عکس های نیکول کیدمن

thumbnail

عکس هایی جدید از نیکول کیدمن و همسرش و فرزند جدیدش

عکس هایی جدید از نیکول کیدمن و همسرش و فرزند جدیدش

عکس هایی جدید از نیکول کیدمن و همسرش و فرزند جدیدشعکس هایی جدید از نیکول کیدمن و همسرش و فرزند جدیدش

عکس هایی جدید از نیکول کیدمن و همسرش و فرزند جدیدش

عکس هایی جدید از نیکول کیدمن و همسرش و فرزند جدیدش

عکس هایی جدید از نیکول کیدمن و همسرش و فرزند جدیدش

عکس هایی جدید از نیکول کیدمن و همسرش و فرزند جدیدش

عکس هایی جدید از نیکول کیدمن و همسرش و فرزند جدیدش

عکس هایی جدید از نیکول کیدمن و همسرش و فرزند جدیدش

زندگینامه نیکول کیدمن،بیوگرافی نیکول کیدمن،عکس های نیکول کیدمن

اخبار و عکس های بازیگران چه خارجی و چه ایرانی همیشه موضوع مورد بحث و موردعلاقه بیشتر مردم بوده است و علاقمندان به دنیای بازیگران همیشه بیوگرافی و زندگینامه بازیگران موردعلاقشان را دنبال می کنند. همانطور که می دانید سایت آکاایران شامل جامع ترین مجموعه بیوگرافی بازیگران و زندگینامه بازیگران است. از این رو، این مقاله را به زندگینامه نیکول کیدمن،بیوگرافی نیکول کیدمن و همچنین عکس های نیکول کیدمن اختصاص داده ایم که از شما همراهان همیشگی سایت آکاایران دعوت می کنیم در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید. art511_10.jpg

نیکول کیدمن,نیکول کیدمن قبل از جراحی,نیکول کیدمن در کن,نیکول کیدمن در جشنواره کن,نیکول کیدمن برهنه,نیکول کیدمن و همسرش,نیکول کیدمن و تام کروز,نیکول کیدمن عکس,نیکول کیدمن قد,نیکول کیدمن+تصاویر,بیوگرافی بازیگران و هنرپیشه ها

زندگینامه نیکول کیدمن

نیکول ماری کیدمن(به انگلیسی: Nicole Mary Kidman)، متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷ (سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۴۶ خورشیدی) بازیگر آمریکایی-استرالیایی و برنده جایزه اسکار، که به خوانندگی نیز پرداخته است.

پدرش یک متخصص شیمی و مادرش استاد پرستاری بود نیکول از سن ۴ سالگی در سیدنی استرالیا پرورش یافت

و این علت شهرت او به لهجه منحصر به فردش است.
دوران کودکی او به شدت با فعالیتهای اجتماعی پدر و مادرش آمیخته بود مادرش که یک فیمینیست تند و تیز بود و حتی حاضر نبود برای او عروسک بخرد پدرش او را با خرک ورزشی تمرین می داد. ورزش یک قسمت از زندگی او در خانه بود نیکول مجبور بود در پایان روز با والدینش درباره یک نشریه سیاسی یا اتفاقات روز بحث و گفتگو کند.
نیکول به شدت از این اوضاع احساس بدی داشت همینطور که بزرگ می شد اولین تجربه بازیگری او در سن ۶ سالگی بوقوع پیوست زمانیکه او در یک نمایش مدرسه ای در کریسمس ظاهر شد در سنین نوجوانی آموزش رقص، تئاتر و پانتومیم دید بخصوص علاقه شدید به رقص باله داشت.
امروزه اندام متناسب او بخشی از زیبایی اوست. اما در کودکی بخاطر قد بلندش نسبت به همکلاسیهایش خیلی متناسب نبود و چهره رنگ پریده او در جوانی امتیازی برای او محسوب نمی شد.
او معمولاً در تئاتر « فیلیپ استریت » در سیدنی شرکت می کرد. علاقه اش به باله و هنرهای نمایشی برای نیکول کافی بود تا به هنرپیشگی علاقه مند شود. در سال ۱۹۸۳ نیکول اولین نقش خود را در فیلم استرالیایی Bush Christmaبازی کرد. او یک اثر به یاد ماندنی در پیشینه استرالیایی خود آفرید به طوریکه هنوز هر دسامبر تلوزیون آن را پخش می کند. در سال ۱۹۸۵ زمانیکه او فقط ۱۷ سال داشت به عنوان هنرپیشه زن سال در استرالیا برگزیده شد. زمانیکه در آمریکا در فیلم پر هیجان Dead Calm; ظاهر شد خیلی زود به عنوان یک هنرپیشه شناخته شده در کل دنیا پذیرفته شده بود نیکول بزرگ شده بود و زیبایی خاص خودش را پیدا کرده بود همانطور که امروزه می شناسیمش فیلم بعدی نیکولDays of Thunde نام داشت که در زندگی آینده او اثر گذار بود. در فیلم ماشین مسابقه او دل تام کروز را دزدید و بالاخره در سال ۱۹۹۰ نیکول و تام در کلرادوازدواج کردند. در چند سال بعد از آن نیکول در تقلا برای برای این بود که خود را نه فقط به عنوان همسر تام کروز بلکه به عنوان یک هنرپیشه مطرح کند. نیکول در سال ۱۹۹۵ جایزه بهترین هنرپیشه زن Golden Globes را ازان خود کرد. در فیلم بعدی نیکول به عنوان زن بتمن در فیلم پرطرفدار آن زمان «بتمن برای همیشه» بازی کرد.
نیکول در فیلمEyes Wide Shut با همسرش تام کروز روبرو شد که به کارگردانی استنلی کوبریک ساخته شد. مقاله های متعددی در مورد این فیلم نوشته شد و این دو به عنوان یک زوج موفق در هالیوود سلطنت می کرند. فیلم قابل توجه بعدی نیکول «مولن روج» بود و بخاطر صدمه دیدن زانویش در این فیلم از فیلم The Panic Room; کنار گذاشته شد. نیکول و تام سرپرستی دو کودک به نامهای ایزابل جین و کونور آنتونی را به عهده گرفتند. تام و نیکول بعد از ۱۰ سال زندگی مشترک در فوریه ۲۰۰۱ از یکدیگر جدا شدند و سخنگوی نیکول این را یک ماه بعد رسماً اعلام کرد و طلاق در یکم آگوست ۲۰۰۱ رسماً انجام شد.

art514_01.jpg

بیوگرافی نیکول کیدمن
بیوگرافی نیکول کیدمن
همانطور که عنوان شد پدر او یک ایرلندی و مادرش یک اسکاتلندی بود، که هر دو در استرالیا به دنیا آمده بودند. اما نیکول در هونولولو هاوائی (ایالات متحده آمریکا) متولد شده است و به همین دلیل دارای دو ملیت آمریکایی و استرالیایی می باشد. پدرش «آنتونی» (به انگلیسی: Dr. Antony David Kidman) متخصص شیمی بالینی بود و مادرش “جانل آن (به انگلیسی: Janelle Ann) آموزشیار پرستار بود.
در سال ۱۹۷۳ میلادی یعنی در ۶ سالگی نیکول، آنها به واشنگتن دی.سی جهت ادامه تحقیقات پدر نیکول درباره سرطان سینه سفر کردند که نیکول در آنجا اولین نقش خود را در جشن کریسمس تجربه کرد
او تاکنون دو بار ازدواج کرده نخست با تام کروز (به انگلیسی: Tom Cruise) در سال ۱۹۹۰ بود آنها دو فرزند به نام های ایزابلا جین (۱۹۹۲) و کانر آنتونی (۱۹۹۵) را به فرزند خواندگی قبول کردند. این ازدواج در سال ۲۰۰۱ به جدایی کشیده شد.دومینازدواج وی با کیث اربن (به انگلیسی: Keith Urban) در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۶ است.

kidman_0.jpg

بیوگرافی نیکول کیدمن
فیلم ها
گروه سارقین بی ام اکس (۱۹۸۳)
برندگان (۱۹۸۵)
ویتنام (۱۹۸۷)
یک استرالیایی در رم (۱۹۸۷)
روزهای تندر (۱۹۹۰)
زندگی من (۱۹۹۳)
بتمن برای همیشه (۱۹۹۵)
تصویر یک بانو (۱۹۹۶)
چشمان کاملاً بسته (۱۹۹۹)
شهر فرشتگان (۲۰۰۱)
دیگران (۲۰۰۱)
دختر جشن تولد (۲۰۰۱)
ساعت ها (۲۰۰۲)
داگویل (۲۰۰۳)
کوهستان سرد (۲۰۰۳)
تولد (۲۰۰۴)
مترجم (۲۰۰۵)
افسون شده (۲۰۰۵)
پاهای شاد (۲۰۰۶) (البته به عنوان دوبلر)
خز (۲۰۰۶)
تهاجم (۲۰۰۷)
استرالیا(۲۰۰۸)
دختر دانمارکی(۲۰۰۹)
ناین(۲۰۰۹)
لانه خرگوش(۲۰۱۰)

nicole_RouzeGar.Com_2.jpg

زندگینامه نیکول کیدمن
جوایز
اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم ساعت ها (۲۰۰۲)
خرس نقره ای بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره برلین برای فیلم ساعت ها (۲۰۰۳)
جایزه بهترین نقش اول زن در جشنواره فیلم انگلستان برای فیلم ساعت ها (۲۰۰۳)

عکس های نیکول کیدمن

art511_08.jpg

بیوگرافی نیکول کیدمن

n00006957-b.jpg

زندگینامه نیکول کیدمن

nicole-kidman-face-celebfa-2.jpg

بیوگرافی نیکول کیدمن

fun850.jpg

زندگینامه نیکول کیدمن

fun850-1.jpg

زندگینامه نیکول کیدمن

fun850-3.jpg

زندگینامه نیکول کیدمن

fun850-5.jpg

زندگینامه نیکول کیدمن

نیکول کیدمن چه نوع عمل هایی زیبایی انجام داده؟!! + عکس قبل و بعد از عمل

نیکول کیدمنباور کردن این حقیقت که بازیگری با زیبایی طبیعی عمل های زیبایی مثل پروتز لب و مقدار زیادی بوتاکس انجام داده باشد سخت است!….باور کردن این حقیقت که بازیگری با زیبایی طبیعی عمل های زیبایی مثل پروتز لب و مقدار زیادی بوتاکس انجام داده باشد سخت است!

نیکول کیدمن قبل و بعد از پروتز لب
نیکول کیدمن لب هایش را پروتز کرده. اگر عکس زیر که قبل و بعد از عمل را نشان می دهد نگاه کنید متوجه می شوید. لب های او در گذشته خیلی باریک بود و اکنون لب هایش کلفت تر شده اند.  اما به نظرتان کمی غیرعادی به نظر نمی رسد؟ چون او بارها عمل تزریق لب را انجام داده و در نهایت ظاهر لب ها غیرطبیعی شده است. اگرچه لب های او در سنین نوجوانی کمی باریک بوده اما به نظر من ظاهر طبیعی لب ها زیباتر است.


اگر از نزدیک به لب های نیکول کیدمن نگاه کنید متوجه می شوید ظاهرش غیرطبیعی است!

نیکول کیدمن و بوتاکس
یک بار که چهره یخ زده نیکول کیدمن سوژه عکاسان شد او اعتراف کرد که بوتاکس انجام داده. او گفت بله متاسفانه من بوتاکس کردم ،اما حالا وقتی از خانه خارج می شوم بالاخره توانسته ام صورتم را حرکت بدهم.
اگر عکس های قبل و بعد از بوتاکس نیکول کیدمن را مقایسه کنید متوجه می شوید که او بیش از اندازه عمل بوتاکس را انجام داده!


در مورد عمل های زیبایی نیکول کیدمن چه فکر می کنید؟

ویدیو : عکس های نیکول کیدمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter