تبلیغات در تلگرام و ساخت ربات تلگرام با دیدوگرام

اگر صاحب یک کسب‌و‎کار هستید و به دنبال جذب مخاطب برای آن هستید، مطمئناً با تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام آشنایی دارید یا حداقل چنین عبارتی را از یکی از دوستان یا همکاران خود شنیده‌اید.

درست است که تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام (اگر به درستی انجام شوند) بازدهی و اثرگذاری فوق‌العاده‌ای دارند، اما همواره با مشکلاتی نیز همراه هستند. شاید بپرسید چه مشکلاتی؟! خب، باید بگوییم مشکلاتی مانند نبود قیمت‌گذاری دقیق، عدم پاسخگویی شفاف از سوی کانال‌ها و صفحات نمایش‌دهنده‌ی تبلیغ، عدم امکان ردیابی دقیق تبلیغ یا مهم‌تر از همه، نداشتن اختیارات لازم برای مدیریت تبلیغِ خود! موارد ذکر شده تنها برخی از مشکلات و موانع موجود برای تبلیغ کردن در تلگرام و اینستاگرام هستند.

با تمام این اوصاف، هر مشکلی یک راه‌حلی دارد! در حال حاضر، سرویسی با نام دیدوگرام راه‌اندازی شده است که به عنوان رابطی بین کاربران و شبکه های اجتماعی فعالی می کند تا راحت‌تر بتوانند در این شبکه‌ها حضور داشته باشند. این سرویس با ارائه قیمت شفاف، گزارش دقیق و تعهد بالا یک راهکار مطمئن و راحت برای تبلیغات در تلگرام محسوب می‌شود.

دیدوگرام شفافیت و خدمت رسانی درست را اصل اساسی کار خود گذاشته است و گستره بزرگی از خدمات را برای بازاریابی در تلگرام و اینستاگرام به کاربران خود ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به ارائه مشاوره بازاریابی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

برخی از خدماتی که دیدوگرام بر بستر تلگرام ارائه می دهد عبارتند از:

تبلیغات کلیکی تلگرام

در سرویس تبلیغات کلیکی، شما متن، تصویر و لینک تبلیغ خود را در سامانه دیدوگرام قرار می‌دهید. در قدم بعدی قیمت هر کلیک برای لینک تبلیغ خود و موضوعات کانال‌های تلگرام نمایش‌دهنده تبلیغ خود را تعیین می‌کنید. سپس، دیدوگرام با همکاری 1000 کانال تلگرام فعال موجود سامانه خود، تبلیغات خود را منتشر می‌کند.

همچنین، دیدوگرام برای تبلیغات کلیکی تلگرام خود محدودیت هایی در نظر گرفته است که این محدودیت‌ها به عدم شمارش کلیک‌های تقلبی کمک می‌کنند. این محدودیت‌ها عبارتند از:

  • عدم شمارش IP های تکراری
  • در نظر گرفتن نرخ CTR نسبت به تعداد اعضای کانال تلگرام
  • عدم شماره IP های خارج از کشور
  • و….

تبلیغات بازدیدی تلگرام

خب، می‌رسیم به تبلیغات بازدیدی تلگرام! با کمک تبلیغات بازدیدی تلگرام شما می‌توانید موضوع تبلیغ و هدف خود را مشخص کنید. سپس، اطلاعات و محتوای تبلیغ خود را از طریق سامانه به ما ارسال و در نهایت، تعداد بازدید درخواستی از تبلیغ خود را مشخص کنید.

برای مثال، فرض کنید قصد دارید که تبلیغ‌تان در کانال‌های مرتبط با بانوان نمایش داده شود و می‌خواهید که این تبلیغ 5 میلیون بازدید دریافت کند. در این مرحله، دیدوگرام کار را به دست می‌گیرد و تبلیغ شما را تا رسیدن به این تعداد مدیریت می کند.

تبلیغات کمپینی تلگرام

هر کسب‌و‌‍کاری برای افزایش فروش خود، تخفیفاتی را به کاربران ارائه می‌کند. دیدوگرام نیز از این قاعدع مستثنی نیست. تبلیغات کمپینی دیدوگرام، بهترین روش برای تبلیغات تلگرام است با هزینه‌ای معقول است.

در این روش می‌توانید با توجه به بودجه خود، کانال‌های تلگرام محبوب و موردعلاقه خود را از بین 250 کانال تلگرامی برتر (با بیشترین تعداد ممبر) انتخاب کنید و کمپین تبلیغاتی خود را راه بیاندازید. به این ترتیب، شما بدون اینکه نیازی به هماهنگی با کانال‌های تلگرام داشته باشید، هزینه تبلیغات خود را به صورت آنلاین و با تخفیفی ویژه واریز می‌کنید. همین! تیم دیدوگرام 0 تا 100 روند نمایش تبلیغ شما را در کانال‌های مختلف را انجام می‌دهد.

خرید ممبر تلگرام

بسیاری از مدیران کانال‌های تلگرامی همواره به دنبال به چشم آمدن در مقابل رقبای خود هستند. فرقی هم نمی‌کند که کانال سرگرمی داشته باشند یا کانال تجاری، آن‌ها تصور می‌کنند که افزایش ممبر یعنی افزایش درآمد! شاید این فکر چندان بد نباشد، اما زمانی که بدترین روش‌ها را انتخاب می‌کنیم نباید انتظار بهترین درآمدها را داشته باشیم.

خرید ممبر تلگرام یکی از بدترین انتخاب‌ها برای افزایش فروش است. از آنجایی که این سرویس در ایران بسیار محبوب است، دیدوگرام آن را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اما هیچ‌‍وقت آن را پیشنهاد نمی‌کند زیرا خرید ممبر تلگرام هیچ تاثیری در افزایش فروش و برندینگ شما نخواهد داشت. نقطه.

ساخت ربات تلگرام

یکی از بهترین امکاناتی که سامانه دیدوگرام در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، ایجاد و ساخت ربات تلگرام است. با استفاده از ربات ساز دیدوگرام شما می‌توانید یک ربات تلگرام پیشرفته بسازید. برخی از امکانات ربات تلگرام دیدوگرام عبارتند از:

  • ساخت و ایجاد انواع فرم‌های پیشرفته
  • ساخت ربات فروشگاهی
  • امکان اتصال ربات به سامانه پیامک
  • قابلیت اتصال ربات به درگاه بانکی

در حقیقت، ربات ساز دیدوگرام هرآنچه از یک ربات پیشرفته تلگرام انتظار دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. با کمک این ربات ساز، به راحتی می‌توانید یک ربات فروشگاهی ساخته و محصولات خود را برای فروش در اختیار مشتریان قرار دهید. اگر قصد ساخت یک ربات تلگرام را دارید، دیدوگرام با چند کلیک این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

سخن نهایی

دیدوگرام تلاش دارد تا با رویکردی شفاف، نیاز تبلیغاتی کسب‌و‌کارها را برطرف کند. امروزه تلگرام و اینستاگرام به محلی برای تجمع کاربران تبدیل شده‌اند. اگر بتوانید با روشی درست و در محلی درست خود را به کاربران معرفی کنید، مطمئناً می‌توانید درآمد خوبی از طریق شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.

دیدوگرام آمده است تا مشکل بی ثباتی در تبلیغات تلگرام را برای همیشه برطرف کند. به همین منظور نیز ابزارهای متنوع و قدرتمندی را طراحی کرده تا کاربران بتوانند به راحتی تبلیغات خود را مدیریت کرده و گزارش دقیقی از عملکردشان داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter