(معجون افزایش وزن) چگونه سریع چاق شویم و چاق بمانیم!

thumbnail

5 توصیه بی نظیر برای افزایش وزن تضمینی(معجون افزایش وزن):

برای برخی از افراد ، افزایش وزن یا افزودن عضله به همان اندازه کاهش وزن برای دیگران دشوار است.مقاله معجون افزایش وزن به شما کمک میکند چگونه در کوتاه ترین زمان ممکن چاق شویم.

70درصد مردم در ایران دارای اضافه وزن یا چاقی هستند.با این حال ، بسیاری از افراد با مشکل مخالف بیش از حد لاغر بودن این یک نگرانی است ، زیرا کمبود وزن می تواند به اندازه چاقی برای سلامتی شما مضر باشد.با این حال ، به سادگی افزودن غذاهای خاص به رژیم غذایی  می تواند تلاش شما برای افزایش وزن را هم سالم و هم موثرتر کند. رژیم غذایی چاقی اگر به درستی انجام نشود نتایج سوء به دنبال خودبه همراه دارد.

 

1-به دکتر مراجعه کنید:

معجون افزایش وزن

قبل از انجام هر نوع تغییر در رژیم غذایی یا بدنی ، باید ارزیابی کاملی از پزشک داشته باشید. اگر به بیماری قبلی مانند فشار خون یا کلسترول بالا مبتلا هستید ، ممکن است پزشک در مورد افزایش وزن توصیه کند. همیشه توصیه های پزشک خود را قبل از ایجاد این نوع تغییرات جدی بگیریدو سعی کنید به توصیه های مقاله معجون افزایش وزن عمل کنید.

 

  • برخی از شرایط پزشکی به شما نیاز دارند که وزن خود را بالا نگه دارید. مشکلات تیروئید ، مشکلات گوارشی ، دیابت و سرطان ها ممکن است منجر به کاهش شدید وزن شود که ممکن است سلامتی شما را به خطر بیندازد. کمبود وزن می تواند منجر به خطرات سلامتی مانند ضعف سیستم ایمنی بدن ، کم خونی ، ریزش مو و کاهش تراکم استخوان شود.
  • فعالیت بدنی بسیار زیاد نیز می تواند باعث کمبود وزن شما شود. اگر یک ورزشکار هستید ، افزایش مقداری چربی ممکن است برای شما مفید باشد زیرا می تواند سطح انرژی شما را افزایش دهد و به شما اجازه دهد برای مدت طولانی تری تمرین کنید.
  • 2-هدف خود را  از کاهش وزن تعیین کنید:
  • معجون افزایش وزن
    هدف گذاری در رژیم
  • در ادامه برنامه افزایش وزن خود به یک برنامه مشخص نیاز خواهید داشت. چقدر می خواهید به دست بیاورید؟ تا کی؟ با فهمیدن این مسئله و تنظیم یک برنامه ، می توانید به طور موثرتری وزن اضافه کنید.

با فهمیدن اینکه می خواهید چقدر وزن اضافه کنید شروع کنید. این می تواند یک هدف شخصی باشد ، یا هدفی باشد که با پزشک یا متخصص تغذیه خود کار کرده اید.     در هر صورت ، برای شروع پیشرفت خود به یک شماره مشخص احتیاج دارید.

به یاد داشته باشید ، راه اصلی افزایش وزن بدن این است که کالری بیشتری از میزان سوزاندن دریافت می کنید. بنابراین هنگام تهیه برنامه خود ، باید بدانید که هر روز برای جبران مقدار کالری سوزانده شده ، چه مقدار غذا باید بخورید. روش های مختلفی برای محاسبه این وجود دارد. این لینک را برای ابزاری برای تخمین میزان کالری سوزی روزانه خود امتحان کنید:

3-برنامه ریزی کنید که به آرامی شروع کنید:

معجون افزایش وزن
برنامه ریزی در رژیم

 

غرق شدن در بدن با صدها کالری بیشتر از آنچه در گذشته استفاده شده است برای قلب ، فشار خون ، هضم و سایر سیستم های بدن خطرناک است. به تدریج بالا بروید تا بدن خود را با افزایش کالری دریافتی تطبیق دهید. با 200 کالری اضافی در روز به مدت یک هفته یا بیشتر شروع کنید ، سپس به 300 و غیره برسید. این به شما کمک می کند هنگام شروع رژیم افزایش وزن از یک شوک اولیه جلوگیری کنید.

  • افزایش وزن خود را به چند مرحله تقسیم کنید. تعیین کنید که می خواهید در هفته یا ماه چه مقدار سود کسب کنید. به این ترتیب ، به جای اینکه خیلی زود شروع کنید ، می توانید بدن خود را در افزایش وزن راحت کنید.
  • درست مانند کاهش وزن ، افزایش وزن باید به تدریج انجام شود. دریافت حدود 1/2 تا 1 پوند در هفته راهی سالم است (با افزودن 250 تا 500 کالری بیشتر به میزان مصرف روزانه).  میزان کالری دریافتی خود را بیش از 500 کالری افزایش ندهید.
  • 4-یک برنامه غذایی تنظیم کنید:
  • معجون افزایش وزن
    برنامه غذایی
  •  برای چاق شدن باید خیلی بیشتر غذا بخورید. به جای غذای ناخواسته روی غذاهای مغذی و پر کالری تمرکز کنید. غذاهای زیادی وجود دارد که به شما در افزایش وزن  کمک می کنند و همچنین حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز برای سالم ماندن هستند.
    • برای خوردن بیش از سه وعده در روز برنامه ریزی کنید. وعده های غذایی خود را به پنج و یا بیشتر در روز افزایش دهید ، که ممکن است شامل میان وعده در طول روز باشد.
    • اطمینان حاصل کنید که تمام وعده های غذایی شما تعادل خوبی دارند. هر وعده غذایی باید حاوی کربوهیدرات ، پروتئین و چربی های اشباع نشده باشد. این سه ماده مغذی بیشتر به افزایش وزن شما کمک می کنند.
    • خوردن بیشتر اوقات و قرار دادن غذاهای سالم در رژیم غذایی گران خواهد شد. همچنین اگر بودجه جدیدی تنظیم کنید تا بتوانید با رژیم جدید (معجون افزایش وزن)خود همراه شوید ، بسیار مفید خواهد بود.
    • 5-غذاهای سرشار از چربی های اشباع نشده بخورید:
    •  معجون افزایش وزن
      غذای چرب مضر
    • مطمئناً برای افزایش وزن بدن به چربی نیاز خواهید داشت ، اما همه چربی ها یکسان نیستند. چربی های اشباع و ترانس به شما در افزایش وزن کمک می کند ، اما همچنین باعث افزایش کلسترول و خطر ابتلا به بیماری های قلبی می شود. با این وجود چربی های اشباع نشده به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند. اطمینان حاصل کنید که هر وعده غذایی حاوی مقداری چربی است.
      • هنگام افزایش وزن ، می خواهید روی این “چربی های خوب” تمرکز کنید تا به چربی بدن شما کمک کند و در عین حال مواد مغذی مورد نیاز بدن را دریافت کنید.
      • آجیل ، کره بادام زمینی ، ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا و ماهی خال مخالی و آووکادو همگی سرشار از چربی ها و کالری های اشباع نشده هستند و همچنان مواد مغذی ضروری را برای شما فراهم می کنند.
      • دیگر مقالات مرتبط به معجون افزایش وزن را نیز میتوانید در بخش پایین مطالعه کنید.

      • عوارض غذا نخوردن
      • خواص خوردن سیب

 

ویدیو : (معجون افزایش وزن) چگونه سریع چاق شویم و چاق بمانیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter