اعتماد به نفس زیباست، با خرید محصولات بانوان شمش طلا برنده شوید!

thumbnail

اعتماد به نفس زیباست، با خرید محصولات بانوان شمس طلا برنده شوید!

با محصولات فیلیپس، زیبایی پوست و موهای خود را نمایان و اعتماد به نفس خود را دو چندان کنید.
همچنین شانس خود را برای برنده شدن ۲ شمش طلای ۱۰۰گرمی و ۲۰ شمش طلای ۱۰ گرمی امتحان کنید.

محصولات گروه زیبایی فیلیپس با توجه به کیفیت بالا و پاسخگویی به تمام نیاز های زیبایی و بهداشتی بانوان همواره یکی از مهمترین و پر استقبال ترین گروه های محصولی فیلیپس در دنیا بوده است و همواره بخش بزرگی از مهندسین و کارشناسان فیلیپس برای بهینه کردن خدمات و افزودن نوآوری ها و فن آوری های روز دنیا به تولیدات شرکت در تلاش هستند و در این راه کارشناسان و متخصصان زیبایی همراه و یاری رسان ما هستند.
چگونه در این قرعه کشی شرکت کنیم؟
برای شرکت در قرعه کشی به صورت زیر عمل کنید:
یکی از محصولات گروه زیبایی بانوان شامل (دستگاه های لیزر خانگی، دستگاه های اپیلاتور، سشوار ها، دستگاه های فرم دهنده و صاف کننده مو) را خریداری نموده و قسمت جیوه ای کارت گارانتی نصب شده بر روی جعبه محصول را بخراشید و شماره روی کارت را که از ترکیب یک شماره ۸ رقمی که با P شروع می شود، یک خط فاصله و یک عدد ۶ رقمی تشکیل شده است را به شماره ۳۰۰۰۲۸۶۵ پیامک کنید

شرایط شرکت در قرعه کشی و دریافت جایزه:
شرکت برای تمامی افرادی که محصولات فیلیپس را با گارانتی شکوفا الکتریک خریداری نموده و رمز کارت گارانتی را به شماره پیامک گفته شده در بالا ارسال نمایند آزاد است در صورتی که تاریخ خریدشان در فاصله زمانی اول شهریور ماه تا ۲۰ مهر ۱۳۹۶ باشد.
زمان قرعه کشی پایان مهر ماه ۱۳۹۶ خواهد بود و برندگان خوش شانس شمش طلا متعاقبا اعلام می شوند.
برندگان خوش شانس برای دریافت هدایای ارزنده خود می بایست مدارک زیر را به همراه داشته باشند:
اصل کارت گارانتی شکوفا الکتریک سرویس به صورت سالم
سند موبایلی که کد گارانتی توسط آن پیامک شده است
فاکتور خرید محصول به همراه مهر فروشگاه و تاریخ خرید
اصل شناسنامه و کارت ملی

نکات مهم
با برندگان سه مرتبه تماس گرفته می‌شود و در صورت دریافت و تایید کلیه مدارک فوق، اسامی آن‌ها در همین وب‌سایت (بلاگ شکوفا الکتریک) به عنوان برنده شمش طلا اعلام می‌گردد.
در صورت عدم امکان برقراری تماس، قرعه کشی مجدد انجام خواهد گرفت.

توضیحات مختصری در مورد محصولات گروه زیبایی فیلیپس

دستگاه رفع موهای زاید فیلیپس با نام لومیا یکی از مدرن ترین و کار آمد ترین تولیدات این شرکت است که به شما در رفع دائم موهای زاید بدنتان در منزل کمک می کند، این دستگاه با کار آیی مشابه دستگاه های بزرگ و گران قیمت کلینیکی طراحی شده و با قیمت بسیار مناسب و در ابعاد و وزنی ایده آل در اختیار شما قرار گرفته تا با آسودگی خاطر و به صورت ایمن، در محیط امن و آرام خانه اقدام به رفع موهای زائد خود بدون احساس هرگونه دردی کنید.

محصولات فیلیپس

سشوارهای پرقدرت فیلیپس در طرح ها و ویژگی های متنوع به شما کمک می کند تا در حد اقل زمان بهترین نتیجه دلخواه را داشته باشید. همچنین فناوری های بکار رفته در سشوارهای فیلیپس باعث می شود کم ترین آسیب به موهای شما وارد شود.

محصولات فیلیپس

دستگاه های اپیلاتور فیلیپس با صفحه های سرامیکی، تجربه اپیلاسیون بدون درد را برای شما فراهم می کند. همچنین دهانه بزرگ این دستگاه سرعت انجام اپیلاسیون را بیشتر می کند. طراحی دستگاه به صورت بیسیم، ضد آب و به فرم S امکان داشتن بالاترین بازده را برای شما فراهم می نماید و یک تجربه جدیدی از اپیلاسیون را برایتان ایجاد می کند.

محصولات فیلیپس
دستگاه های حالت دهنده مو فیلیپس در مدل ها و کارایی های متفاوت،  با بهره گیری از فن آوری جدید و متنوع از جمله چرخش و دمیدن هوا در دو جهت و با ارائه برس و سری سرامیکی امکان حالت دادن موهای شما را در مدل ها و فرم های متفاوت فراهم می نماید و در کنار محافظت از موهای شما و بازدهی بالا طراحی زیبا و خوش دستی دارد که از کار کردن با آن لذت خواهید برد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter