لباس های تابستانی را به پاییزی تبدیل کنید – ترفند پوشیدن لباس های تابستانی در پاییز

thumbnail

هنوز وقت این نیست که تمام لباس های تابستانی خود را کنار بزنید. بعضی از لباس های تابستانی شما هنوز قابل استفاده اند و می توانید با آنها بهترین استایل های پاییزی را داشته باشید.

شما در تمام طول تابستان از لباس های تابستانه خنک و ظریف استفاده کرده اید تا هم از گرما نجات پیدا کنید و هم پیرو مد باشید. همه ما می دانیم که لباس های تابستانه قیمت پایین تری دارند و شاید نخواهید برای فصل پاییز دوباره هزینه کنید و لباس های نو بخرید اما از طرفی به چند مهمانی مهم دعوت شده اید و دوست دارید حسابی شیک و امروزی جلوه کنید.

لباس های تابستانی برای پاییز

نیازی نیست برای آنکه این به روز بودن را ادامه دهید، وقتی روزها کوتاهتر می شوند و آب و هوا رو به خنکی می رود، کل کمدتان را بلااستفاده بدانید. شما می توانید با ترکیب لباس های تابستانه و پاییزه، یک دست لباس جدید و زیبا داشته باشید.

چگونه بلوز های تابستانه تان را در پاییز بپوشید :

وقتی هوا رو به سردی می رود نیازی نیست بلوز های خنک و ظریفتان را کنار بگذارید و تا تابستان بعدی فراموش شان کنید. شما می توانید لباس های تابستانی مورد علاقه تان را در پاییز هم استفاده کنید فقط کافیست کمی به آنها جلا بدهید و با کمی خلاقیت یک دست لباس جدید برای خود جفت و جور کنید. برای اینکه تغییر فصل و سرد شدن هوا را در لباس خود منعکس کنید می توانید روی بلوز تان یک کت پاییزه بپوشید و همچنین از یک نیم بوت زیبا در مهمانی استفاده نمایید.

همچنین می توانید از گزینه های زیر نیز استفاده کنید :

دامن چسبان کبریتی تا زانو
روسری گرم و ضخیم
پالتو کمربند دار بلند با تن سرد

چگونه یک پیراهن بلند تابستانه را در پاییز بپوشید :

پیراهن های بلند و خنک یکی از اجزای جدایی ناپذیر فصل تابستان هستند و همه خیال می کنند این پیراهن ها را تنها می توان در این فصل بر تن کرد اما اشتباه می کنند. شما می توانید پیراهن نخی محبوب تان را با یک ژاکت جین یا یک بافت جلو باز ضخیم مزین کنید. برای هر چه زیباتر شدن این پیراهن های گشاد از زیورآلات خاص و متفاوت استفاده کنید و این را مد نظر قرار دهید که گشادی این پیراهن ها هماهنگی جالبی با زیورآلات دارد. به طور مثال می توانید از یک دستبند زنانه پهن یا یک گردنبند زیبا استفاده کنید. این فصل بهترین فصل برای تجدید جواهرات است.

همچنین می توانید از گزینه های زیر نیز استفاده کنید :

جوراب شلواری ضخیم
یک جفت نیم بوت شیک
کلاه بافتنی

ویدیو : لباس های تابستانی را به پاییزی تبدیل کنید – ترفند پوشیدن لباس های تابستانی در پاییز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter