شیلنگ بخار سفید و نرم می باشد. |
|
شیلنگ بخار مشکی و خشک می باشد. |
روکش شیلنگ بخار نرم و قطر آن کمترمی باشد. |
|
روکش شیلنگ بخار خشک و قطر آن بزرگتراست. |
بست شیلنگ بصورت فنری است. |
|
بست شیلنگ به صورت خاری است. |
نازل آن دو عدد اورینگ دارد. |
|
نازل یک عدد اورینگ دارد. |
کلید OFF/ON قرمزرنگ و روکش دار است. |
|
کلید OFF/ON زرد رنگ و روکش دار است. |
سیم های مدار کلید و مخزن آبی وقرمزاست و نوع آن فرق دارد. |
|
سیم های مدار کلید و المنت مخزن سفید وقهوه ای است. |
پمپ شیربخاردسته سفید وشفاف می باشد. |
|
پمپ شیربخاردسته به صورت طوسی است. |
مخزن بوسیله پیچ خودرو به بدنه متصل می باشد. |
|
مخزن بوسیله پین پلاستیکی به بدنه وصل شده است. |
مخزن (بویلر) بدون مشخصات اختصاصی حک شده می باشد. |
|
مخزن (بویلر) دارای مشخصات اختصاصی حک شده می باشد. |
درب مخزن دنده ریز(اینچ) می باشد و به مخزن بخارشوراصلی نمی خورد |
|
درب مخزن دنده درشت (میلیمتر) می باشد. |
دو سر المنت مخزن، فیش سرسیم بزرگی دارد. |
|
دو سر المنت مخزن، سوزنی و فیش سوزنی می خورد. |
واشر زیر درب مخزن بزرگ است. |
|
واشر زیر درب مخزن کوچک است. |
لوله های تلسکوپی کاملا با هم مچ نبوده و بخار خارج می شود. |
|
لوله های تلسکوپی کاملا با هم مچ بوده و بخار نمی دهد. |
رنگ اورینگ ها قرمز وآبی کمرنگ است. |
|
رنگ اورینگ ها مشکی است. |
پیچ های خودروبدنه سفید و کوتاه است. |
|
پیچ های بدنه مشکی و بلند است. |
قسمت نشیمن نازل کوچکتر است ونازل با دسته مچ نمی شود. |
|
قسمت نشیمن نازل بزرگتر است. |
روکش سر سیم ها قهوه ای رنگ می باشد. |
|
روکش سر سیم ها سفید رنگ می باشد. |
لیبل زیر بدنه دستگاه SC590A خورده است. |
|
لیبل زیر بدنه دستگاه SC590 خورده است. |
روی جعبه (قسمت پایین سفید ومشکی)SC590 0A06خورده است. |
|
روی جعبه (قسمت پایین سفید ومشکی)SC590 006خورده است. |
روی جعبه، فقط عکس مولتی و پوری در قسمت پایین زده شده است. |
|
روی جعبه، عکس بخارشور مولتی و پوری جونیور زده است. |