تعبیر خواب دندان شکسته جلو

thumbnail

تعبیر خواب دندان شکسته جلو

محمد:
خواب دیدم یکی از دندان‌های بالایی جلویم شکسته بود. نصف آن در دستم بود و نصف دیگر هنوز به لثه وصل بود و هیچ خونی از آن نمی‌آمد.ممنون میشم تعبیر خواب مرا بگویید.

تعبیر خواب :
یکی از مهارت‌های زندگی پذیرش ناکامی‌هاست. و شماموقعیتی را از دست داده‌اید.  بنابراین، واقعیت را بپذیرید، با ناکامی پیش آمده کنار بیایید و به فکر بهبود شرایط بر بیایید. به نظرتان، چسبیدن به ریسمان بریده، ماهی را به چنگتان باز می‌گرداند؟ انسانی که شکست را نپذیرد، نمی‌تواند به انسان موفقی تبدیل شود.
در رویای شما، تعبیر خواب دندان یعنی موقعیتی که در موضوعی دارید و دندان شکسته یعنی این جایگاه یا موقعیت مخدوش شده است، دست نیز نماد قدرت تاثیر گذاری است. در کف آن نیمی از دندان جلو قرار دارد. یعنی راهی بریده شده و فرصتی از دست رفته. آیا باید همچنان مشت به سندان کوفت یا نه به فکر اصلاح مسیر و حرکت دوباره به سمت هدف بود؟

در واقع، بسیاری آدم ها هستند که هنگام صعود از کوه و برخورد به مانعی که قادر به عبور از آن نیستند یا باز می گردند یا همچنان به تلاشی بی حاصل ادامه می دهند. انسان های موفق مسیر جدیدی را به سمت قله جستجو می کنند. این چنین است که خواب تلنگری به ذهنتان می زند: باید نگاهتان به نیمه شکسته و بی مصرف باشد یا نیمه ای که در دهان دارید؟ انسان معقول می داند چه باید بکند، رفتن نزد دندان پزشک. در حقیقت پیام خواب برای شما این است که وقتتان را صرف راه بن بست نکنید، بلکه برای هدفتان مسیر جدیدی را جستجو نمایید.

دندانهای پوسیده,تعبیر خواب دیدن دندان پوسیده

تعبیر خواب دندان,تعبیرخواب دندان,دندان در خواب دیدن

اگر در خواب دندان دیده اید و دنبال تعبیر آن هستید توصیه می کنم این مطلب

را تا انتها مطالعه نمایید برای دیدن مطلب به ادامه مطلب بروید

دندان را افراد خانواده می دانند. خواب گذاران سنتی دندان های بالا را به مردان خانواده تعبیر می کنند و دندان های پایین را زنان. البته در تعبیر خواب نوین این چنین تعبیری را درست نمی دانند. استحکام دندان ها نشانگر اعتبار و ارزش  استحکامی است که افراد نزد ما دارند. از آنجا که فرزندان زیبایی زندگی هستند دندان های جلو هم در زیبایی صورت بسیار موثر هستند، این دندان ها را به فرزندان تعبیر می کنند. اگر در خواب ببینید دندانتان افتاده و در دست شما یا روی زمین است دو تعبیر دارد: اگر دندان با خاک کثیف شده باشد اما در خاک مدفون نشده باشد شخصی از نزدیکان شما به بیماری مبتلا می شود یا آسیب جدی به او وارد می شود و اما اگر دندان در خاک مدفون باشد، آن شخص می میرد. اگر شخصی در خواب ببیند دندان او خراب شده و درد می کند گرفتار خصومت و دشمنی می شود. اگر فقط درد دندان بود آن را قرض و بدهی می دانند. دیدن دندان های سفید براق، نشانگر اتفاقی خوب در خانواده شماست و به نوعی زندگی شما رونق می گیرد. اگر دندانها کثیف باشند غمی به شخص میرسد که احتمالاً جنبه خانوادگی دارد.کشیدن دندان کرسی به دست خود یا پزشک  به معنی جدایی از همسر است و برای زن و مرد تعبیر یکسان دارد.

تعبیر خواب دندان از دید امام جعفر صادق

دیدن دندان ها در خواب بر شش وجه است. اول: اهل بیت. دوم: مال. سوم: منفعت. چهارم: غم و اندوه. پنجم: مصرف. ششم: مفارقت از خویشان.

تعبیر خواب افتادن دندان دلیل بر تحول یا شروع دوره تحول است چرا که همه ما در شروع تحول احساس وحشت داریم و بعد از دیدن افتادن دندان در خواب نیز احساس وحشت می کنیم
تعبیر خواب دیدن افتادن دندان جلو به شرطی که خاکی نشود صاحب فرزند شدن است و یا صاحب خواهر و برادر می شود و اگر ببیند دندان جلو در خواب افتاد و خاکی و یا گم شد یکی از این افراد می میرد یا از او دور می شود
اگر در خواب ببیند که بعضی از دندان های او شکست و یا ضایع شد تعبیر خواب این است که  به یکی از افراد خانواده او بلا و مصیبتی خواهد رسید . اگر دید که دندان جلویی او آسیب دید و یا ضربه ای خورد ، با افراد خانواده دشمنی پیدا می کند
اگر در خواب ببیند که یکی از دندان های جلوی او کنده شد تعبیر خواب این است که به یکی از این افراد حرف زشتی می زند و از او جدا و دور می شود
اگر در خواب ببیند که دندان های جلوی او اضافه شده و یا خوب و پاکیزه شدند به یکی از اعضای خانواده خیر و شادی می رسد
اگر در خواب ببیند که کنار دندان های جلویی او دندانی درآمده چنانچه در ردیف بالا باشد صاحب پسر یا برادری می شود و اگر در ردیف دندان های پایین باشد صاحب دختری می گردد.
*******************************************************************

تعبیر خواب شل شدن

اگر بیند که اندامی از اندامهای او شل شد، چنانکه نتوانست بر خواستن، دلیل است توبه کند و سِرّ خود را از مردم باز دارد. اگر این خواب را مردم بینند، تاویل به خلاف این بود.

دندان لق دندان درد

تعبیر خواب دندان

تعابیر بزرگان

تعبير خواب دندان به روايت امام جعفر صادق

ديدن دندان ها در خواب بر شش وجه است. اول: اهل بيت. دوم: مال. سوم: منفعت. چهارم: غم و اندوه. پنجم: مصرف. ششم: مفارقت از خويشان.

تعبير خواب دندان به روايت حضرت دانيال

دندان به خواب اهل بيت صاحب خواب است و دندانهاي بالا دلالت كند بر نرينه و دندان زيرين، دلالت كند بر مادينه و دندان پيشين دلالت بر فرزندان و خواهران و برادران كند يا بر مادر و پدر است و دندانهائي كه بر جنب آن باشند، دليل بر عم و فرزندان و عمان كند و دندانهائي كه بر جنبِ دندانهاي ديگر است كه آن را ثنايا خوانند، دليل بر مهتر و بزرگ خاندان كند و دندانهاي ديگر، دليل بر خالان و فرزندان خال كند و دندانهاي پسين، دليل بر كسي كند كه ازخویشان دور باشد .

تعبير خواب به روايت ابراهيم کرماني

دندان بالا در مقابل چشم است، دليل بر نرينه كند و دندان زيرين در مقابل پيشاني است، دليل بر مادينه كند. اگر بيند دندانهايش جمله در كنارش افتاد، پس جمله را در كف خود گرفت، دليل كه خويشان خود را جمع كند و نگذارد كه از او جدا گردند. اگر بيند از دندانهاي او بوي خوش مي آمد، دليل كه خويشان بر وي ثنا گويند. اگر به خلاف اين بيند، دليل كه خويشان بر وي غيبت كنند. اگر بيند دندانش درد مي كرد و بركند، دليل كه مال يابد. اگر بيند دندان او سياه شد، او را غم و اندوه رسد. اگر بيند كه دندانهايش افتاده بود و در كهنه بست، دليل كه او راعمري دراز است، چنانكه همه تبار خويش را در گور كند.

تعبير خواب دندان  به روايت منوچهر مطيعي تهراني

دندان ها افراد خانواده ما هستند. معبران سنتي اعتقاد داشتند که دندان هاي فک بالا مردان خانواده هستند و دندان هاي فک زيرين زنان.اما نسبت دادن نرينگي و مادينگي به دندان ها درست نيست چرا که هيچ دليلي وجود ندارد که ثابت کند که دندان هاي بالا نر هستند و دندان هاي فک پائين ماده. دندان ها ازاعضا حساس بدن ما هستند و ارزش و استحکام شان در دهان معرف ارزش و استحکامي است که افراد نزد ما دارند. اين درست تر مي تواند باشد تا آن ها را نر و ماده بدانيم . به نظر من دندان هاي کرسي همسر و پدر و مادر هستند و دندان هاي جلو فرزندان . دندان هاي پيشين زينت چهره به حساب مي آيند و فرزندان نيز زيب و زينت زندگي ما محسوب مي گردند . اگر بيننده خواب ببيند که دندانش کف دست يا روي زمين افتاده – تعبیر خواب دندان افتاده – دو حالت دارد: اگر دندان با خاک کثيف و آلوده نشد و مفقود نگرديده باشد يکي از خويشانش بيمار مي شود يا آسيبي به او وارد مي آيد ولي اگر در خاک آلوده و يا مفقود شده او مي ميرد . با توجه به اين که آن دندان کدام است .

تعبیر خواب دندان پوسیده یا شکسته ، خراب ، چرکی ، خراب شده ، پوسیده شده ، کرم خورده ، سوراخ  : گرفتار دشمنی می شود .

گفتم که دندان هاي کرسي همسر و پدر و مادر هستند و دندان هاي پيشين فرزندان و خواهران و برادران. اگر بيننده خواب ببيند که دندانش را کرم خورده و درد مي کند گرفتار دشمني شود. اگر فقط درد دندان داشت گرفتار قرض و بدهي مي شود و وامدار مي گردد. اگر بيننده خواب ببيند که دندان هايش سفيد و براق است زندگي خانوادگي رونق و جلا مي يابد و حادثه اي خوب براي او و خانواده اش اتفاق مي افتد.

تعبیر خواب دندان زشت ، زرد ، سیاه یا چرکی : نشان از این است که غمی به شما وارد می شود که جنبه خانوادگی دارد که هر چه دندان جلوتر باشد نسبت خانوادگی نزدیکتر می شود . این خواب می تواند حتی به خاطر بی توجهی شما به خانواده باشد که باعث رنجیده شدن اعضای خانواده شده است .

اگر ببيند که دندانهايش کثيف و زشت است غمي به آن ها مي رسد که جنبه خانوادگي دارد. اگر بيننده خواب ببيند که همه دندان هايش کثيف است يا حداقل عادي است يا يکي از دندان ها زياد سفيد و براق شده شخصي که دندان به او انتصاب مي يابد شاخص مي شود و ممتاز مي گردد و تعبیر خواب دندان کرسي اگر دندان کرسی شما درد مي کرد و متورم و آماسيده شده بود با همسرتان اختلاف پيدا مي کنيد و اگر آن را کشيديد و به دست خود يا پزشک بيرون آورديد از همسرتان جدا مي شويد. براي زن نيز همين تعبير هست يعني اگر دندان کرسي خود را بکشد از شوهرش جدا مي شود.

تعبیر خواب دندان جلو نشان از بستگان نزدیک مانند فرزند ، خواهر ، برادر و مادر و پدر است و تعبیر خواب دندانهای عقب تر و دندان های آسیاب  نشان از خاله و دایی و عمه و عمو و ….. است . اگر بیند که دندان عقل در آورده و دردی نداشته به زودی فرزندی در فامیل به سلامت به دنیا می آید . اگر خواب دندان قروچه یا جویدن دندان بیند نشان از این است که به زودی اتفاقی برای شما در زندگی می افتد یا شاید هم افتاده است که باعث نگرانی شما شده است که با صبر و حوصله و درایت این اتفاق برای شما یک اتفاق زیبا خواهد بود . اگر بیند دندانی خراب شده یا خرابی دندان بیند یا دندان تو خالی و سوراخ ببیند نشان از یک مریضی یا مرگ و میر است . اگر بیند که دندانی سفید و زیبا است شخصی از بستگان برای شما عزیز خواهد شد و برای شما کار بزرگی انجام می دهد . مسواک زدن دندان در خواب یعنی آرامش به خانه ی شما می آید اما باید خودتان نیز تلاش کنید .

تعبیر خواب دندان لق : اگر درد نکند دشمنی است سرسخت و اگر درد داشته باشد مریضی یا فوت عزیزان است

اگر بیند که نوزادی دندان تازه و دندان جدید در می آورد و  نشان از عمر با عزت برای نوزاد است عمری که در آن همه چیز به نفع او خواهد شد سعادتمند و خوشبخت خواهد شد و چنان چه ببیند نوزادی دندان دارد یعنی خیلی زود بزرگ می شود و اگر به استعداد های آن نوزاد توجه شود آن نوزاد توانایی های حیرت انگیزی در زندگی خواهد داشت .

تعبیر خواب دندان عقل و عقب :  اگر در حال تازه در آمدن باشد نشان از عشقی است که به زودی برای شما ایجاد خواهد شد و اگر دندان عقل کشیده شود یا پوسیده شود نشان از طلاق گرفتن خودتان یا یکی از بستگانتان از همسرش می باشد .

ویدیو : تعبیر خواب دندان شکسته جلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter