مشخصات فنی رنو کولیوس ـ 2011 – 2011
مشخصات فنی رنو کولیوس ـ 2011 – 2011
مشخصات فنی
نوع گيربكس : اتوماتیک CVT
نوع ديفرانسيل : 4 چرخ محرک دائم
حجم موتور : 2488 سی سی
تعداد سيلندر : 4
تعداد سوپاپ : 16
قدرت : 6000/170 (اسب بخار/در دقيقه)
گشتاور : 4400/226 (نيوتن متر/در دقيقه)
طول : 4520 میلی متر
عرض : 2120 میلی متر
ارتفاع : 1695 میلی متر
حداكثر سرعت : 181 کیلومتر در ساعت
شتاب 0 تا 100 : 9.3 ثانیه
مصرف سوخت : 9.5 ليتر در 100 كيلومتر
حجم مخزن : 65 ليتر
امکانات
ايربگ : | راننده – سرنشین – جانبی – پرده ای |
ترمز و كنترل : | جلو و عقب دیسکی – ABS – ESP – EBA – EBD |
تهويه هوا : | کنترل اتوماتیک دوگانه |
صندلی : | راننده برقی – گرمکن |
شيشه ها : | برقی |
آينه : | برقی – گرمکن – تاشوندگی برقی – مات کننده اتوماتیک |
چراغ ها : | هالوژن – مه شکن جلو |
سایر امكانات : | سنسور پارک – سنسور باران – کروز کنترل – سقف پانوراما |
بازاریابی چقدر درآمد دارد؟
در میان انبوهی از آگهیهای استخدام در سایتها و
روزنامههای مختلف، سهم شغل بازاریابی قابل توجه است. در این مورد به نظر
میرسد بازاریابهای حضوری درآمد بالاتری نسبت به بازاریابهای غیرحضوری و
تلفنی دارند.
بازاریابها در بخشهای متفاوت و نقاط مختلف شهر از حقوق و مزایای
متفاوتی برخوردار هستند. یکی از شرکتهای پخش لوازم آرایشی و بهداشتی برای
بازاریابهای حضوری و غیر حضوری یک میلیون و 200 هزار تومان حقوق پایه با
هفت درصد پورسانت و بیمه تامین اجتماعی در نظر گرفته است. سقف پورسانت این
شرکت به سه میلیون تومان میرسد.
یک شرکت بیمه نیز برای بازاریابها آگهی 892 هزار تومانی حقوق پایه
همراه با بیمه و پورسانت در نظر گرفته است. این در حالی است که بیشتر
شرکتهای بیمهای بدون در نظر گرفتن حقوق ثابت به بازاریابهای خود، فقط
پورسانت پرداخت میکنند و در صورتی که بیشترین جذب را داشته باشند، در سه
ماه پس از شروع به فعالیت، میتوانند از مزایای بیمه و پایه حقوق برخوردار
شوند.
به گزارش اقتصادنیوز، در مناطق پایین شهر تهران نیز حقوق کمتری برای
بازاریابها در نظر گرفته شده است. برای مثال یکی از دفاتر بیمه فقط حقوق
پایه 300 هزار تومان بدون پورسانت در نظر گرفته یا یک شرکت ساختمانی 500
هزار تومان حقوق پایه و پورسانت در نظر گرفته است. یکی از کارشناسان این
شرکت میگوید سقف پورسانت این شرکت به 700 هزار تومان میرسد.
آن طور که بررسیها نشان میدهد استخدام برای بازاریابی نیاز به تحصیلات
چندانی ندارد و تنها سابقه کار در آن بخش دارای اهمیت است. به گفته یکی از
شاغلان در این بخش، بیشتر زنان تحصیل کرده نیز به دلیل بیکاری و نبود شغل
مرتبط با رشته تحصیلی خود در این حوزه فعالیت میکنند که البته از نظر
مالی چندان رضایت آنها را نمیتواند تامین کند.