگاه گل و گیاه تهران 95

***************************************************************************

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تهران صبح امروز دوشنبه با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران در بوستان گفتگو افتتاح شد.
ویدیو : نمایشگاه گل و گیاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter