خبر روز – تشییع پیکر عباس کیا رستمی+ عکس

thumbnail

سرانجام پیکر عباس کیارستمی به ایران رسید + عکس

سرانجام پیکر عباس کیارستمی به ایران رسید + عکس,عباس کیارستمی

پیکر عباس کیارستمی کارگردان بزرگ کشورمان سرانجام ساعاتی پیش به فرودگاه امام خمینی رسید.

پیکر عباس کیارستمی به ایران رسید

عباس کیارستمی که 14 تیر ماه در پاریس از دنیا رفت، پیکرش شامگاه 18 تیر ماه با همراهی سینماگرانی چون رضا میرکریمی و سیف‌الله صمدیان و فرزندان این هنرمند فقید از پاریس به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران رسید.

جمعی از سینماگران برای استقبال از پیکر کیارستمی در فرودگاه حاضر هستند.

کارگردان «خانه دوست کجاست؟» که برای ادامه درمان بیماری خود به فرانسه سفر کرده بود، در سن ۷۶ سالگی و در ماه تولدش درگذشت.

پیکر عباس کیارستمی در فرودگاه

سرانجام پیکر عباس کیارستمی به ایران رسید + عکس,عباس کیارستمی

این کارگردان سرشناس سینمای ایران و هنرمند عکاس که از اسفند سال ۹۴ تا اوایل اردیبهشت ۹۵ به دلیل انجام چند عمل جراحی در ناحیه روده در بیمارستان بستری شده بود و در ماه‌های اخیر هم چندین بار به بیمارستان مراجعه کرده بود، سرانجام بنا به تصمیم خودش 8 تیر ماه برای تکمیل مراحل درمان به پاریس رفت.

حمید فرخ نژاد, رضا میرکریمی درحال حمل پیکر عباس کیارستمی

سرانجام پیکر عباس کیارستمی به ایران رسید + عکس,عباس کیارستمی

عباس کیارستمی در هفتم اردیبهشت هنگام ترخیص از بیمارستان در آخرین گفت‌وگویش با ایسنا اظهار کرد: من امروز از بیمارستان مرخص می‌شوم، اما این مرخصی به معنای بهبودی کامل نیست. ۵۰ روز در بیمارستان بوده‌ام و امیدوارم بتوانم پروسه بهبودی‌ام را در خانه ادامه دهم.
رییس کل سازمان نظام پزشکی به تازگی در پی برخی نقطه‌نظرات و انتقادات درباره‌ی مراحل درمان کیارستمی، طی نامه‌ای به معاون و دادستان انتظامی نظام پزشکی برای پیگیری و رسیدگی به پرونده پزشکی این هنرمند دستور داد.

کیارستمی در کارنامه‌ی فیلم‌سازی‌اش ساخت فیلم‌های کوتاه «نان و کوچه»، «زنگ تفریح»، «تجربه»، «دو راه حل برای یک مساله» و .. و فیلم‌های بلند «گزارش» ۱۳۵۶، «اولی‌ها» ۱۳۶۲، «خانه‌ی دوست کجاست؟» ۱۳۶۵، «مشق شب» ۱۳۶۶، «کلوزآپ، نمای نزدیک» ۱۳۶۸، «زندگی و دیگر هیچ» ۱۳۷۰، «زیر درختان زیتون» ۱۳۷۳، «طعم گیلاس» ۱۳۷۶، «باد ما را خواهد برد» ۱۳۷۷، «ABC آفریقا» ۱۳۷۹ را دارد.

آیین بدرقه پیکر عباس کیارستمی یکشنبه 20 تیر ماه از مقابل ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در خیابان حجاب ساعت 8:30 برای خاکسپاری به سمت لواسان برگزار شد.

*******************

علت مرگ عباس کیارستمی چه بود؟

علت مرگ عباس کیارستمی چه بود؟,علت فوت عباس کیارستمی

شادمهر راستین درباره علت درگذشت عباس کیارستمی گفت: آقای کیارستمی بر اثر سکته قلبی در خانه فوت کرده است.

علت درگذشت عباس کیارستمی مشخص شد

عباس کیارستمی پس از تحمل دوره درمان طولانی بیماری سرانجام در پاریس دار فانی را وداع گفت . تا بحال گمان میشد که عباس کیارستمی به علت بیماری درگذشته است اما اخبار جدیدی از علت فوت این کارگردان مشهور به دست رسید که بیانگر این قضیه است که عباس کیا رستمی به علت سکته قلبی و در خانه درگذشته است .

شادمهر راستین در گفت وگویی در ارتباط با درگذشت عباس کیارستمی و همچنین برخی از جزییاتی که اطلاع داشت گفت:من هم چیز زیادی نمی دانم اما گویا دوستان شان در فرانسه خبر اصلی را دادند و این کارگردان در خانه فوت کرده است.

وی در ادامه افزود:گفته شده است که آقای کیارستمی بر اثر سکته قلبی در خانه فوت کرده است و این ضایعه را به جانعه هنری و سینمایی تسلیت می گویم.

علت مرگ عباس کیارستمی چه بود؟,علت فوت عباس کیارستمی

علت درگذشت عباس کیارستمی مشخص شد

عباس کیارستمی (زادهٔ 1 تیر 1319، تهران) فیلمنامه نویس، تهیه کننده، کارگردان، کارگردان هنری، تدوین گر و عکاس تا چندی پیش به علت بیماری سرطان در کشورمان بستری بود که برای ادامه درمان به فرانسه رفت. او همچنین برنده نخل طلای فرانسه و بسیاری دیگر ازجوایز بین المللی بود و در سال 2011 جزو 6 کارگردان برتر جهان نیز معرفی شد

ویدیو : خبر روز – تشییع پیکر عباس کیا رستمی+ عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter