تم تولد پسرانه برای یک جشن تولد به یاد ماندنی

thumbnail

بدون شک جشن تولد مهمترین گردهمایی در دنیای کودکی است زیرا که به آنها برای ساعاتی اجازه دعوت کردن دوستان و هم سن و سالانشان به خانه و سر و صدا کردن و شادی و بازی را با امکاناتی که روز جشن در اختیار آنها گذاشته را می دهد. تحقیقات علمی نشان داده که برگزاری جشن تولد در افزایش اعتماد به نفس کودک نقش کلیدی دارد و مهارت های اجتماعی کودکان را به طور چشم گیری افزایش میدهد.

پژوهش های علمی انجام شده نشان داده که کودک از یک سالگی رنگ ها و موزیک دنیای اطراف رابه طور کاملا درک کرده و نسبت به آنها واکنش نشان می دهد. آمارهای علمی نشان داده که تزیینات انجام شده در روز تولد هر چند که کوچک باشد، محیط خانه را به دنیای رویایی ذهن کودک نزدیک میکند و این روز را  برای همیشه در ذهن و خاطره کودک بعنوان یک روز خاطره انگیز ثبت می کند و کارشناسان توصیه می کنند که بهتر است برای برگزاری جشن تولد بجای هزینه کردن در بحث پذیرایی که می تواند موضوعی باشد که ساده بتوان از کنار آن گذشت به تزیینات و ساختن محیط شاد با تم های شاد تولد پرداخته شود.

 

 

تم تولد چیست؟

تم تولد مجموعه ایی از وسایل تزیینی است که برای یکدست کردن و زیبا جلوه دادن محیط اطراف در روز جشن تولد از آنها استفاده میشود. انتخاب تم تولد را می توان با توجه سلیقه و شخصیت صاحب جشن انتخاب کرد. امروزه الگوها و طرح های مختلفی بعنوان تم تولد مناسب با جنسیت و سن وسال صاحب جشن ایده پردازی و ساخته شده است.در این مقاله سعی شده است چندنکته در مورد تم تولد پسرانه را با شما همراهان همیشگی و عزیز لادین در میان بگذاریم

پسربچه ها دنیای جذاب و پر هیجان منحصربفرد خود را دارند.برگزاری یک جشن تولد برای آنها همراه با یک تم تولد پسرانه می تواند نقش بسزایی در چگونگی رویاپردازی آنها داشته باشد. پسربچه ها در اغلب اوقات در ذهن خود با شخصیت های خیالی ذهن خود در ارتباط هستند و با آنها دنیای ذهنی خود را شکل می دهند.خلاقیت برای داشتن یک تم تولد پسرانه خود می تواند از درست کردن کارت دعوت مهمان ها شروع شود.به شازده پسر خود اجازه بدهید که خودش کارت دعوت دوستانش را درست کند این کار باعث تقویت روحیه مسئولیت پذیری در او می شود.

تم تولد پسرانه نوجوان

برای انتخاب یک تم تولد پسرانه نوجوان سوژه های بسیاری وجود دارد، معمولا  برای داشتن یک تم تولد پسرانه نوجوان  از شخصیت های کارتونی هیجان انگیز استفاده میشود،بعنوان مثال طرحهای مرد عنکبوتی ایده ایی جالب برای یک تم تولد پسرانه محسوب میشود.و یا می توان از ایده هایی مثل شخصیت بتمن که یک قهرمان در ذهن پسربچه ها محسوب میشود تم تولد پسرانه جالبی ساخت.البته اغلب اوقات پسر های نوجوان ترجیح می دهند که خودشان انتخاب کنند، در این ورد حق انتخاب را به آنها بدهید زیراکه این حل مسئله را برای شما راحت تر می کند 😉 و هم اینکه این موضوع را می تواند شروع یک رابطه مسالمت آمیز و دوستانه طولانی یک پسر بچه نوجوان با والدینش باشد. و همواره به یاد داشته باشید که  تم تولد پسرانه را یک پس بهتر انتخاب می کند تا پدر و مادری که چندین سال است از دنیای نوجوانی فاصله گرفته اند.

تم تولد پسرانه
تم تولد پسرانه

تم تولد پسرانه بزرگسال

اگر بخواهیم یک نماد برای دنیای مردها انتخاب کنیم هیچ چیز بهتر از یک سیبیل نمی تواند همه بحث را پوشش دهد.برای انتخاب تم تولد پسرانه بزرگسال می توان با استفاده از خمیر فوندانت بر روی کاپ کیک ها و بیسکوییت ها شکل سیبیل و یا پایون و عینک های مردانه درست کرد. طرح های کلاسیک مردانه با تم رنگی سیاه و سفید می تواند انتخاب مناسبی برای تم تولد پسر بزرگسال باشد.پس با کمی پارچه مشکی با چاشنی خلاقیت هر وسیله ایی که در جشن تولد یک پسر بزرگسال استفاده می شود را به موضوع تم تولد ربط داد. برای مثال گیفت های مهمان ها را با طرح سیبیل و یا پاپیون کادو پیچ کنید.

تم تولد پسرانه فوتبالی

تم تولد پسرانه فوتبالی

پسر ها عاشق فوتبال اند و این سوژه خوبی است. از پسر نوجوانتان بپرسید که چه تیمی را دوست دارد،رنگ پیراهن آن تیم می تواند رنگ تم تولد پسرتان باشد. تقریبا همه پسرها یک تیم فوتبالی مورد علاقه دارند و یا همیشه اخبار بازیکن محبوبشان را دنبال می کنند. اگر طرفدار رئال مادرید است لیوان هایی که با لگوی این باشگاه فوتبالی تزیین شده است را تهیه کنید. و یا مسی را خیلی دوست دارد می توانید از پوستر های این بازیکن محبوب در تزیین خانه در روز جشن تولدش استفاده کنید. خوشبختانه در بازار امروز می توان نمونه ایی از  هر چیزی را که عکس و طرح بازیکنان فوتبال و تیم های فوتبالی داشته باشد را به راحتی پیدا کرد.

 

تم تولد پسرانه ساده

پسرها دنیای ساده تری نسبت به دخترها دارند و شاید اگر اینگونه بیان کنیم بهتر باشد پسر ها نسبت به دختر حساسیت کمتری دارند، (شاید می خواهند بگویید که دیگر مرد شده اند و دیگر نیازی به جلب توجه های از این دستی ندارند😉) و این موضوع می تواند از سختی و پیچیدگی انتخاب تم تولد پسرانه کم کند.الیته همه این ها بستگی به شخصیت پسر شما دارد. تعدادی از پسرها هم یک تم تولد پسرانه پر زرق و برق را ترجیح می دهند و دوست دارند که زمانی که دوستانشان را به خانه دعوت می کنند هیچ فاکتوری در بزمشان شاهانه شان کم نباشد.

 

تم تولد پسرانه ماشین

پسرها عاشق و سرعت و هیجانی هستند که دنیای ماشین ها به آنها هدیه میدهد. ماشینی که دوست دارند با رنگ مورد علاقه شان می تواند چشم هر پسری را بر روی تمام  کم و کاسی دیگر ببندد،پس می توانید برای جشن تولد شازده پسرتان یک کیک با طرح ماشین سفارش دهید. و محیط خانه پر از بادکنک هایی با رنگ مورد علاقه اش بکنبد. مطمئن باشد این تم تولد پسرانه جای هیچ ایراد گرفتنی ندارد و گل پسرتان برای یک سال تمام خوشحال کرده اید.

تم تولد پسرانه ماشین
تم تولد پسرانه ماشین

تم تولد ساده و شیک

شیک و ساده بودن در هر موضوعی ایده ال است. البته باید این نکته را هم بگوییم که شیک بودن تا حدی سیلقه ایست و این قضیه می تواند برای هر شخصی تعریف خود را داشته باشد. برای داشتن یک تم تولد پسرانه ساده و شیک کمی ابتکار عمل و خلاقیت لازم است،برای مثال با کمی ربان با رنگ مورد علاقه پسرتان می توانید لیوان های مجلسی روز جشن را تزیین کنید و بههمه مهمان های دعوت شده شال گردن هایی با همان رنگ هدیه دهید.

 

رنگ مناسب برای تم تولد پسرانه

معمولا برای یک تم تولد پسرانه ترکیب رنگ آبی و زرد پیشنهاد می شود که تم تولد بابی اسفنجی هم به همین رنگ است و می توان لیوان ها و یا ظروف مورد استفاده در جشن را با همین ترکیب رنگی تهیه نمود و اگر میخواهید تم تولد پسرانه منحصربفرد خودتان داشته باشید از رنگ ها دیگر نیز به این ترکیب رنگی اضافه کنید.

تم تولد با رنگ زرد و آبی

 

امیدواریم این مقاله تونسته باشه در انتخاب تم تولد پسرانه به شما عزیزان کمک کرده باشه و  از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 

 

 

 

 

ویدیو : تم تولد پسرانه برای یک جشن تولد به یاد ماندنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter