تغییر دکوراسیون آشپزخانه با 6 روش ساده – دکوراسیون آشپزخانه را به سادگی تغییر دهید

thumbnail

آشپزخانه فقط فضایی برای پخت و پز عذا نیست بلکه خیلی از فعالیت های دیگر از جمله صرف قهوه و جمع شدن خانواده دور یکدیگر در آنجا اتفاق می افتد. 6 ترفند تغییر دکوراسیون آشپزخانه بدون هزینه را در ادامه مشاهده کنید.

روش های تغییر دکوراسیون آشپزخانه

1:تنگ های شیشه ای در هر آشپزخانه ای پیدا می شود. با کمی خلاقیت می توانید در این تنگ ها شاخه های گل یا برگ های سبز قرار دهید. به همین سادگی، به همین زیبایی!

2 :کابینت های شما پر است از بشقاب های چینی که به دلیل استفاده همیشگی رنگ و روی روزهای اول را ندارند. سراغ این ظرف ها بروید و با رنگ مخصوص ظروف چینی طرح و نقش دلخواه تان را روی آنها پیاده کنید، آن وقت خواهید دید که همین ظرف های قدیمی می توانند جای خالی کریستال ها را در آشپزخانه شما پر کنند.

3 :به کاسه های چوبی فکر کنید. کاسه های چوبی هم چیدمان آشپزخانه شما را متفاوت می کنند، هم انتخاب مناسب و متفاوتی برای میوه های تابستانی شما هستند.

4 :فنجان های رنگی را فراموش نکنید، این فنجان ها روح و طراوت را به آشپزخانه شما بازمی گردانند. کافی است امتحان کنید.

5 :یک قوری قدیمی ترجیحا نقره ای در وسایل همه مادربزرگ ها پیدا می شود، حتی می توانید در میان عتیقه فروشی های جمعه بازار دنبال مدل هایی از این دست بگردید؛ اما دقت کنید که این ظرف قرار است نقش یک گلدان را در آشپزخانه شما بازی کند.

6 :دیدن یک قابلمه رنگی روی اجاق گاز، نه تنها حس و حال کدبانوی خانه را برای پخت وپز بیشتر می کند بلکه اشتهای همه اهالی خانه را هم برای خوردن برمی انگیزد.

ویدیو : تغییر دکوراسیون آشپزخانه با 6 روش ساده – دکوراسیون آشپزخانه را به سادگی تغییر دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter