مشخصات کامل موتور پالس

مشخصات فنی

انجین
حجم موتور ۱۷۹ سی سی
سیستم چهارزمانه، تک سیلندر، هواخنک
حداکثر قدرت ۱۷.۰۲ ps @ ۸۵۰۰ rpm
سیستم احتراق DIGITAL CDI
سیستم انتقال نیرو ۵ دنده
سیستم الکتریکی
استارت الکتریکی / هندلی
چرخ ها و سیستم ترمز
ترمز جلو دیسکی
ترمز عقب درام
چرخ جلو ۹۰/۹۰ x ۱۷
چرخ عقب ۱۲۰/۸۰ x ۱۷
طوقه اسپرت
سایر ویژگی ها
حجم باک ۱۵ لیتر
حداکثر سرعت ۱۲۷ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۴۷ کیلو گرم
توضیحات

تمامی مشخصات موتورهای
بالا در شرایط استاندارد و حالت خاص آزمایشگاهی (راننده با وزن 68 کیلوگرم)
و عدم بار اضافی برروی موتورسیکلت می باشد.
اطلاعات مشخصات قابل تغییربوده ، شرکت در هر زمان مجوز به روزکردن اطلاعات مربوط به موتورسیکلت و قطعات جانبی را دارد.



تلفن همراه عامل اصلی تصادفات در دنیا / سیستان و بلوچستان مقام اول در افزایش کشته‌ها تلفن همراه عامل اصلی تصادفات در دنیا / سیستان و بلوچستان مقام اول در افزایش کشته‌ها

 

رئیس
پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: استان مرکزی، آذربایجان شرقی و قم
بیشترین کاهش کشته‌ها در کشور را دارند و سیستان و بلوچستان، همدان و کرمان
بیشترین افزایش کشته‌ها را در 7 ماهه امسال نسبت به سال گذشته به خود
اختصاص داده‌اند
.به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،
سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در نشست خبری
پیرامون تمهیدات ترافیکی و طرح زمستانی به تعداد کشته‌های تصادفات براساس
آمار پزشکی قانونی طی 7 ماهه اخیر پرداخت و اظهارداشت: در این مدت 10 هزار و
880 نفر
کشته شدند که 6.6 درصد کاهش را شاهد بوده‌ایم و می‌توان گفت بیش از 770
انسان کمتر کشته شدندوی به برگزاری دهه ایمنی راه‌ها در سازمان ملل اشاره
کرد و گفت: جمع‌بندی این نشست این بود که در آمار تصادفات تلفن همراه
جایگزین مواد مخدر و الکل شده و بیشترین عامل تصادفات، تولید، دریافت و
ارسال پیامک اعلام شده است چرا که باعث پایین آمدن تمرکز راننده در حین
رانندگی می‌شودرئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به پیش‌بینی این سازمان
در مورد تصادفات و کشته‌ها در سال 2030 پرداخت و ادامه داد
: پیش‌بینی
شده در سال 2030 حدود کشته‌ها 2 برابر شود و به 2.5 میلیون نفر برسداین
مقام ارشد راهنمایی و رانندگی، طراحی و تولید خودروهای هوشمند را از جمله
دیگر موارد مطرح در نشست سازمان ملل عنوان کرد و افزود: این خودروهای
هوشمند در هنگامیکه راننده در مواجهه با مانع باشد یا احتمال خروج از جاده
داشته باشد هم هشدار داده و هم خودرو را کنترل می‌کندرئیس پلیس راهنمایی و
رانندگی ناجا به افزایش میزان تصادفات در دنیا اشاره داشت و گفت: در ایران
کاهش تصادفات را داشته‌ایم و از نظر آهنگ کاهل در رتبه اول قرار داریم وی
افزود: از سال 84 تاکنون تعداد کشته‌ها از 28 هزار به 17 هزار رسیده یعنی
به ازای هر 100 هزار جمعیت 50 درصد کاهش داشته‌ایم این مقام ارشد راهور
ناجا به آمار کشته‌ها در استان‌های کشور پرداخت و گفت: استان مرکزی،
آذربایجان شرقی و قم بیشترین کاهش کشته‌ها در کشور را دارند و سیستان و
بلوچستان، همدان و کرمان بیشترین افزایش کشته‌ها را در 7 ماهه امسال نسبت
به سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به
تصادف اتوبوس‌ها اشاره و تصریح کرد: آمار تصادفات اتوبوس‌ها زیاد است و
صرفاً امسال 37 مورد واژگونی داشته‌ایم که 218 کشته و مجروح به دنبال خود
داشته است
.سردار
مومنی اظهارداشت: به هیچ عنوان نباید میزان تصادفات در خودروی حمل و نقل
عمومی با سواری شخصی مقایسه شود و خودروی حمل و نقل عمومی باید میزان
تصادفاتش به حداقل برسد که تصمیم داریم با نظارت و سخت‌گیری بیشتر این امر
را نهادینه سازیم
.رئیس
پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: وظیفه اصلی بر پایه مدیران فنی
در پایانه‌هاست و یک اتوبوس تا زمانی که مدیر فنی وضعیت فنی آن را تائید
نکرده حق خروج از پایانه را ندارد؛ چرا که اگر تصادفی ناشی از نقص خودرو یا
عدم الزامات یا عدم رعایت موارد در چک‌لیست به وقوع بپیوندد علاوه بر
راننده مدیر فنی هم مقصر است و به دادگاه معرفی می‌شود
.وی
ادامه داد: اگر راننده خودروی حمل و نقل عمومی یک تصادف جراحی داشته باشد
یا تصادف ناشی از تخلف حادثه ساز داشته باشد دفترچه رانندگی‌اش باطل می‌شود
و حق رانندگی با خودروی عمومی را ندارد
.وی
به مدیران فنی پایانه‌ها تذکر داد که مهر خود را در دسترس دیگران قرار
ندهند چرا که اگر تائید وضعیت فنی خودروهای حمل و نقل عمومی در پایانه‌ها
سوری باشد و حادثه‌ای اتفاق بیفتد هم راننده و هم مدیر فنی پایانه و مسئول
پایانه نیز باید پاسخگو باشند


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top