vpi vci مخابرات تهران

قرارداد اشتراک سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL)


اين قرار داد وفق ماده 10 قانون مدني بين
شرکت انتقال داده های آسیاتک
به شماره ثبت 216971 به نشانی تهران خیابان شهید بهشتی ، بعد از میر عماد پلاک 290
ساختمان آسیاتک که در اين قرارداد آسیاتک ناميده مي شود از يک طرف و متقاضي با
مشخصات ياد شده ، در فرم درخواست سرويس درسايت شرکت به


نشانی
www.asiatech.ir
که از اين پس مشترک ناميده مي شود از طرف ديگر و با شرايط ذیل منعقد گرديد.
 


 


شبکه آسیاتک

: شامل زیر ساخت و تجهیزات خطوط پر سرعت است که تحت مالکیت شرکت بوده و با نظارت وی
اداره و نگهداری می شود . سیم کشی داخل ساختمان مشترک ، خطوط تلفن ، زیر ساخت شبکه
مخابراتی  کشور و تجهیزاتی که تحت
مالکیت ، اختیار یا نظارت شرکت نیست ، جزء شبکه آسیاتک محسوب نمی شود.


  
تبصره
1:


اعلام موافقت با قرارداد مذکور 
واقع در سايت اعلام شده از سوي شرکت آسیاتک به منزله
انعقاد قرارداد بين مشترک و شرکت می باشد.


  
تبصره
2 :


سایر تعاریف بر اساس سند استاندارد سطح خدمات



SLA


 
مصوب
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
خواهد بود.



ماده 1 : موضوع قرارداد



بر قراري اتصال مشترک به شبکه جهانی اینترنت یا شبکه ملی
اینترانت از طریق شبکه دسترسی شرکت آسیاتک

 روی
بستر سیم مسی و از طریق فناوری


 
DSL


به صورت اشتراکي مطابق با نوع در خواست مشترک در فرم درخواست سرویس که در نرم افزار
سامانه فروش الکترونیکی به تاييد مشترک رسيده است
.



ماده 2 : مدت قرارداد





مدت این قرارداد از زمان برقراری اولین ارتباط مشترک با شبکه، شروع و تا پایان مدت
اشتراک مطابق درخواست مشترک که در فرم درخواست سرویس که به تاييد مشترک رسيده است ،
خواهد بود
.
   


تبصره


1
:
در صورتیکه مشترک عمدا ارتباط با شبکه را برقرار نکند بعلت اشغال ظرفیتهای شرکت ،
سرویس مشترک 72 ساعت پس از رانژه و نصب تجهیزات ، فعال میگردد.



   


تبصره


2
:
پس از اتمام مدت اشتراک سرویس انتخابی ، قرارداد با تمدید مجدد اشتراک در سامانه
فروش به صورت دوره ای و بر اساس شرایط و ضوابط جدید آسیاتک

 تمدید
می گردد
.


ماده 3 : مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت


 


مشترک بايد قبل از آغاز بهره برداري از خدمات مندرج در ماده
1 در ابتداي هر ماه یا دوره

 هزينه
خدمات ، عوارض و آبونمان مخابرات را مطابق تعرفه شرکت بپردازد
.
   


تبصره 1

: هزينه هاي مودم و سایر خدمات اضافه بر سرویس انتخابی مطابق تعرفه های مندرج در وب
سایت رسمی شرکت
 دريافت
خواهد شد
.

   


تبصره 2

: پرداخت 3 ماهه و 6 ماهه و يکساله هزينه يک جا بترتيب مشمول درصد تخفيف ذکر شده در
سايت مي باشد
.



ماده 4 : تعهدات و شرايط کاري مشترک


 


1-
4)
مشترک متعهد است کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و شرکت مخابرات را در
ارتباط با موضوع قرارداد رعایت نماید. مسئولیت هر گونه دسترسی و استفاده خود و
کاربران شبکه خود به سایت ها و موضوعات خلاف اخلاق و عفت عمومی و همچنین مسئولیت
محتوای محاورات ، نامه ها ، اوراق و پرونده های ارسالی و دریافتی بر عهده مشترک
خواهد بود .


2-
(4
مشترک متعهد است از بروز هر گونه اختلالات نرم
افزاری ، سخت افزاری و امنیتی در شبکه آسیا تک و دیگر شبکه ها خودداری نماید در غیر
این صورت کلیه عواقب و خسارت های ناشی از آن بر عهده مشترک خواهد بود .



3-
4
) مشترک حق واگذاري حقوق و تعهدات مرتبط ناشي از اين اشتراک منجمله

IP


تخصيص يافته توسط شرکت را جزئا” و يا کلا”به غير را ندارد و مشترک متعهد مي باشد از
فروش مجدد و يا ارائه خدمات ثانويه به اشخاص ثالث به هر نحوي خودداري نمايد مگر با
موافقت کتبي شرکت و درهر حال مسئوليت هرگونه استفاده غير قانوني و غير مجاز و يا
ايجاد اختلال به عهده مشترک مي باشد
.


4-
4
) چنانچه مشترک پس از تحویل سرویس ، در 
شبکه و یا تجهیزات مورد استفاده ، تغییراتی را ایجاد نماید که منجر به
اختلال در خدمات شود و رفع آن ملزم به حضور کارشناس در محل مشترک باشد، راه اندازی
مجدد منوط به پرداخت هزینه خواهد بود .


5-
4)
در مدت زمان اشتراک به محض اتمام حجم ، سرویس مشترک قطع و برقراری ارتباط مشترک
منوط به خریداری حجم اضافه از آسیاتک خواهد بود . اگر تا 30 روز حجم جدید خرید نشود
قرارداد پایان یافته تلقی شده و سرویس جمع آوری میگردد.


6-
(4
حفاظت از اطلاعات ، امنیت شبکه

 داخلی
، نام کاربری و رمز عبور سرویس مشترک بعهده وی می باشد .


7-
4)
مشترک متعهد است در نحوه برخورد با کارشناسان شرکت رعایت حقوق آنها را بعمل آورد،
درصورت مشاهده رفتار نابهنجار و یا الفاظ خارج از عرف جامعه از سوی مشترک، ابتدا
شرکت با اخطار از طریق شفاهی، ایمیل، پیامک  اقدام
می نماید و در صورت عدم توجه و ادامه رفتار ناشایست قطع سرویس به مدت 24 ساعت و وصل
مجدد با ارائه تعهد کتبی از سوی مشترک امکان پذیر خواهد بود و در صورت تکرار
رفتارهای ناشایست،  قطع کامل سرویس و درج
مشخصات مشترک در لیست سیاه و اعلام به سایر شرکت های


PAP


و مراجعه به مراجع قانونی 
را به همراه خواهد داشت.



8
4)
اعلام هرگونه تغيير آدرس ، شماره تلفن ، ایمیل و … به امور مشترکين شرکت حداکثر
طي چهار روز به عهده مشترک مي باشد در غیر این صورت کلیه عواقب و خسارات ناشی از آن
بر عهده مشترک خواهد بود
.


تبصره1 :

کليه ارتباطات به آخرين آدرس ايميل يا شماره موبايل اعلام شده از طرف مشترک انجام
مي شود و شرکت هيچ تعهدي در قبال تغيير موارد فوق به مشترک ندارد
.



9- 4) مشترک حق ارائه سرویس های تلفن اینترنتی ( مانند

terminate


و غیره ) با استفاده از موضوع قرارداد را نخواهد داشت
.


10-4) در سرويس هاي ارائه شده ، حداکثر سرعت ارتباط با اينترنت در اغلب ساعات روز
مطابق درخواست قابل استفاده مي باشد ولی سرویس اختصاصي نمي باشد و احتمال دارد در
برخی ساعات نتوان از حداکثر سرعت بهره برد
.

(4-11

سرويسهاي بالاتر از 128 كيلوبيت دريافت, اداري
محسوب مي گردد .و مشترک متعهد میشود به قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات
رادیویی در این خصوص واقف است
.



(4-12


 در سرويسهاي حجمي درصورت
اتمام مدت فاکتور آخر و عدم استفاده ، حجم خريداري شده به فاکتور بعد منتقل نمي
گردد

.
ولی
اگر سرویس را بصورت چند ماه شارژ کنند حجم آنها تجميعي محاسبه مي شود و در طول
ماههاي شارژ شده قابل جا به جايی و استفاده است
.



(4-13


 ارتقاء سرويس به سرویسهای
با ارزش ریالی بیشتر در هر زمان با پرداخت هزينه در محدوده نوع سرويس قبلي امكان
پذير مي باشد
.


ولی کاهش یا لغو خرید میسر نمی باشد.

(4-14

درصورت اتمام هر نوع از سرويسها مشترك مي تواند
براي شار‍‍‍ژ جديد از سرويسهاي ديگر نيز استفاده نمايد
.

(4-15


كليه سرويسها داراي آدرس اينترنتي

( IP Valid )


به صورت متغير

( Dynamic )


مي باشد و در صورت نياز به

(IP Valid )


اختصاصي


( Static )


در هر زمان با پرداخت هزينه مربوطه و وجود امکانات 
، امكان پذير مي باشد
.

(4-16

خريد مودم از اين شركت اجباري نمي باشد ولي به
مشتركين پيشنهاد مي شود جهت پيشگيري از مشكلات پيش بيني نشده و ارائه پشتيباني بهتر
و همچنين تاييد صلاحيت مودم مورد استفاده خود از يكي از انواع مودم هاي آزمايش و
ارائه شده آسیاتک استفاده نمايند
.

(4-17

در صورت اتمام مدت سرويس و عدم شارژ مجدد حداكثر سه
روز بعد ، ارتباط خط از طريق مخابرات جمع آوري مي شود در غیر این صورت هزینه دوره
بعد از انتهای سرویس قبلی محاسبه خواهد شد و یا مشترك مي تواند در صورت تمايل و
تایید شرکت براي نگهداري از اشتراك خود با پرداخت آبونمان و سایر هزینه های نگهداری
پورت مربوطه حداكثر تا 1 ماه رزرو بماند
.

(4-18

سرعتها و حجم هاي تعريفي بر اساس بيت بر ثانيه مي
باشد و مشتركان دقت نمايند با سرعت بايت بر ثانيه كه براي سنجش

Download


استفاده مي شود در انتخاب سرويس اشتباه ننمايند
.

(4-19

در صورتیکه بهر شکل و نحوی از انحاء مشترکی از طریق
نام کاریری مشترک یا مشترکان دیگری به شبکه متصل شود از مصادیق جرم و سرقت از
دیگران بوده و ضمن اینکه شرکت سرویسهای مشترک خاطی را قطع خواهد کرد از طریق مراجع
ذیصلاح نیز احقاق حقوق خواهد شد
.


20-4 ) مشترک اقرار می نماید که: از مفاد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی
در خصوص شبکه های  اطلاع رسانی رایانه
ای به ویژه مندرجات بند 6 بخش ب آن مطلع بوده و متعهد به رعایت آنها است و
 از ممنوعیت موارد زیر مطلع است و هرگز با
استفاده از خدمات ارایه شده مرتکب آنها نخواهد شد :


·        


هرگونه نفوذ غیر مجاز به مراکز دارنده اطلاعات خصوصی و محرمانه و تلاش در جهت شکستن
قفل و رمز سیستمها وغیره .


·        


هرگونه حمله به مراکز اطلاع رسانی و اینترنتی دیگران برای از کار انداختن و یا کاهش
کارایی آنها .


·        


هرگونه تلاش برای انجام شنود و بررسی بسته های اطلاعاتی در حال گذر در شبکه که به
دیگران تعلق دارد .


·        


اسکن کردن شبکه شرکت سرویس دهنده یا سایرین .


·        


استفاده از خدمات برای راه اندازی سرویس میزبانی اینترنتی (
HOSTING

(


·        


هرگونه تلاش برای نفوذ در کارکنان شرکت سرویس دهنده جهت کسب هرگونه اطلاعات غیر
عمومی .


·        


ارتکاب جرایم مندرج در قانون تجارت الکترونیکی، قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان
نرم افزاری رایانه ای و آیین نامه مربوط، و سایر جرایم با استفاده از شبکه اینترنت
.


·        


 
استفاده
از آدرسهای


IP

دیگر به غیر از


IP

آدرسهای تخصیص داده شده از شرکت سرویس دهنده برای خدمات خاص.


·        


انجام


Voice Termination

.


 


ماده 5 : تعهدات شرکت :


 


1-5 ) شرکت متعهد است که ارتباط با اینترنت را در 
درگاه خروجی مودم تحویل مصرف کننده نماید. نصب و راه اندازی خدمات بصورت پیش
فرض به روش تلفنی انجام میپذیرد و در صورت مراجعه به محل ، هزینه حضور کارشناس اخذ
می گردد .


2-5 )شرکت متعهد است کليه اطلاعات ثبت شده از سوي مشترک را محرمانه تلقي نموده و از
افشاء آنها نزد ديگران خودداري نمايد



3-5 )شرکت برقراری سرویس مشترک را بر اساس نوع سرویس و ضریب دسترسی ذکر شده در وب
سایت رسمی شرکت،  تضمین نموده و در صورتیکه
 بیش از زمان مجاز ، قطعی یا اختلال در
سرویس دهی پیش آید شرکت بر اساس استاندارد سطح خدمات


SLA

مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی غرامت به اعتبار سرویس کاربر اضافه
مینماید
.


4-5 ) شرکت خدمات پشتیبانی فنی تلفنی در موضوع استفاده از خطوط پرسرعت داده ها به
مصرف کننده را بصورت 24 ساعته و 7 روز هفته تعهد می کند .


تبصره1:

چنانچه مصرف کننده از تجهیزاتی استفاده کند که مورد تائید فنی شرکت نباشد ، شرکت
مخیر است از ارائه خدمات پشتیبانی فنی خودداری کند .



 
تبصره2
:

پشتیبانی و رفع عیوب فنی که نیاز به عملیات فیزیکی در مراکز مخابراتی یا محل مشترک
دارند در ساعات اداری قابل بررسی و حل میباشد

.


5-5 ) شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به ارایه سرویس در صورت مشکلات پیش آمده از طرف
مخابرات اعم از قطع خط مشترک، عملیات کابل بر گردان ، تبدیل شدن خط تلفن به حالت 


PCM
 


یا فیبر نوری و غیره و همچنین بروز اشکال و اختلال در شبکه های مخابراتی و انتقال
داده های شرکت مخابرات ایران و سایر شرکتهای مخابراتی وابسته و غیره و یا اختلال در
اینترنت جهانی را نخواهد داشت .


6-5 ) شرکت می تواند در هر زمان سرویسهایی را که در برخی ساعات شبانه روز رایگان
ارائه می شوند را قطع و در قالب تعرفه و بصورت غیر رایگان عرضه نماید.



7-5 ) شرکت می تواند به صلاحدید خود و در راستای حفظ امنیت و یا بهره وری مناسب
شبکه ، برخی از دسترسی های مصرف کننده بر روی بعضی از پورت ها و یا پروتکل ها را
محدود نماید.


 


ماده 6 : شرایط پشتیبانی تلفنی :


 


1-6 ) مشترک متعهد می گردد در زمان بروز مشکل فنی ، تنها با شماره رسمی اعلامی شرکت
در وب سایت خود ، یا عاملین مجاز ، تماس گرفته و طرح مشکل نماید ، در صورت عدم رفع
مشکل و یا عدم برقراری ارتباط ، مشکل خود را بصورت ایمیل یا از طریق بخش



تماس با ما



در وب سایت به شرکت اعلام نماید.


2-6 ) عیب یابی مودم بصورت تلفنی تنها شامل مودم های مورد تائید آسیا تک خواهد بود
.


3-6 ) عیب یابی مودم های وایرلس بصورت تلفنی 
، تنها بر روی پورت


LAN

مودم امکان پذیر است .


 




ماده 7 : خط مشي استفاده از سرويس ها
:


   


هدف اين قانون ، اطمينان خاطر از دريافت سرويس پرسرعت و مطمئن در تمامي ساعات روز
است .بي گمان اطلاع داريد که خدمات دسترسي به اينترنت، به صورت

Share


يا به اشتراک گذاري شده به مشتريان ارايه مي شود. شبکه آسیاتک براي افزايش خشنودي
مشتريان ضريب اشتراک گذاري را تا حد بسيار قابل توجهي کاهش داده است و همچنین میزان
مصرف برخی از سرویس های حجمی در ساعات خاصی از روز شامل درصدی از تخفیف می شود لذا
در چنين شرايطي اگر گروهي از مشتريان اقدام به دريافت فايل هاي پر حجم يا استفاده
از نرم افزار هاي

Peer-to-Peer


 کنند ،ممکن است مصرف
بالاي پهناي باند منجر به کاهش پهناي باندي شود که شما از آن استفاده مي کنيد که
آنگاه اين موضوع مي تواند در ساعات اوج مصرف افت سرويس شمارا نيز در پي داشته باشد
لذا چنانچه شما از نرم افزار هاي اشتراک گذاري فايل استفاده نمي کنيد يا اقدام به
دريافت فايل هاي پر حجم نمي کنيد اين قانون شما را هيچ گاه تحت تاثير قرار نخواهد
داد حال آنکه اگر از نرم افزار هاي ياد شده استفاده مي کنيد خواهشمند است با تغيير
زمان استفاده از آنها و انتقال آن به روزهاي تعطيل يا ساعتي غير از اوج مصرف از
سرويس خويش استفاده کنيد و اگر مصرف شما برخي از اوقات بالا باشد از نظر شبکه
آسیاتک مشکلي ندارد ، مگر آن که الگوي مصرف بالا به صورت يک نواخت تکرار شود
.



اگر مصرف به صورت مستمر بالا باشد ، کارشناسان فروش با شما تماس مي گيرند و پيشنهاد
استفاده از سرويس اختصاصي را خواهند داد . چنانچه در اين شرايط مشتري قانع به
استفاده از سرويس اختصاصي نشود روند مستمر مصرف تداوم يابد اين موضوع ممکن است شبکه
آسیاتک را براي حفظ حقوق چندين هزار کابر ديگر ناگزير از معلق يا مسدود کردن سرويس
کند
.





ماده 8 : شرایط فسخ ، قطع و تمدید قرارداد :


1-8 ) چنانچه هر یک از طرفین به تعهدات خود در این قرارداد عمل ننماید ، طرف مقابل
می تواند نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید .


2-8 ) در موارد ناشی از حوادث غیر مترقبه ( فورس ماژور ) و نه محدود به جنگ ،
اعتصاب ، حوادث طبیعی مانند زلزله ، سیل ، آتش سوزی ، وضع قوانین و مقررات جدید و
مشکلات ناشی از شرکتهای مخابرات ، سلب امکان ارائه خدمات از شرکت ، مسئولیتی متوجه
شرکت نخواهد بود و در این صورت مصرف کننده می تواند نسبت به فسخ قرارداد اقدام
نماید.


3-8 ) چنانچه مشترک حداکثر تا پایان هر دوره نسبت به پرداخت حق اشتراک دوره بعد
اقدام ننماید ، خدمات ارائه شده به مصرف کننده قطع و قرارداد فسخ می گردد


4-8 ) چنانچه مصرف کننده به هر یک از تعهدات خود عمل ننماید، شرکت مجاز به فسخ
قرارداد و قطع ارتباط مربوطه از طریق مخابرات خواهد بود . بدیهی است در اینصورت
مبلغ باقیمانده حق اشتراک مسترد نخواهد شد و مصرف کننده ملزم به جبران هر نوع خسارت
وارده خواهد بود .


5-8 ) در صورت ارسال دستور از مقامات امنیتی ذیصلاح در خصوص قطع ارتباط اینترنتی
مصرف کننده ، شرکت ملزم به تبعیت می باشد و هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص برعهده
شرکت نمی باشد.


اینجانب دریافت کننده سرویس ضمن مطالعه آیین نامه




ضوابط و قوانین رگولاتوری


و




ضوابط سازمان تنظیم مقرارت و ارتباطات رادیویی


و قبول کلیه مفاد موافقت نامه فوق حق هر گونه ادعا و اعتراض را در حال و
آینده ، به هر شکل از خود سلب و ساقط می کنم
.

 




پذيرش عامل فروش اينترنت پرسرعت ADSL2+ آسیاتک در سراسر کشور

فناوري اطلاعات هاديران ،نمايندگي رسمي شركت آسيا تك  جهت توسعه فعالیت در کلیه مراکز فعال آسیاتک در سراسر کشور ، عامل فروش فعال می پذیرد.

 

 

ارائه پنل كامل نمایندگی ADSL در کلیه شهرهای تحت پوشش آسیاتک , به صورت ویژه 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت اطلاع از شرايط دريافت نمايندگي پنل ADSL  ، نام شهر – نام دفتر و رزومه خود را براي ما فاكس يا ايميل نمائيد.

و یا ادامه مطلب را مطالعه نمائید.

 

تلفن دفتر مركزي هاديران: 111 47 22 – 0491  (داخلي 5 مديريت)

جهت ثبت نام ادامه مطلب را مطالعه نمایید

پذیرش عامل فروش کشوری آسیاتک

هادیران : نمایندگی رسمی فروش شرکت انتقال داده های آسیاتک

جهت بررسی نمایندگی رسمی آسیاتک – هادیران به سایت  آسیاتک مراجعه کنید.

 

 

 

اعطای نمایندگی ( عاملیت فروش ) آسیاتک :

 

شرایط نمایندگی / عاملیت فروش :

 

1- داشتن  پروانه کسب یا یک شرکت ثبت شده با حداقل یک سال سابقه فعالیت

2- داشتن محل ثابت برای فروش و خدمات اینترنت  پرسرعت ترجیحا در مناطق پر رفت آمد شهر یا منطقه درخواست عاملیت

3- داشتن نفر فنی برای نصب و راه اندازی سرویس اینترنت پرسرعت ( در صورت نیاز توسط هادیران آموزش داده می شود)

4- فروش در حالت تعهدی و غیر تعهدی ( توافقی )

 

در صد سود :

درصد سود به میزان فروش نماینده دارد.

* سود هر نماینده ازفروش هر سرویس  5% تا 15% مبلغ سرویس متغیر است. ( میزان فروش و مشترک فعال ملاک است)

 

1- برنزی سطح یک  با پورسانت 5 درصد با تعداد 50 مشترک فعال و 50% هزینه نصب

2- برنزی سطح دو با پورسانت  7 درصد با تعداد بین 50 تا 150 مشترک فعال و 70% هزینه نصب

3- نقره ای سطح یک با پورسانت 10 درصد با تعداد بین 150 تا 300 مشترک فعال  و 70% هزینه نصب

4- نقره ای سطح دو با پورسانت 12 درصد با تعداد بین 300 تا 1000 مشترک فعال و 100% هزینه نصب

5- طلائی با پورسانت 15 درصد با تعداد بیش از 1000 مشترک فعال و 100% هزینه نصب

 

در صورت عملکرد مثبت عامل فروش و فروش جهشی 2 % پورسانت تشویقی با نظر مدیریت اعمال خواهد شد.

 

نکته: هر 15 مشترک جمع آوری بدون عذر موجه و ناراضی از نماینده  نیز شامل 1% کاهش درصد سود یا میزان درصد از هزینه نصب می باشد.

 

 

هدایا و مزایا :

استند ، لیست قیمت ، تراکت ، درج در سایت  ، اطلاع رسانی با SMS ، تابلو
تبلیغاتی ، راه اندازی سایت برای نمایندگان فعال ، راه اندازی سامانه پیامک
رایگان ، مشارکت در تبلیغات محیطی  و …

 

 

 

*لیست مراکز فعال مخابراتی در سایت هادیران و امور کاربران آسیاتک  بروز رسانی می گردد.

 

 

 

 مدارک مورد نیاز :

 

// کپی پروانه کسب یا ثبت شرکت  -اسکن کارت ملی – اسکن شناسنامه-تلفن های تماس-ایمیل//

 

option_Users.gif


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top