ترفندهای جادار تر کردن خانه کوچک عروس – حل مشکل کمبود جا در خانه کوچک عروس

thumbnail

امروزه طراحی و معماری داخلی فضاها، به ویژه در فضاهای کوچک به دلیل محدودیت ها از اهمیت زیادی برخوردار است تا در نهایت زیبایی نیازهای افراد خانواده را پوشش داده و سبب آرامش و سهولت در فعالیت های روزمره شود .

عروس خانم هایی که در آپارتمان های اجاره ای و کوچک زندگی می کنید و از کمبود فضای ذخیره سازی توکار و دیواری در محیط خود ناراضی هستید و از طرفی هم اجازه تغییر در مکان و ایجاد فضای ذخیره سازی جدیدی را ندارید، نگران نباشید! زیرا حتی با وجود این محدودیت ها نیز می توان با اقدامات و انتخاب های هوشمندانه و استفاده بهینه از امکانات، با مشکل مذکور مقابله کرد و آن را تا حد زیادی از بین برد.

چیدمان خانه کوچک عروس

در مطلب حاضر به ایده هایی در این خصوص پرداخته ایم که می توانید متناسب با شرایط خود، از هریک از آنها استفاده کنید و یا برای خلق ایده ای جدید الهام بگیرید.

میزهای دراور بزرگ یکی از بهترین عناصر برای تامین فضای ذخیره سازی مفید و پرگنجایش هستند. اگر در قسمتی از دیوار محیطی مقداری فرورفتگی وجود دارد، بهترین کار قرار دادن یک میز دراور با کشوهای متعدد و جادار در این قسمت است. زیرا به دلیل استیجاری بودن ملک نمی توان برای آن قسمت، فضای ذخیره سازی توکار سفارش داده و نصب کرد. اما در صورت تعویض خانه می توان دراور را به منزل جدید منتقل کرد.

خرید و استفاده از دراور ظریف با چند کشو به عنوان میز کنار تختی، ایده مفید دیگری در جهت افزایش فضای ذخیره سازی شماست. به جای میز پاتختی ساده که نهایتا یک کشوی کوچک دارد، یک دراور چند کشوی ظریف انتخاب کنید تا علاوه بر سطح آن، از کشوهایش نیز برای قرار دادن اشیا و عناصر متعدد استفاده کنید.

اگر درصدد خرید تختخواب هستید، حتما به دنبال گزینه ای کشودار و باکس دار به جای تختخوابی ساده باشید. یک تختخواب دارای فضای ذخیره سازی، گزینه مفیدی است و بسیاری از اشیا و لوزام اعم از لباس، اسباب بازی، کتب، اوراق و … را در خود جا می دهد و تا حد زیادی کمبود فضای ذخیره سازی موجود در محیط شما را جبران می کند.

خرید و استفاده از یک میز پذیرایی که دارای فضای ذخیره سازی پنهان است، امکان ذخیره سازی وسایل زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین به جای انتخاب یک میز پذیرایی ساده، گزینه ای انتخاب کنید که با خود مقدار زیادی فضای ذخیره سازی دارد. در این صورت برای قرار دادن مجله ها، روزنامه ها و بسیاری اشیا و خرده ریزها در یک فضای ذخیره سازی مطمئن، روی این میزهای پذیرایی حساب کنید.

ویدیو : ترفندهای جادار تر کردن خانه کوچک عروس – حل مشکل کمبود جا در خانه کوچک عروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter