شرح وظایف دفتر ریاست
انجام اموراداري و دفتري رئيس دانشگاه در رابطه با ارتباطات داخلي، بين المللي ودانشگاهي
– نظارت وپيگيري اموري كه از سوي رئيس دانشگاه ابلاغ گرديده است
– دريافتمكاتبات واحدهاي دانشگاهي و صدور ابلاغ كليه مكاتبات، دستورات و نظرات آن دانشگاهبه واحدهاي دانشگاهي و يا
مؤسسات و سازمانهاي خارج از دانشگاه
– تهيه وتنظيم صورتجلسات شوراها و كميته هايي كه در محدوده تشكيلات حوزه رياست دانشگاهتشكيل مي گردد
– تنظيم قرارملاقاتهاي ارباب رجوع با رئيس دانشگاه
– انجامارتباطات تلفني رئيس دانشگاه
– ارسال ودريافت نمابرهاي رئيس دانشگاه
– پيگيري ثبتنامه هاي دفتر رئيس دانشگاه
– نظارت برامور داخلي دفتر و نيز تشريفات ميهمانان رئيس دانشگاه از جمله وظايف مسئول دفتر ميباشد
– برنامه ريزيو نظارت جهت اجراي مصوبات شوراي سازمان اسناد ملي ايران در زمينه امحاء اوراق زايدو انتقال پرونده هاي
راكد به مركز بايگاني راكد دانشگاه و تحويل اسناد ملي واجدارزش
– ارزشيابياوراق و سوابق راكد به منظور تشخيص و تعيين اوراق زايد قابل امحا بر اساس راهنماييواحد اسناد دفتر رياست
– جمع آوري وطبقه بندي و تركيب، حذف و متحدالشكل ساختن فرمهاي مورد عمل و نظارت بر تهيه و تكثيرفرمها به منظور جلوگيري از تهيه فرمهاي غير استاندارد تكراري و غير لازم
شرح وظايف رئيس دفتر هيات مديره و مدير عامل
- پاسخگوئي مناسب به تلفن هاي دفتر و مراجعين حضوري
- هماهنگي و تعيين وقت ملاقات حضوري اشخاص با مدير عامل
- تنظيم برنامه ملاقات وجلسات داخلي و خارجي مدير عامل
- ارائه نامه هاي وارده جهت ملاحظه رئيس هيات مديره و مدير عامل بصورت روزانه
- ابلاغ دستورات ، نامه ها و مراسلات به واحدهاي ذيربط حسب مورد
- پيگيري به منظور آماده نمودن و ارسال دستور جلسات
- پيگيري تلفني امور محوله با سازمانها ، ادارات ، نهادها و موسسات دولتي و مركزي
- گزارش موارد مهم روزانه به مدير عامل
- انجام اقدامات لازم به منظور تعيين وقت جلسات
- تنظيم صورتجلسات مربوطه
- تهيه پيش نويس مكاتبات و نامه هاي ضروري
- جمع آوري و آماده نمودن اطلاعات مورد نياز مدير عامل و تهيه گزارشات و جداول آماري
- هماهنگي جهت تعيين وقت مدير عامل جهت مصاحبه با مطبوعات
- انجام پيگيريهاي لازم جهت تايپ نامه هاي فوري و ضروري مربوطه از طريق مسئول دفتر
- انجام ساير امور ارجاعي مرتبط با شغل