شیلنگ بخار سفید و نرم می باشد. |   | شیلنگ بخار مشکی و خشک می باشد. | 
  روکش شیلنگ بخار نرم و قطر آن کمترمی باشد. |   | روکش شیلنگ بخار خشک و قطر آن بزرگتراست. | 
  بست شیلنگ بصورت فنری است. |   | بست شیلنگ به صورت خاری است. | 
  نازل آن دو عدد اورینگ دارد.  |   | نازل یک عدد اورینگ دارد. | 
  کلید OFF/ON قرمزرنگ و روکش دار است. |   | کلید OFF/ON زرد رنگ و روکش دار است. | 
  سیم های مدار کلید و مخزن آبی وقرمزاست و نوع آن فرق دارد. |   | سیم های مدار کلید و المنت مخزن سفید وقهوه ای است. | 
  پمپ شیربخاردسته سفید وشفاف می باشد. |   | پمپ شیربخاردسته به صورت طوسی است. | 
  مخزن بوسیله پیچ خودرو به بدنه متصل می باشد. |   | مخزن بوسیله پین پلاستیکی به بدنه وصل شده است. | 
  مخزن (بویلر) بدون مشخصات اختصاصی حک شده می باشد. |   | مخزن (بویلر) دارای مشخصات اختصاصی حک شده می باشد. | 
  درب مخزن دنده ریز(اینچ) می باشد و به مخزن بخارشوراصلی نمی خورد |   | درب مخزن دنده درشت (میلیمتر) می باشد. | 
  دو سر المنت مخزن، فیش سرسیم بزرگی دارد. |   | دو سر المنت مخزن، سوزنی و فیش سوزنی می خورد. | 
  واشر زیر درب مخزن بزرگ است. |   | واشر زیر درب مخزن کوچک است. | 
  لوله های تلسکوپی کاملا با هم مچ نبوده و بخار خارج می شود. |   | لوله های تلسکوپی کاملا با هم مچ بوده و بخار نمی دهد. | 
  رنگ اورینگ ها قرمز وآبی کمرنگ است. |   | رنگ اورینگ ها مشکی است. | 
  پیچ های خودروبدنه سفید و کوتاه است. |   | پیچ های بدنه مشکی و بلند است. | 
  قسمت نشیمن نازل کوچکتر است ونازل با دسته مچ نمی شود. |   | قسمت نشیمن نازل بزرگتر است. | 
 روکش سر سیم ها قهوه ای رنگ می باشد. |   | روکش سر سیم ها سفید رنگ می باشد. | 
 لیبل زیر بدنه دستگاه SC590A خورده است.  |   | لیبل زیر بدنه دستگاه SC590 خورده است.  | 
 روی جعبه (قسمت پایین سفید ومشکی)SC590 0A06خورده است. |   | روی جعبه (قسمت پایین سفید ومشکی)SC590 006خورده است. | 
 روی جعبه، فقط عکس مولتی و پوری در قسمت پایین زده شده است. |   | روی جعبه، عکس بخارشور مولتی و پوری جونیور زده است. |