دستگاه سانترال پاناسونیک سری KX-NCP/TDE
سانترال سری KX-TDE
سری
KX-TDE پاناسونیک، یک سیستم ارتباطی پیشرفته کاملاً IP بوده و ارائه دهنده
ی کلیه ویژگی های تلفن های IP بر روی شبکه های محلی (LAN) و شبکه های
گسترده (Broadband) می باشد. این سری از سانترال های پاناسونیک یک پلت فرم
ارتباطی ایده آل برای رفع تمام احتیاجات کسب و کار تلفنی مشتریان فراهم
کرده و به آنها در پذیرش بیشتر استفاده از تلفن های IP کمک کرده و از
آنجایی که این سیستم از شبکه های مبتنی بر IP پشتیبانی می کند، موجب انعطاف
پذیری محیط های ارتباطی در مقابل گسترش شرکت ها می باشد.
• ساپورت 64 خط داخلی IP و 32 خط شهری IP (با استفاده از کارت اختیاری DSP)
• پشتیبانی از حداکثر 128 تلفن SIP
• دارای دو پورت LAN
• پشتیبانی از تلفن های سری IP-PT KX-NT300
• پشتیبانی کامل از ویژگی های KX-TDA
• قابلیت آپگرید KX-TDA به KX-TDE با استفاده از کارت IPCMPR
• قابلیت برنامه ریزی همزمان چندین TDE
• قابلیت اتصال به سرورهای DHCP، SNMP و SNTP
• دارای پیام های صوتی از پیش ساخته شده
• دارای داخلی های پیشرفته متحرک (قابلیت Hot Desking)
TDE بروشور سری
سانترال سری KX-NCP
سری
KX-NCP یک راهکار ارتباطی پیشرفته است که جهت دستیابی کسب و کارها به
ارتباطات یکپارچه، از طریق ارتقاء و ساده کردن ارتباطات اداری به وسیله
برنامه های کاربردی، طراحی شده است.
• راه اندازی IP Phone برای کاربران داخل و خارج از مجموعه
• یکپارچه سازی با برنامه Desktop and network business
• افزایش بهره وری کسب و کار با راهکار بیسیم
• نرم افزار سرور داخلی جهت ارائه راهکار دسکتاپ
• امکان انتخاب تلفن های IP، دیجیتال، آنالوگ و بیسیم DECT
• دارای راهکار ارسال و دریافت پیام
با
امکانات متنوع ارتباطی، نرم افزارهای داخلی و امکان انتخاب ترمینال های
ثابت، همراه و IP با صفحه نمایش لمسی، سانترال های سری KX-NCP و KX-TDE
پاناسونیک، راهکارهای یکپارچه ای را برای پاسخگویی به نیازهای امروز و
آینده ی شرکت هایی با یک یا چند شعبه در مکان های مختلف، فراهم کرده است.
از آنجایی که این سیستم از شبکه IP پشتیبانی می نماید قادر است محیط
ارتباطی را با توجه به رشد شرکت ها، به صورت کاملاً انعطاف پذیر، گسترش
دهد.
ویژگی ها
قابلیت اتصال به شبکه (راهکار شبکه)
سری
KX-NCP/TDE پاناسونیک با راه حل یکپارچه سازی، می تواند با اتصال دفاتر
مختلف به یکدیگر موجب کاهش هزینه، افزایش بهره وری و در نهایت بازگشت سریع
سرمایه گذاری شود.
مزایای VOIP (انتقال صدا بر روی IP)
مقرون به صرفه بودن
با اتصال سری KX-NCP/TDE به شبکه IP موجود جهت ارتباط بین دفاتر در مکان
های مختلف و بکارگیری تکنولوژی H.323 به منظور ارتباطات داخلی هزینه ها به
طور مؤثری کاهش می یابد.
شفافیت قابلیت ها
چندین PBX جداگانه را می توان با اتصال به یک شبکه IP همانند یک PBX مجزا
مورد استفاده قرار داده و صرف نظر از مکان هر یک ازآنها کارهایی نظیر
ترنسفر و فوروارد کردن تماس، ضبط پیغام در صندوق صوتی و … را انجام داد.
انعطاف پذیری در توسعه
با
افزایش تعداد پرسنل شرکت و یا باز شدن شعبات جدید، سیستم ارتباطی نیز قابل
گسترش بوده و به راحتی می توان چندین مرکز تلفن را در بستر شبکه به یکدیگر
متصل کرد.
شبکه های دیجیتال ISDN QSIG و SIP Trunking برای IT SP
این
سیستم مطابق با پروتکل ISDN (BRI/ PRI) QSIG بوده و قابلیت هایی که می
توانند بر روی H.323 VoIP کار کنند بر روی شبکه های مبتنی بر ISDN نیز کار
می کنند.
امکانات بی پایان با طیف گسترده ی از دستگاه ها
با
وجود سیستم های سری KX-NCP/TDE، متناسب با نیاز می توانید گوشی تلفن مورد
نظر خود را با توجه به پشتیبانی این سیستم از تلفن های IP با صفحه نمایش
LCD لمسی، تلفن های دیجیتال،SIP ،DECT و مجموعه ای از تلفن های استاندارد
همراه با فکس انتخاب کنید.
از جمله ترمینال های قابل استفاده در این
سیستم می توان به تلفن های اختصاصی IP مانند KX-NT400 و سری KX-NT300، تلفن
های اختصاصی دیجیتال نظیر سری KX-DT300، تلفن SIP مانند KX-HGT100، تلفن
کنفرانس IP مانند KX-NT700 و … اشاره کرد.
راهکار بیسیم برای کسب و کارهای سیار
شرکت
ها می توانند با بکارگیری تکنولوژی بیسیم، میزان دسترسی به کارکنان و در
نهایت ارائه خدمات به مشتریان را تا حد قابل توجهی افزایش دهند.
سازگاری با Mobile/GSM برای راهکار شماره تماس واحد
از
قابلیت DID می توان برای اتصال داخلی ها به شماره موبایل خاص استفاده کرد
تا در مواقعی که در محل کار خود حضور ندارید سیستم به طور خودکار تماس ها
را به تلفن همراه شما انتقال دهد و یا سیستم را طوری برنامه ریزی نمائید که
داخلی و تلفن همراه شما همزمان زنگ بخورد.
اگر تلفن همراه شما خاموش
شده و یا از دسترس خارج شود سیستم Voice mail می تواند به صورت خودکار تماس
ها را پاسخ داده و پیام ها را ذخیره نماید.
هنگامی که شما خارج از
محل کار خود با استفاده از تلفن همراه اما از طریق PBX با بیرون تماس
بگیرید، شماره تلفن دفتر برای طرف مقابل نمایش داده می شود نه شماره ی تلفن
همراه شما ! بدین ترتیب شما تنها با یک شماره می توانید با مشتریان خود در
ارتباط باشید.
علاوه بر این می توانید وقتی بیرون از شرکت هستید از
طریق تلفن همراه خود کنفرانس تلفنی برقرار کرده و بدین ترتیب بدون وقت کشی
در جلسات کاری خود شرکت کنید و در کنار آن از تحمیل هزینه های اضافی نیز
جلوگیری نمائید.
سازگاری با سیستم Multi-Cell DECT برای راهکار اتاق کار سیار
با
استفاده از فناوری بیسیم DECT می توان داخلی های کاربران را بر روی گوشی
های DECT تعریف کرد تا در مواقعی که آنها پشت میز کار خود نیستند نیز قادر
به پاسخگوئی تماس ها باشند. علاوه بر این با بکارگیری سیستم Multi-Cell
DECT مناطق تحت پوشش افزایش یافته و می توان در فضاهای بزرگتر نیز از گوشی
های DECT استفاده کرد.
IP Cell Station
ایستگاه های IP Cell به صورت مستقیم به شبکه LAN متصل شده و محدوده
ارتباطات بی سیم را افزایش می دهند. اگر یکی از شعبات از طریق IP-VPN به
شعبه مرکزی متصل شده باشد، می تواند به شبکه ارتباطی وایرلس بدون نیاز به
تجهیزات PBX دست یابد. (با توجه به نسخه MPR دستگاه PBX)
DECT Paging
ایجاد کنفرانس تلفنی تا حداکثر 32 گوشی DECT برای ارتباط یک طرفه و 8 گوشی
DECT برای ارتباط دو طرفه امکان پذیر است تا اطلاعات به صورت همزمان به
اشتراک گذاشته شود.
• تعداد گوشی های DECT در کنفرانس تلفنی به تعداد Cell Station ها بستگی دارد.
• سری KX-WT115/KX-UDT قابل استفاده برای این منظور نیست.
ایستگاه های DECT قابل حمل
برخی از ایستگاه های DECT قابل حمل پاناسونیک نیز سازگار با سری KX-NCP/TDE می باشند.
افزایش بهره وری با مجموعه نرم افزار Communication Assistant
همانطور
که رایانه های شخصی به یک ابزار ضروری کسب و کار تبدیل شده اند، سری TDE و
NCP نیز با قابلیت یکپارچگی با نرم افزارهای پیشرفته بهره وری دسکتاپ جهت
بهبود کارایی کسب و کار، توسعه داده شده اند. Communication Assistant
مجموعه نرم افزار بهره وری ارتباطات یکپارچه است که موجب می شود کارکنان
شرکت بتوانند از ابزار مربوطه جهت بهبود بهره وری شخصی و تیمی استفاده
نمایند.
ویژگی ها
نرم افزار CA Basic-Express/Pro برای بهبود بهره وری شخصی
CA
Basic-Express مجموعه نرم افزار PC بیس همراه با صفحه نمایش بر اساس حضور و
در دسترس بودن کاربران است که جهت ساده سازی و افزایش ارتباطات تلفنی
کاربران در مشاغل مختلف استفاده می شود.
دسترسی آسان به سیستم یکپارچه
به راحتی و با سرعت می توان از لیست مخاطبان ذخیره شده در PC، مخاطب مورد
نظر را یافته و وضعیت تلفن، PC و تماس های از دست رفته خود را مشاهده کرد.
Voice Mail Assistant (VMA)
کارکنان شرکت هایی که از دستگاه TVM (صندوق صوتی) در کنار مرکز تلفن خود
استفاده می کنند، از طریق VMA می توانند صندوق صوتی خود را مستقیماً و تنها
از طریق یک آیکون پیام مدیریت کنند.
IP Softphone
ماژول IP Softphone این اجازه را می دهد تا کارکنان بخش های مختلف نظیر
فروش، پشتیبانی، فنی و … از کامپیوتر خود به عنوان یک تلفنIP جهت دسترسی
آسان به سیستم ارتباطی یکپارچه استفاده کنند.
برای این کار تنها کافی است به شبکه اینترنتی متصل شده و IP Softphone را بر روی PC راه اندازی کرد.
سازگاری با Outlook
این برنامه با ارتباط با Outlook امکان تماس از لیست مخاطبین را فراهم ساخته و تماس های ورودی را به صورت Popup نمایش می دهد.
برقراری تله کنفرانس
کاربران جهت ملحق شدن به کنفرانس تلفنی با یک عملیات drag-and-drop در یک
گروه رجیستر شده و می توانند به سادگی در تله کنفرانس شرکت کنند.
کنسول Communication Assistant Operator برای اپراتور و مسئول پذیرش
با
استفاده از این کنسول می توان حجم زیادی از ترافیک تماس های ورودی را به
طور همزمان مدیریت و به چندین مقصد هدایت کرد. همچنین امکان قرار دادن تماس
ها در حالت انتظار در یک محدوده مشترک وجود داشته در صورتی که کلیه داخلی
ها می تواند به آنها پاسخ دهند.
علاوه بر این امکان فوروارد کردن تماس از طریق drag-and-drop به سادگی امکان پذیر خواهد بود.
Communication Assistant Supervisor برای کاربر یا تیم اجرایی
با
استفاده از CA Supervisor ناظر می تواند وضعیت کاربران را مانیتور کرده و
در حالی که کاربر آن داخلی از سیستم خارج شده باشد، به صورت ریموت و تنها
با حرکت ساده موس Log-in و Log-out کند. همچنین امکان نظارت بر آمار های
مهم و مختلف Call Center توسط CA Supervisor فراهم می شود.
Multi Site Communication
یک
سرور CA می تواند در بستر شبکه توسط دفاتر متصل به شبکه مشترکاً استفاده
شده و در دفتر مرکزی حضور افراد درشعبات به راحتی مورد بررسی قرار گیرد.
• امکان اشتراک گذاری بین 8 دستگاه PBX وجود دارد، اما توصیه می شود حداکثر برای 4 دستگاه PBX از آن استفاده شود.
سازگاری با دوربین های تحت شبکه پاناسونیک
با
اتصال به دوربین های IP پاناسونیک کاربران می توانند به Door phone پاسخ
داده و پس از مشاهده تصویر دوربین در صفحه نمایش اقدام به باز کردن درب
نمایند.
دیاگرام سیستم
قابلیت Voice Message
راهنمای
صوتی یک رابط کاربر پسند جهت ساده سازی برقراری ارتباط و مسیریابی و هدایت
آسان مشتریان به دپارتمان یا داخلی مورد نظر آنهاست. علاوه بر این با
امکان ذخیره سازی پست صوتی و پاسخگویی آفلاین در ساعات شلوغی می توان بهره
وری کلی و سطح رضایتمندی مشتریان را افزایش داد. سازگاری این مراکز تلفن با
صندوق صوتی پاناسونیک شما را در رسیدن به این مهم یاری می دهد.
سیستم KX-NCP سه راهکار پیام رسانی را ارائه می دهد :
1- راهکار های Built-in : دو کانال پیام صوتی ساده ارتقاء یافته به صورت داخلی (ESVM)
2- راهکارهای اختیاری
3- راهکارهای خارجی : صندوق صوتی TVM
راهکار Call Center
سری
KX-NCP/TDE دارای قابلیت call center با انعطاف پذیری بالا صرف نظر از
بزرگی و کوچکی شرکت ها جوابگوی نیاز تمام مشتریان بوده و با داشتن مزایای
ذیل موجب افزایش بهره وری کارکنان، بهبود ارتباطات و سطح رضایتمندی مشتریان
و کمک به تیم فروش در انجام امور روتین خود می شود.
– توزیع تماس ها به صورت یکنواخت
– تعریف زنگ خوری گروهی
– پاسخگویی خودکار
– قابلیت صف با شنیدن پیام انتظار
– اولویت بندی برای تماس های VIP
– تعریف Hot Desking
– انتقال به Voice Mail
– امکان Log-in/Log-out کاربران
– کنترل Log-in/Log-out کاربران توسط سوپروایزر
– مانیتورینگ تماس های در صف توسط سوپروایزر و امکان گزارشگیری از آن
– قابلیت ادغام با CRM های سازگار با TAPI
مشخصات
ظرفیت خطوط شهری و داخلی
سری KX-NCP
KX-NCP500 / KX-NCP1000 | نوع |
128 | حداکثر خط شهری (ترانک) |
64 | | ترانک (کارت شهری فیزیکی) |
64 | | ترانک (کارت شهری مجازی) |
32 | ترانک با پروتکل H.323 |
64 | ترانک با پروتکل SIP |
172 | حداکثر تعداد داخلی |
44 | | داخلی (کارت داخلی فیزیکی) |
128 | | داخلی (کارت داخلی مجازی) |
128 | داخلی IP و Softphone |
128 | داخلی SIP |
سری KX-TDE
KX-TDE600 | KX-TDE200 | KX-TDE100 | نوع | |||
4-shelf System | 3-shelf System | 2-shelf System | Basic System | |||
640 | 544 | 384 | 224 | 128 | 128 | حداکثر خط شهری (ترانک) |
640 | 480 | 320 | 160 | 128 | 120 | | ترانک (کارت شهری فیزیکی) |
64 | 64 | 64 | 64 | 64 | 64 | | ترانک (کارت شهری مجازی) |
32 | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 | ترانک با پروتکل H.323 |
64 | 64 | 64 | 64 | 64 | 64 | ترانک با پروتکل SIP |
1152 | 1008 | 736 | 432 | 256 | 256 | حداکثر تعداد داخلی |
1120 | 880 | 608 | 304 | 256 | 160 | | داخلی (کارت داخلی فیزیکی) |
128 | 128 | 128 | 128 | 128 | 128 | | داخلی (کارت داخلی مجازی) |
128 | 128 | 128 | 128 | 128 | 128 | داخلی IP و Softphone |
128 | 128 | 128 | 128 | 128 | 128 | داخلی SIP |
حداکثر تجهیزات قابل پشتیبانی توسط PBX
سری KX-NCP
KX-NCP1000 | تجهیزات |
172 | تلفن |
36 | | تلفن تک خط (SLT) |
40 | | تلفن سانترال دیجیتال (DPT) سری KX-DT300 / KX-T7600 |
10 | | سایر تلفن های دیجیتال (DPT) |
4 | | تلفن سانترال آنالوگ (APT) |
128 *2 | | تلفن سانترال آی پی *1 |
128 | | داخلی SIP |
8 | کنسول DSS |
21 | CS (Cell Station) |
11 | PT-interface CS (2-channel) | |
5 | PT-interface CS (8-channel) | |
16 | PT-CS (8-channel) | |
64 | PS |
2 | Voice Processing System-VPS (صندوق صوتی) |
16 *3 | Doorphone |
16 | Door Opener (درب باز کن) |
16 | سنسور اکسترنال |
16 | رله اکسترنال |
*1 : سری KX-NT300، KX-NT400 و KX-NT265 (فقط نرم افزار نسخه 2.00 و یا بالاتر)
*2 : برای KX-NT400 حداکثر داخلی که می تواند به PBX متصل شود 64 عدد است.
*3 : برای KX-NCP500 وقتی از کارت DPH2 استفاده می شود، حداکثر تعداد Doorphone، تعداد 12 عدد است.
سری KX-TDE
KX-TDE600 | KX-TDE200 | KX-TDE100 | تجهیزات | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4-shelf System | 3-shelf System | 2-shelf System | Basic System | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
992 (1152) *1 | 848 (1008) *1 | 608 (736) *1 | 368 (432) *1 | 256 | 256 | دستگاه سانترال پاناسونیک تحت شبکه مدل NCP-1000
ادارات امروز در حال تغیر از سیستمهای مخابراتی معمول به سیستم های IP
|