تعبیر خواب پاره شدن کفش

کفش

محمدبن سيرين گويد:
ديدن كفش درخواب، دليل زن بود. اگر بيند كفش نو در پاي كرد، دليل كه زني بخواهد يا كنيزكي بخرد. اگر درخواب كفش خود را سيه بيند، دليل كه آن زن توانگر بود. اگر كفش را سبز بيند، دليل كه آن زن مستوره بود. اگر كفش را سرخ بيند، دليل كه آن زن معاشر بود. اگر زرد بيند، دليل كه آن زن بيمارگونه بود.

حضرت امام جعفر صادق فرمايد:
ديدن كفش درخواب بر هفت وجه بود.
اول: زن.
دوم: خادم.
سوم: كنيزك.
چهارم: قوت و نيرومندي.
پنجم: معيشت.
ششم: مال.
هفتم: سفر(مسافرت).

ديدن كفش درخواب، دليل بر مردي بود كه ميراث قسمت كند.

منوچهر مطيعي تهراني گويد:
کفش در خواب ما زن است و همسر. براي زنان ديدن کفش در خواب زندگي زناشوئي است که شوهر اصل کلي آن است. اگر زن داريد و در خواب کفش ببينيد خواب شما به همسرتان بر مي گردد و نوئي و کهنگي و رنج و راحت آن اشاره اي است به روابط بيننده خواب و همسرش. ولي اگر بيننده خواب ازدواج نکرده باشد و در خواب ببينيد کفشي جديد و نو پوشيده ازدواج مي کند. اگر مردي در خواب ببيند کفش هايش لنگه به لنگه پوشيده از همسرش جدا مي شود و چنانچه مرد مجردي اين خواب را ببيند زني کج خو و بد خلق نصيب او مي شود. اگر مردي در خواب ببيند کفش پايش را مي زند با همسرش اختلاف پيدا مي کند. اگر ببيند کفش براي پايش کوچک شده همسرش از او تقاضائي مي کند که قادر به بر آوردن آن نيست. اگر مردي در خواب ببيند کفشش سوراخ شده زنش به او خيانت مي کند و اگر ببيند کفشش آن قدر فرسوده است که نمي تواند بپوشد همسرش بيمار مي شود. اين تعابير براي زنان نيز هست با اين تفاوت که کفش زن به زندگي خانوادگي او نيز اشاره مي کند و تنها شوهرش مطرح نيست. خانم آيتانوس مي گفت: – جعبه کفش در خواب مادر زن است به همين علت مردان غربي کفش خود را بدون جعبه مي خرند و به خانه مي برند و شرقي ها علاقه دارند که حتما کفششان جعبه داشته باشد. آن اشاره اي طنز آميز به اين نکته است که مردان غربي با مادر زن خويش رابطه صميمانه و خوبي ندارند و در مغرب زمين بسياري از جدايي ها به علت وجود مادر زن اتفاق مي افتد اما زنان آسيائي داماد خويش را مانند پسر خود دوست دارند و به او محبت مي کنند. باز هم خانم اتيانوس مي گفت: – اگر خانمي در خواب ببيند پاشنه کفشش کند شده شوهرش بيکار مي شود و اگر زني ببيند که کفش مردانه پوشيده صاحب پسر مي شود.

مؤلف گويد :
ديدن خواب کفش به معني جنس مؤنث مي باشد وکفش هر کس مربوط به فاميلهاي درجه اول مونت آن شخص مي باشد

يوسف نبي عليه السلام گويد:
ديدن کفش در پا کردن نشانه زن گرفتن باشد و اگر در آورد زن طلاق دهد

آنلي بيتون مى‏گويد:
۱ـ اگر خواب ببينيد كفشي كثيف و پاره داريد ، نشانة آن است كه با رفتار ناآگاهانه و انتقادات نادرست خود از ديگران ، دشمناني براي خود خواهيد ساخت .
۲ـ اگر خواب ببينيد به كفشهايتان واكس سياه زده ايد ، علامت آن است كه امور زندگي به خوبي پيش خواهد رفت و واقعة مهمي باعث رضايت خاطر شما خواهد شد .
۳ـ خريدن كفشهاي نو در خواب ، نشانة آن است كه تغييراتي سودمند در زندگي شما رخ خواهد داد . اگر خواب ببينيد كفشهاي نو ، پاي شما را مي زنند ، نشانة آن است كه دوستان هم كار و خوشگذران ، شما را مورد ريشخند قرار خواهند داد .
۴ـ اگر در خواب متوجه شويد بند كفشهاي خود را نبسته ايد ، نشانة آن است كه با ديگران به مشاجره و دعوا خواهيد پرداخت .
۵ـ گم كردن كفش در خواب ، نشانة طلاق و جدايي از همسر است .
۶ـ اگر خواب ببينيد شب هنگام كسي كفشهاي شما را ربوده است ، نشانة آن است كه در كاري ضرر خواهيد كرد ، ولي در كار ديگر منفعت خواهيد برد .
۷ـ اگر دختري خواب ببيند كسي از كفشهاي او تعريف مي كند ، نشانة آن است كه بايد بيشتر مراقب افرادي باشد كه تازه با آنها آشنا شده است

تعبیر خواب کفش

1ـ اگر خواب ببينيد كفشي كثيف و پاره داريد ، نشانة آن است كه با رفتار ناآگاهانه و انتقادات نادرست خود از ديگران ، دشمناني براي خود خواهيد ساخت .

2ـ اگر خواب ببينيد به كفشهايتان واكس سياه زده ايد ، علامت آن است كه امور زندگي به خوبي پيش خواهد رفت و واقعة مهمي باعث رضايت خاطر شما خواهد شد .

3ـ خريدن كفشهاي نو در خواب ، نشانة آن است كه تغييراتي سودمند در زندگي شما رخ خواهد داد . اگر خواب ببينيد كفشهاي نو ، پاي شما را مي زنند ، نشانة آن است كه دوستان هم كار و خوشگذران ، شما را مورد ريشخند قرار خواهند داد .

4ـ اگر در خواب متوجه شويد بند كفشهاي خود را نبسته ايد ، نشانة آن است كه با ديگران به مشاجره و دعوا خواهيد پرداخت .

5ـ گم كردن كفش در خواب ، نشانة طلاق و جدايي از همسر است .

6ـ اگر خواب ببينيد شب هنگام كسي كفشهاي شما را ربوده است ، نشانة آن است كه در كاري ضرر خواهيد كرد ، ولي در كار ديگر منفعت خواهيد برد .

7ـ اگر دختري خواب ببيند كسي از كفشهاي او تعريف مي كند ، نشانة آن است كه بايد بيشتر مراقب افرادي باشد كه تازه با آنها آشنا شده است .

*********************************************************************************

تعبیر خواب پاره

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید :

پاره و پارگی ، موضع و شرایط متفاوت و گوناگون دارد . اگر در خواب دیدید که آستین شما پاره شده زیان مالی می بینید . یقه پاره به شما بی احترامی می شود . پارگی پشت لباس به شما تهمت زده می شود و جلوی لباس شما اگر پاره بود رازی که دارید و در کتمان و استتار آن می کوشید فاش می گردد . اگر شلوار شما در خواب پاره بود موردی پیش می آید که شرمنده می شوید و مردم شما را سرزنش و ملامت می کنند . اگر ریسمانی را که تا بی نهایت ادامه داشت و شما ندانستید متعلق به چه کسی است و از کجا می آید و تا کجا می رود پاره کردید به سختی بیمار می شوید و در روزهای آینده باید مراقب صحت و سلامت خود باشید . اگر ریسمان را پاره کردید زیان مالی می بینید .

لوک اویتنهاو می گوید :

پاره کردن چیزی : خیانت دوست پسر و یا دوست دختر

لیلا برایت مى‏ گوید :

اگر در خواب ببینید که کاغذى را پاره مى ‏کنید ، یعنى باید در انجام کارهایتان دقت بیشترى انجام دهید ، پاره کردن نامه در خواب نشانه‏ ى شنیدن خبر ناگوار است .

تعبیر خواب کفش

محمدبن سیرین گوید: دیدن کفش درخواب، دلیل زن بود. اگر بیند کفش نو در پای کرد، دلیل که زنی بخواهد یا کنیزکی بخرد. اگر درخواب کفش خود را سیه بیند، دلیل که آن زن توانگر بود. اگر کفش را سبز بیند، دلیل که آن زن مستوره بود. اگر کفش را سرخ بیند، دلیل که آن زن معاشر بود. اگر زرد بیند، دلیل که آن زن بیمارگونه بود. حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن کفش درخواب بر هفت وجه بود. اول: زن. دوم: خادم. سوم: کنیزک. چهارم: قوت. پنجم: معیشت. ششم: مال. هفتم: سفر. و دیدن کفش درخواب، دلیل بر مردی بود که میراث قسمت کند.

ویدیو : تعبیر خواب پاره شدن کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter