رابطه دهانی- آموزش رابطه دهانی

thumbnail

علت تمایل مردان به رابطه جنسی دهانی و خودداری برخی زنان از انجام آن !؟

رابطه دهانی , رابطه جنسی دهانی , عکس رابطه دهانی , سکس دهانی , مکیدن اندام تناسلی مرد

پیرو سوالات بسیاری از کاربران و بررسی‌های صورت گرفته توسط واحد تحقیقات پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده، یکی از دلایل سرکوب شدن میل جنسی مردان و زنان عدم تمایل همسر به رابطه‌ی سکس دهانی ( یا به اصطلاح ساک زدن) و مواجه شدن با برخورد نا مناسب همسر با آن خواسته بوده‌است. در این مطلب سعی در بررسی دلایل لذت مردان و زنان از این نوع رابطه جنسی و همچنین امتناع بعضی از زوجین از انجام آن داریم با مطلبی از آقای علی سلطانی مجد: (ما در این مقاله صرفا عمل لیسیدن و مکیدن آلت تناسلی را در نظر گرفته ایم)

تعریف رابطه جنسی دهانی

رابطه جنسی دهانی (در انگلیسی: Oral sex) نام نوعی از آمیزش جنسی است که در آن مرد برای زن و یا زن برای مرد و یا هر دو به طور همزمان اندام جنسی طرف مقابل را به وسیله دهان شان تحریک می‌کنند. در آمیزش جنسی دهانی، اعضای دهان و حلق از جمله زبان، دندان ها و حلق در تحریک اندام جنسی طرف مقابل نقش دارند. در اصطلاح علمی به آمیزش جنسی دهانی که از سوی زن برای مرد انجام شود، Fellatio و عملی مشابهی که از سوی مرد بر روی زن انجام شود، Cunnilingus نامیده می‌ شوند. نام‌ های مصطلح این نوع آمیزش در زبان فارسی به ترتیب، «ساک زدن» و «لیس زدن» است.

ریسک بیماری: بیماری‌های آمیزشی مانند کلامیدیا، پاپیلومای انسانی، سوزاک، زونا، هپاتیت و سایر بیماری‌ها مانند HIV یا ایدز می‌توانند از طریق آمیزش دهانی انتقال پیدا کنند.

دلایل لذت فیزولوژیکی سکس دهانی

در مردان
مکیدن آلت تناسلی مردان باعث ایجاد فشار بر آلت شده و این فشار منجر به تجمع خون در بافتهای آلت میشود و این حالت برای مردان لذتبخش است و باعث حالت برانگیختگی در آنها میشود ، همچنین حرکت ورود و خروج آلت درد هان و فشار لبها بر آن میتواند بر افزایش لذت آن موثر باشد
در زنان
لیسیدن چوچوله یا مکیدن لبه های بیرونی میتواند برای زنان لذتبخش باشد و در تحریک و ارگاسم غیر دخولی موثر باشد خصوصا درمورد افرادی که واژن آنها ترشح معمول را ندارند و به به عبارتی دچار خشکی واژن هستند سکس دهانی پیش از دخول میتواند علاوه بر تحریک درسهولت عمل دخول نیز موثر باشد.

دلایل روانی لذت از سکس دهانی

دلایل روانی لذت از این مدل رابطه چیست؟

عامل روانی در لذت جنسی مردان بیش از عامل فیزیکی نقش بازی میکند تا حدی که مردان این توانایی غیر ارادی را دارند تا بدون عمل فیزیکی رابطه جنسی به انزال دستیابند که معمولا این اتفاق در خواب برای آنها اتفاق می افتد و علت آن نیاز به تخلیه منی میباشد به عبارتی بدن مردان هر چند وقت یکبار نیاز به تخلیه منی دارد و این عمل برای پروستات و دفع بهتر ادرار لازم است ، همچنین حس برانگیختگی مردان میتواند با یک جرقه ذهنی زودگر چند ثانیه صورت پذیرد ، پیرامون موارد مذکور رابطه جنسی دهانی از ابعاد روانی برای مردان از این حیث لذتبخش است که حس برتری به آنها دست میدهد و همچنین عمل همسر خود را فداکارانه و برگرفته از حس دوست داشتن محسوب میکنند ، اثر روانی و ذهنیت پردازی در مردان آنقدری هست که بدون تجربه لذت آن به این باور رسیده باشند که این رابطه حتما برای آنها لذت‌بخش خواهد بود چرا که فکر به آن برای آنها لذت بخش است در نتیجه مغز آنها به این عمل واکنش مثبت نشان میدهد .

اگر چه در زنان دو فاکتور احساس و لمس نقش بسزائی در تحریک جنسی و لذت جنسی بازی میکند اما این بدان معنا نمی‌باشد که ذهنیت جنسی یا تخیلات جنسی در زنان کم اهمیت است ، سکس دهانی در زنان نیز لذت‌بخش است و از نظر روحی روانی باعث شکل‌ گیری حس خوشایندی نسبت به همسرشان در آنها میشود باور این موضوع که همسر وی به او این لذت را تقدیم می‌کند در پرورش حس تعلق درونی موثرتر است.

آموزش رابطه دهانی , رابطه ی دهانی , آمیزش دهانی , رابطه دهانی از نظر اسلام , امیزش دهانی

چرا برخی زنان و مردان از سکس دهانی اجتناب میکنند؟

دلیل اول: این یک رفتار کثیف و چندش آور است ..!؟

با توجه به آنکه آلت تناسلی مردانه و زنانه محلی برای دفع ادرار است این طرز فکر در برخی افراد بوجود می آید که این اندام از نظر بهداشتی پاک نمیباشد و لسیدن و مکیدن آن عملی کثیف است در حقیقت آلت تناسلی اگرچه محل دفع ادرار میباشد اما در صورت رعایت نظافت محلی غیر بهداشتی محسوب نمیشود و البته فراموش نکنیم این محل ، محل اصلی مربوط به لذت جنسی است این افراد اکثرا آنرا عملی چندش آور می دانند و در مواجه شدن با آن رفتار و برخوردی تند (تدافعی – تهاجمی – اکراه) از خود بروز میدهند یا حتی تمایل همسر خود نسبت به آنرا به تمسخر میگیرند و او را پس میزنند ، این رفتار آنها میتواند یکی از دلایل اصلی سرکوب میل جنسی همسر (حتی برای همیشه) نسبت به وی باشد معمولا این افراد خود را در اسارت ذهنیت اشتباهی قرار داده اند، چه بسا هستند افرادی که حتی از دیدن و لمس کردن آلت تناسلی هم اکراه دارند این افراد نیاز به درمان دارند. لازم به ذکر است برخی از این افراد پس تجربه عملی تغییر دیدگاه خواهند داد.

دلیل دوم: این رفتار را درشأن شخصیت خود نمیدانند

اکثر زنان تصور میکنند سکس دهانی مخصوص اعمال روسپیها . بازیگران پورنو میباشد و انتظار همسر آنها از انجام آن انتظاری غیرمعقولانه و مقایسه شدن با روسپی‌ها میدانند و حتی یک توهین به خود یا به تصور اینکه انجام این رفتار باعث کوچک شدن شخصیت آنها میشود از انجام آن خودداری میکنند این در حالیست که یکی از نشانه های قدرت و برتری میتواند تامین غریزه جنسی همسر باشد

دلیل سوم: ترس و تصویر نا مطلوب ذهنی

برخی از افراد ممکن است مورد استفاده های جنسی قرار گرفته باشند و جز افرادی باشند که به زور و ناخواسته درگیر چنین رابطه ای شده باشند یا تصویری در ذهن آنها نقش بسته باشد ، مسلما نا خودآگاه وغیر ارادی نسبت به آن واکنش منفی بروز میدهند این افراد برای حل این مشکل نیاز به درمان درمان دارند

دلیل چهارم: عدم تقابل آن

آیا خود حاضر به انجام این رفتار برای همسر تان هستید ؟ اگر نه بعید نیست علت خوداری همسر شما از انجام آن یا انجام با اکراه آن یکطرفه بودن آن باشد

سکس دهانی از نظر شرعی

رابطه جنسی دهانی بین زن و شوهر از نظر شرعی از روابط غیر متعارف نمی‌ باشد و بر عکس از روابطیست که اشکال شرعی در صورتی که ترشحات آلت تناسلی مردانه و زنانه خورده نشود به آن وارد نیست. با این حال می‌ توانید برای اطمینان خاطر با مراجعه به استفتائات مرجع تقلید خود نسبت به حکم آن اطمینان حاصل نمایید.

از همسر خود لذت ببرید و لذت را به او تقدیم کنید

دسته ای از زنان و مردان هستند که لذت خود را معطوف به لذت همسرشان می‌دانند به اینگونه که از لذت بردن همسرشان نسبت به رفتاری که در رابطه جنسی انجام می‌دهند حس تحریک بیشتر و لذت بیشتری را تجربه می‌کنند و برخی دیگر تنها به لذت جنسی خود اهمیت می‌دهند، به عبارتی همسر خود را ملزم به انجام خواسته‌های جنسی خود می‌دانند اما این در حالیست که خود را ملزم به تامین خواسته‌های جنسی وی نمی‌کنند، از اینرو طرفین دچار عدم توازن در رابطه جنسی می‌شوند که میتواند تبدیل به یکی از پایه‌های شکست در زندگی زناشوئی یا پدیده خیانت باشد، مسلماْ خواسته‌ی آمیزش جنسی دهانی جزء خواسته‌های غیرمتعارف نیست بلکه می‌تواند یکی از اصول اصلی رابطه جنسی می‌باشد.

آموزش کامل رابطه جنسی دهانی 18+

مسئله ای که عمومیت دارد

تماس از راه دهان تحریک بر انگیزبوده و قوه جنسی را تحرک می دهد. این کار از طریق مکیدن آلت تناسلی مرد، و یا لیسیدن واژن(عضو جنسی زنانه) و مقعد صورت می گیرد. “Fellatio” نام لاتین روشی است که در آن آلت مرد توسط زبان تحریک می شود. “Cunnilingus” به روشی گفته می شود که دهان به تحریک واژن(عضو جنسی زنانه) و چوچوله می پردازد. که دراینجا بطور کامل نحوه ی انجام آن را خواهیم گفت. “Anilingus” اصطلاح لاتین روشی است که دهان با مقعد برای تحریک در تماس است. تماس جنسی دهانی معمولاً دربین همه گروه های سنی که این جوانان را هم شامل می شود، رایج است و در بین بسیاری از شرکای جنسی زن و مرد وهمچنین بین شرکای جنسی هم جنس رواج دارد. دربین جوانان به خصوص خانم های جوان ممکن است به دلیل عدم تمایل به دخول و حفظ بکارت به عنوان نوعی تمرین در رشد توانایی جنسیتی ویا پاسخ به کنجکاوی های روابط جنسی این عمل در زمان قبل ازدواج و همچنین در ایام نامزدی جالب باشد . در کل اینکار عملی است که احتمالا ۹۹٫۹۹% افرادی که رابطه ی جنسی برقرار میکنند انجام میدهند چون هردو طرف رضایت کامل دارند هم خانم که طبیعتا از لیسیده شدن و تماس زبان و دهان شوهرش با مهبلش غرق در لذت خواهد شد و هم مرد که یک جورهایی این کار را برای بهینه سازی رابطه ی جنسی خودش انجام خواهد داد چون مرد میداند وقتی ابتداعا همسرش را با دهان ارضا کند حداقل با یک تیر سه نشانه میزند اولا مهبل همسرش با اینکار به میزان لازم مایع لزج مشهورش را ترشح کرده و کاملا آماده ی پذیرایی از آلت مرد میباشد دوما وقتی مرد با دست و زبان مهبل زن را تحریک کرده و او را به ارگاسم میرساند طبعا در حین دخول خیالش راحت است که همسرش ارضا شده و اگر هر لحظه که او به انزال رسید و خواست از ادامه ی سکس منصرف شود زنش حداقل یکمرتبه به ارگاسم رسیده و ثالثا مردها با تکرار این کار یک جورهایی باعث میشن زنها نیز بطور متقابل این کار رو انجام بدهن و در واقع چون این روش هیچ درد و رنجشی برای زن به همراه نداره و به اصطلاح لذت خالص برای زن داره و مردان زیرک با انجام زیاد اینکار خانمشون رو به سمت و سویی میبرند که طبیعتا اونها هم در آینده اینکارو واسشون انجام بده و البته عده ای از آقایون ناقلا هم با تکرار دو یا سه مرتبه ی اینکار پشت سرهم لذت فوق العاده ای برای زن ایجاد کرده و یه جورایی قدرت تصمیم گیری رو از زن میگیرن که در روابط نامشروع معمولا به راضی شدن زن برای دخول از طریق واژن و در زوجین راضی شدن زن به رابطه ی مقعدی خواهد شد لذا خانمها مخصوصا دخترای باکره در اینباره باید حواسشون خیلی خیلی جمع باشه.

آموزش رابطه دهانی با مرد , دهانی , علت علاقه مردان به رابطه مقعدی , مقاربتهای دهانی , نزدیکی دهانی

آقایان: دست به کار شوید…..

هیچ چیز برای زن شگفت انگیزتر از خوردن اندام جنسی او نیست. این عمل موجب میشود تا او احساس عشق وسواژن داشته ودیوانه وار به ارگاسم برسد. بسیاری از خانم ها حتی آنرا به نزدیکی با مرد هم ترجیح میدهند. اگر شما فقط کمی در این باره اشتیاق نشان دهید آنگاه درنظر اویک عاشق افسانه ای بنظر خواهید آمد. مردها نسبت به ارگان جنسی زن یک احساس عجیب علاقه و تنفر همزمان دارند. بیشتر مردها رغبتی به اینکه سر خویش را مقابل واژن شریک جنسیشان پایین بیاورند نداشته و حتی ممکن است از آن بیزار باشند! خیلی از زنها این نکته را میدانند و به همین جهت از لذت سواژن دهانی محروم هستند. برای یک زن هیچ چیز تحریک کننده تر از آن نیست که مرد طعم واژن او را خوشمزه بداند!! خیلی از مردها دوست دارند صورت خود را لای پای زن برده و با لیسیدن واژن او عشق را ابراز کنند . در مقابل مردان زیادی هم هستند که هیچ علاقه ای به این کار ندارند. ممکن است گاهی عده کمی از زنها هم از لیسیدن واژنشان هیچ لذتی نبرند. بنابراین شما باید از تمایل طرف مقابل اطلاع کافی داشته باشید. گاهی انجام این عمل مرد را هم بیشتر تحریک کرده و موجب می شود او در مراحل بعدی لذت بیشتری ببرد. خوشایندترین چیز برای یک زن آن است که مردی با انگشت او را تحریک کند لیس بزند و واژن او را با ولع بخورد. برای اینکه از چشیدن طعم واژن بدتان نیاید ابتدا با هم یک دوش بگیرید بدنتان را صابون بزنید و به هم بمالید. بعد فرج و لبهای آنرا باز کرده و کلیتوریس را با ملایمت بشویید. دست صابونی خود را پایین تر برده و باسن او را نوازش کنید تا لذت ببرد. مراقب باشید انگشت صابونی را وارد واژن نکنید. بعد از شستن دست یک یا دو انگشت را وارد واژن کرده و دایره وار بچرخانید درست مثل وقتی که داخل یک لیوان را می شویید. آیا لذتبخش نبود؟ حال میتوانید زبانتان را با خیال راحت هرجا که دوست دارید بفرستید.

مقدمات:

برای اینکه طعم و بوی دستگاه تناسلی زن برای شما آزار دهنده نباشد، بهتر است ابتدا با هم به حمام رفته و ضمن عشق بازی موهای آنرا تراشیده و یکدیگر را با صابون بشویید. بعضی از زنها ترجیح میدهند قبل از سواژن دهانی مورد نوازش و معاشقه قرار بگیرند. بهتراست برای شروع مقابل هم نشسته و یکدیگر را ببوسید. سپس با نوازش نقاط حساس بدن اورا تحریک کنید. بتدریج دست خود را پایین برده و رانها و بعد از آن ناحیه تناسلی را بمالید. اگر این عمل را خوب انجام دهید شریک جنسی شما برای سواژن دهانی کاملا” آماده شده و حتی ممکن است با دست خودش سر شما را به سمت پایین ببرد!

خلاصه و مفید:

شستشوی آلت برای آنکه بوی طبیعی خود را بدهد. – داشتن و یا نداشتن مو بر روی لبهای آلت به سلیقه طرفین بازمی گردد. اما اگر مودار باشد بایستی کاملا تمیز شود. – پوشیدن یک شورت جذاب و تحریک کننده – استفاده از خوش بو کنندها بر روی شورت یا اطراف آلت

وضعیت های انجام رابطه دهانی:

زن به پشت خوابیده بین پاهای او دراز بکشید و پاهایش را روی شانه تان بگذارید. یا اینکه او روی لبه تخت بنشیند و شما مقابل او روی زمین زانو بزنید. یک راه دیگر اینست که او پاهایش را دو طرف سرتان بازکند و تقریبا” روی صورت شما بنشیند. (در این حالت صورتتان خیلی خیس خواهد شد)حالتهای متعدد دیگری برای فشار دادن صورت شما روی واژن وجود دارد که میتوانید بسته به سلیقه خود آنهارا امتحان کنید. یکی از بهترین وضعیتها برای رابطه دهانی حالت ۶۹ است. وقتی زن به حالت وارونه روی شما قرار بگیرد میتوانید هر دو یکدیگر را تحریک کنید و از زبان و دستتان همراه هم استفاده کنید. گاهی میتوانید در این وضعیت جای خود را با یکدیگر عوض کنید. وضعیت ۶۹ را میتوان بصورت: مرد در بالا زن در بالا یا پهلو به پهلو انجام داد. خیلی از زوجها راحتتر هستند تا رابطه دهانی را در حالتی که به پهلو کنار یکدیگر خوابیده اندانجام دهند. بعضی از خانمها علاقه دارند تا در همه این وضعیت ها رابطه دهانی داشته و لیسیده شوند. عده ای در حالتی که مرد در بالاباشد احساس خفگی میکنند. هر چند در این حالت مرد میتواند به راحتی آلت خود را در دهان زن فرو برده و لذت ببرد!

خلاصه و مفید:

۱. به پشت خوابیده و پاها کمی باز ۲. به پشت خوابیده و پاها به سینه چسبیده ۳. حالت ۴ دست و پا (داگی) با بالا گرفتن باسن طوری که آلت تناسلی از پشت بیرون بزند ۴. زن و مرد به روی هم طوری که سر مرد در سمت پاهای زن و سر زن در سمت پاهای مرد قرار گیرد (شصت و نه انگلیسی) ۵. زن یا بر روی صندلی و یا لبه تخت می نشیند با پاهای باز و به پشت تکیه داده ۶. سر پا و خم شده با دست بر روی صندلی یا تخت

خوردن آلات مرد توسط زن , رابطه دهانی عکس , خوردن الت مرد , خوردن آلت مرد , خوردن آلت

نحوه لیسیدن آلت زن:

در واقع کلیتوریس مهمترین اندام جنسی زن است. بدون توجه کافی به کلیتوریس زن هیچ لذتی از رابطه نمیبرد. خانمها در مورد تحریک کلیتوریس شان احساس و درک متفاوتی دارند. عده ای عاشق آن هستند که کلیتوریس شان به سختی مکیده شود ولی ممکن است این کار برای بعضی دردناک باشد. تحریک با زبان لیسیدن و مکیدن ورودی واژن زن را به اوج آسمان میبرد. لیسیدن را از واژن شروع و به سمت کلیتوریس بروید. در یک طرف لب بزرگ و کوچک واژن را با دو لبتان بگیرید زبان خود را شل کرده بین آن دو بکشید. سپس زبان را داخل واژن برده و موقع بیرون آوردن به دورادور آن بکشید. اینک لب خارجی را با دست کشیده و با زبان به آن محکم ضربه بزنید. بعد زبان را کاملا” روی آن کشیده و دوباره به سوی کلیتوریس برگردید. انجام این عمل زن را از خود بیخود کرده و حتی ممکن است به ارگاسم برساند. حال کلیتوریس را به دهان برده و خیلی کوتاه و سریع بمکید و با زبان به اطراف آن ضربه بزنید. گاهی در همین موقع فرو کردن انگشت در واژن میتواند باعث ارگاسم شدیدی شود. اگر این عمل را در وضعیت ۶۹ انجام دهید لذت زیادی خواهد داشت. بهترین راه به ارگاسم رساندن زن از طریق رابطه دهانی استفاده از ضربات ریتمیک و پشت سر هم زبان به کلیتوریس است.

خلاصه و مفید:

– بهتر است پیش از لیسیدن کمی با سینه ها ور بروید زیرا در افزایش ترشح آلت موثر است. – می توان قبل از درآوردن شورت زن ،کمی از روی شورت با دست ماساژ داده و یا لیسید. – شورت را سعی کنید با دندان درآورید (نمایش حرص و ولع مرد) – نگاه های هوس آلود به آلت زن تحریک کننده است. – از لبهای بیرونی آلت شروع کنید به لیسیدن. – به عکس العملهای زن توجه کنید تا نقاط حساس تر را شناسائی نمائید. – لبها که با آب دهان شما و آب آلت زن خیس شد با انگشت آنها را از هم باز کنید. – برآمدگی چوچوله(کلیتوریس) را با نوک زبان قلقلک دهید (از قسمت های حساس آلت) – حال زبان را سیخ کرده و به داخل آلت فرو کنید (تکرار کنید ). – آب داخل آلت را بخورید و به صورت بمالید. – از داخل با زبان سقف آلت را تحریک کنید. – زبان را در داخل آلت بچرخانید. – به نرمی و با لبهای خود آلت زن را بگزید. – بینی را به چوچوله بمالید. – در آلت زن غرق شوید.

وظایف زن:

– زن باید به هر عمل مرد عکس العمل مناسب نشان دهد. – عکس العملها: – آخ آخ کردن – نفس نفس زدن – جملات رکیک و تحریک آمیز گفتن – التماس برای تکرار کار لیسیدن – بالا آوردن باسن – کشیدن موهای مرد – فشار دادن سر مرد به آلت خود – قلاب کردن پاها به دور گردن مرد در حالت های روبه رو

خطر انتقال ویروس در تماس دهانی با عضو جنسی زنانه

در تماس دهانی با عضو جنسی زنانه خطر انتقال برای شریکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که واژن را با دهان خود تحریک می کند) وجود دارد. بدلیل اینکه مایعات مهبلی آلوده و خون واژن آلوده می تواند به داخل دهان راه پیدا می کند. (این مسئله محدود به خون دوران قاعدگی نمی شود.) برای خانمی که عضو جنسی وی بوسیله دهان شریک جنسی اش تحریک می شود نیز خطر انتقال آلودگی وجود دارد، اگر ویروس و یا خون آلوده ازمایعات دهان و به واژن و زخم های مهبلی و یا دیواره واژن تماس پیدا کند. میزان خطر انتقال اچ. آی. وی. در این مورد نیز به مراتب بسیار کمتر از خطر انتقال ویروس از طریق تماس جنسی مقعدی و واژینال است. در هر صورت در چندین مورد گزارش شده از انتقال ویروس ازطریق دهان، بیشتر تماس دهانی با واژینال گزارش شده است. خطر دریافت آلودگی به ویروس اچ. آی. وی. از طریق تماس جنسی دهانی را می توان با استفاده از کاندوم های لاتکس کاهش داد.

موفق باشید و لذت ببرید.

ویدیو : رابطه دهانی- آموزش رابطه دهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter