آب کردن چربی های بدن با ساسی

thumbnail

آب کردن چربی های بدن با ساسی

یکی از مشاوران تغذیه در امریکا یک نوع نوشیدنی طراحی کرده است که می توان با نوشیدن آن به آب کردن چربی های بدن در مدت کوتاه به شما کمک کرده و به یک رژیم غذایی آسان برای افراد سنگین وزن و کاهش وزن پس از زایمان خانمها تبدیل شود.

داشتن اندامی متناسب و ایده آل برای افراد چاقی که دوست دارند از وزن
خود بکاهند همیشه یک رویا بوده و برای رسیدن به آن معمولا هر روشی را که
افراد باتجربه پیشنهاد می کنند عمل کرده ولی به نتیجه دلخواه نمی
رسند.استفاده از داروهای لاغری،رژیم های سخت غذایی و ورزشهای سنگین نه تنها باعث کاهش وزن نمی شوند بلکه آسیب های جدی به سلامتی بدن وارد می کنند.آب کردن چربی های اضافه بدن کمی سخت است و نیاز به یک برنامه ریزی دقیق دارد.

برخی رژیم ها در طولانی مدت چندان تاثیرگذار نیستند. برخی از کارشناسان امور تغذیه معتقد هستند که چربی سوزی باید یک فرآیند کاملا طبیعی باشد و نباید به بدن آسیبی برساند. 

فعالیت جسمی مناسب و رژیم غذایی متعادل به نظر تنها شیوه سوزاندن چربی ها است. اما رویه های اخیر نشان داده که «نوشیدنی ساسی» می تواند بهترین همراه شما در مبارزه با چربی ها باشد. اگر تاکنون نام نوشیدنی ساسی به گوش شما نخورده ادامه این مطلب را بخوانید تا با آن آشنایی کامل پیدا کنید.سینتیا ساس (Cynthia Sass) مشاور تغذیه و روزنامه نگار آمریکایی است که این نوشیدنی را به اصطلاح طراحی کرده است. زنان پس از زایمان چندین کیلو اضافه وزن می آورند و همین مسئله ذهن سیتیا را به خود مشغول کرد تا بتواند «ابزاری» قدرتمند بسازد و این مشکل را حل کند.  ,نوشیدنی,نوشیدنی ساسی,نوشیدنی ساده,تغذیه سالم زندگی سالم نوشیدنی سینتیا ساس شیوه ای طبیعی برای چربی سوزی است و جواب خود را هم پس داده است. با این نوشیدنی
تنها در عرض یک ماه می توانید حدود پنج کیلوگرم (10 تا 12 پوند) وزن خود
را کم کنید و به هیچ کار دیگری هم نیاز ندارید. بدن شما با کمک این نوشیدنی در بهترین حالت خود باقی می ماند.  مواد مورد نیاز: •دو لیتر آب تصفیه شده و یا جوشانده شده (خنک مصرف شود)•یک قاشق چای خوری زنجبیل رنده شده•یک خیار متوسط (برش زده شود)•یک لیموترش•5 تا 7 برگ تازه نعناع یا یک قاشق چای خوری نعناع خشک طریقه مصرف: تمامی مواد را در یک پارچ بزرگ با هم ترکیب کنید و آن را خوب هم بزنید. سپس مایع را درون یک بطری شیشه ای بریزید. حواستان باشد که نوشیدنی ساسی قبل از مصرف باید هشت تا 10 ساعت در یخچال نگهداری شود.  عصر بهترین زمان آماده کردن این نوشیدنی است، زیرا می توانید آن را در یخچال بگذارید و صبح روز بعد آن را بنوشید. حتی می توانید روز خود را با این نوشیدنی شروع کنید و در طول روز نیز آن را مصرف کنید تا تمام شود. سپس عصر دوباره این نوشیدنی جادویی را آماده کنید. نوشیدنی ساسی واقعا نتیجه می دهد. با این نوشیدنی نیازی هم نیست که از مقدار غذای خود کم کنید.  موارد منع مصرف خاصی برای نوشیدنی ساسی ذکر نشده است. البته سینتیا ساس این نوشیدنی را به برخی افراد توصیه نمی کند: زنان باردار، مادران شیرده، افراد دچار ورم معده و یا زخم معده. در ضمن اگر نسبت به هر یک از مواد این نوشیدنی حساسیت دارید، از مصرف آن خودداری کنید.  این نوشیدنی به تنهایی موثر است، اما اگر می خواهید نتایج بهتری بگیرید می توانید کمی ورزش را هم چاشنی آن کنید. نوشیدنی ساسی از این طریق بیشتر موجب کاهش وزن می شود. ضمنا فعالیت های جسمانی ماهیچه های شما را سفت تر کرده و برای پوستتان نیز مطلوب تر است.نوشیدنی ساسی علاوه بر سم زدایی و چربی سوزی در بدن شامل انواع ویتامین ها و منابع معدنی بوده و در رفع یبوست و هضم غذا بسیار کمک می کند.

آب کردن چربی های بدن با ساسی

5/5



از بین بردن چربی بدن با خرما

چرا خرما تا این اندازه مفید است؟ 

خرما سرشار از ویتامین، کلسیم و آهن طبیعی است و می تواند کم خونی را درمان کند. این ماده غذایی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و باعث ارتقای سلامت بدن می شود. جالب است بدانید خرما در کاهش وزن نیز نقش دارد؛ اما چگونه؟

خرما مانع تجمع چربی شده و به دلیل دارا بودن عناصر مفید، دفاع بدن را نیز در برابر امراض بالا می برد. علاوه بر این، خرما برای بیماران دارای چربی خون و ناراحتی های تنفسی مفید است.

مواد
متعددی مانند پتاسیم و سولفور در خرما وجود دارد که نه تنها سلامت قلب را
حفظ می کند بلکه به روند شکستن چربی در بدن نیز کمک می کند. برای افزایش
میزان متابولیک و کاهش وزن، صبح ها خرما مصرف کنید.

خرما ، فواید خرما ، خواص داروئی خرما

خواص بی نظیر خرما

کاهش وزن با خرما

خرما به دلیل غنی بودن از ویتامین و ماده کانی و فیبرهای قابل حل و غیرقابل حل، باعث احساس سیری و مانع از پرخوری می شود.

خاصیت ملین دارد: یبوست را درمان می کند. سیستم گوارش را سالم نگه می دارد و روند سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. در نتیجه باعث کاهش وزن می شود.

سیستم هاضمه را تحریک می کند: خرما
حاوی نیکوتین است که مشکلات گوارشی و روده را درمان می کند. باکتری مفید
را افزایش می دهد و باکتری مضر را از بین می برد. با بهبود دادن عملکرد
سیستم هاضمه، باعث کاهش وزن می شود.

کم کالری و سرشار از انرژی است: قندهای طبیعی در آن مانند فروکتوز و گلوکز انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند.

عاری از کلسترول و چربی های ترانس است: این دو عامل باعث افزایش وزن می شود. خرما عاری از چربی و سرشار از ماده مغذی است اما باعث کاهش کالری می شود.

 

خواب آلودگی مفرط را برطرف می کند: مصرف
خرما بر خلاف غذاهای سنگین که باعث خواب آلودگی می شود، احساس نشاط و
انرژی ایجاد می کند بنابراین فعال می مانید و وزن بیشتری کم می کنید.



ویدیو : آب کردن چربی های بدن با ساسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter