تالار کاخ کرمان

thumbnail

تالار پذیرایی کاخ در کرمان

 

تالار کاخ. کرمان عکاس … ادرس تالار پذیرایی کاخ کرمان معرفی تالارها،

سالن های پذیرایی … عکس بهترین تالارهای کرمان تالار پذیرایی کاخ کرمان تالار بهارستان کرمان تالار وب | تالار پذیرایی … آرایشگاه و لباس در کرمان تالارها، سالن های پذیرایی و باغ … (ادرس تالار پذیرایی کاخ کرمان)

ادرس تالار پذیرایی کاخ کرمان

(ادرس تالار پذیرایی کاخ کرمان) -[ادرس تالار پذیرایی کاخ کرمان]

در قسمت راست تالار بر روی بالای اتاقکی به تابلویی برمی خوری که نوشته گل های اطلسی خیال کردم این اتاق واقعا پر از گل های اطلسی است وقتی وارد شدم چند صندلی برای میهمانان و دو مبل برای عروس و داماد و اتاق تزیین شده زیبائیست متوجه شدم منظور از این اسم این است که این اتاق عقد عروس و داماد است.

 جلوتر که می آیی همان سمت راست تالار به یک غرفه می رسی که داخل آن وسایل تزئینی و دستی است آری صنایع دستی بسیار شیک جالب و زیباست خوب است خود شما از نزدیک نظاره گر آن باشید همینطور که جلوتر می آیی سمت چپ به یک منظره بسیار زیبا و دلنشین بر می خوری با یک درب چوبی قدیمی با دیوارهای کاه گلی که بر روی دیوار آن باز از گل و گلدان استفاده شده است و بالای سر در آن نوشته محل نگهداری اشیاء قدیمی. آن طرف تر به یک آسیاب آبی چوبی بزرگ اما زیبا که با موزیک دلنشین آب هماهنگ می شود چشم را خیره می کند. آنقدر زیباست که دلت می خواهد ساعتها آنجا بنشینی و نظاره کنی. مثل همیشه کنجکاویم گل کرد به سراغ مدیر تالار رفتم و او اینطور خودش را معرفی کرد:

بنده ساکن کرمان ،تحصیلاتم کارشناسی ارشد فضای سبز و گلها و گیاهان زینتی و متخصص زیباسازی شهری.

حدود 17 سال است کار تولید گل و گیاه را انجام می دهم. با توجه به اینکه تخصص من زیباسازی شهری و فضای سبز است سال 82-81 به عنوان دهیار روستای حاجی آباد کرمان انتخاب شدم بعد از یکسال خدمت به عنوان دهیار نمونه شناخته شدم و با توجه به علاقه ای که در کارهای اجرایی داشتم سال 82 سمت شهردارباغین را عهده دار شدم و به مدت 3 سال و نیم فعالیت کردم و در سال 86 به مدت 3 سال هم شهردار منطقه چهار کرمان.

*مجموعه تولید گل و گیاه

بعد از آن به دلیل اختلاف سلایق در شهرداری از این مسئولیت کناره گرفتم و به عنوان رئیس هیئت تربیتی بدنی مشغول کار شدم. و در سال 91 با توجه به اینکه ما چندین نمایشگاه گل و گیاه در کرمان برگزار کردیم و متوجه شدیم استقبال مردم از این نمایشگاه ها زیاد است به فکر افتادیم علاوه بر مجموعه تولید گل و گیاه در ابتدای جاده ماهان یک مجموعه بزرگی که هم به عنوان نمایشگاه گل و گیاه دائمی باشد و هم داخل آن به عنوان رستوران و تالار پذیرایی جهت عروس و داماد و برگزاری جلسات و کنفرانسها برای دیگر ارگانها باشد همراه با فضای مطبوع و دلنشین و آرامبخش.

*فازهای متفاوت تالار

این تالار در کنار نادرترین نمونه های گل و گیاه در محیط های مسقف در همه فصول سال و تحت کنترل شرایط دمایی راه اندازی شده بنابراین از سال 92 در خصوص راه اندازی مجتمع پذیرایی بهارستان شروع به فعالیت کردیم و در خرداد ماه سال جاری 13 رجب همزمان با میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) فاز یک و دو این مجتمع که شامل تالار پذیرایی و رستوران است افتتاح شد. و فازهای بعدی این مجتمع که شامل شربت خانه با استفاده از گیاهان دارویی متنوع و شربتها و دمنوش های گیاهی مختلف با خواص متعدد همراه با ارائه اطلاعات و راهنمایی افراد ارائه می شود. غرفه صنایع دستی استان و همچنین فروش اجناس فانتزی و در کنارآن فروش عصاره گلهای کمیاب بصورت عطر و ادکلن ارائه می شود.و در قسمت زیرزمین فضای بازی و تفریح برای بچه ها که بصورت مهدکودک فعالیت می کند. ومیهمانانی که برای پذیرایی و یا شرکت در جشن عروسی به این محل تشریف می آورند و می توانند از سپردن کودکانشان در این محل آسوده خاطر باشند. قسمت چایخانه و دیزی سرا نیز با محیطی کاملا سنتی از مشتریان پذیریی خواهد کرد.

تالار کاخ   میدان شوباد کهنوج - استان کرمان

*آتلیه عکس

به مشتریان بصورت عکسهای یادگاری و فوری و ماندگار ارائه می شود.

*فست فود

که پیتزا مخصوص بهارستان استفاده از مواد ارگانیک و ساندویچ های مختلف قابل ارائه به مشتریان می باشد.

در ضمن سالن های تالار به صورت یکپارچه و همکف می باشد که در صورت برگزاری جشنواره ها و همایش ها جهت ادارات و ارگانهای دولتی تا 2000 نفر گنجایش دارد. و سالن های کوچک از 50 تا 200 نفر نیز جهت مراسم های کوچک قابل ارائه می باشد.

ضمنا پخش موسیقی زنده سنتی در قسمت رستوران که در محیطی پر از گل و گیاه همراه و با صدای شر شر آب هماهنگ  می شود و گوش هر شنونده ای را می نوازد. که این امر باعث ایجاد هیجان و شور و نشاط مشتریان را فراهم خواهد نمود.

همچنین مهندس رحمتی مقدم در پایان صحبتهایش گفت:  عروس و دامادها یی که میهمانانشان از 400 نفر بیشتر باشند اشانتیون تزئین ماشین عروس و دسته گل عروس ارائه می شود. و اگر از 800 نفر بالاتر هزینه سفر به مشهد مقدس و اقامت در هتل سه ستاره را مژده داد.

مدیر تالار بهارستان پنج انرژی مثبت زا را در امر ساخت و ارائه این تالار مورد توجه خاص قرار داده اند. آب، نور، گیاه، چوب و آتش. این پنج انرژی باعث شور، نشاط و شادی و شادابی در روح و روان مراجعه کنندگان می شود.

ویدیو : تالار کاخ کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter