تعبیر خواب مار قهوه ای

thumbnail

دیدن مار قهوه ای در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب مار

تعبیر خواب مار قهوه ای، خطر یا دشمن خانگی است. خطری که بدون اطلاع قبلی و بی آنکه انتظارش را داشته باشید و حدس بزنید چه می شود و چه کسی در کمین شماست به سراغتان می آید و دشمنی است زیبا و قشنگ و خوش نقش و نگار و دل فریب که که زیر سر یا در خانه شما هست و از وجودش بی اطلاعید اما این دشمن اگر فرصت بیابد نیش زهر آلود خودش را در تن شما فرو می برد. در تعبیر خواب مار برخی نوشته اند، مار ثروت است و دارائی نهفته و موجود که در این مورد نیز شما از وجودش بی خبرید. این تعبیر از آنجا ریشه می گیرد که …..

در افسانه ها گفته اند و خوانده ایم که دفائن و خزائن گنجینه های نهفته در زیر خاک و ویرانه های قصور کهن و باستانی را مارها و اژدها و افعی ها حراست و پاسداری می کنند و چون این باور در اعماق ذهن ما هست دیدن مار در خواب می تواند به پول اندوخته و نهفته اشاره ای باشد که ما از وجودش بی اطلاع هستیم.گفتم که در خواب مار دشمنی است زیبا و خوش نقش و نگار و دل فریب و آرام که بی صدا می آید و زهرش را می ریزد و می رود. چنین موجودی می تواند یک زن زیبا نیز تعبیر شود . زنی که در عین دولت داشتن خطرناک است و در عین خطرناک بودن دوست داشتنی است. در خواب خیره نگریستن به چشم مار را تعبیری میمون ندانسته اند. چندین حیوان و جانور هستند که در خواب به چشم آنها خیره شدن خوب نیست از آن جمله است مار. اگر در خواب دیدید ماری را کشتید ، تعبیرش این هست بر دشمنی پیروز می شوید ولی به زودی ندامت و پشیمانی به سراغ شما می آید.

تعبیر خواب مار از محمدبن سیرین گوید: دیدن مار به خواب ، تعبیرش دشمنی پنهان بود. اگر مار را در خانه بیند، دلیل دشمنی خانگی بود. اگر در صحرا بیند دشمنی بیگانه است. اگر در خواب بیند که با مار جنگ کرد، تعبیر است با دشمن خصومت کند. اگر بیند که مار بر وی خیره شد، دلیل است که دشمن بر وی غالب گردد. اگر خود را خیره بیند دشمن را قهر کند. اگر بیند که گوشت مار خورد، تعبیرش بر شاهی است. اگر در خواب بیند که مار به دو پاره کرد، دلیل است که مال دشمن خورد. اگر بیند که ماری مرده، دلیل که آفتی از وی رفع شود.

تعبیر خواب مار در جیب (یا مار در خانه ) : دشمنی خانگی یا دشمنی در آشنایی نزدیک 

تعبیر خواب چشم مار : اگر بیند که مار بر وی خیره شد، دلیل است که دشمن بر وی غالب گردد . در خواب خیره نگریستن به چشم مار را میمون ندانسته اند. چندین حیوان و جانور هستند که در خواب به چشم آنها خیره شدن خوب نیست از آن جمله ، مار است .

تعبیر خواب مار سفید : اگر بیند که ماری سفید بگرفت، دلیل بزرگی بود .

ابراهیم کرمانی گوید: اگر در خواب بیند که ماری سفید بگرفت، دلیل بزرگی بود. اگر بیند که مار از وی بگریخت، دلیل ضعفِ دشمن است. اگر ماران سیاه بیند، دلیل است دشمن بسیار بود. اگر مار را سبز بیند، دلیل است که دشمن او زاهد و صالح بود. اگر زرد بیند، تعبیر است دشمن او بیمارگونه بود. اگر مار را سرخ بیند، تعبیر است دشمن او معاشر است. اگر بیند که ماران بسیار پیش او جمع شدند، تعبیر است خویشان دشمن او باشند.

تعبیر خواب مار افعی ، جعفری ، مار های چند سر ، هفت سر یا مارهای خیلی بزرگ ( اژدها ) نشان از دشمنی خطرناک یا ثروتی زیاد است که باید به حالت های مار در خواب توجه شود .

جابرمغربی گوید: اگر کسی بیند که از سوراخ دهان یا بینی یا گوش یا ذکر یا مقعد او ماری بیرون آمد، تعبیر که فرزند دشمن او است . اگر بیند که مار را بگرفت و گزندی به وی نرسید، دلیل است که بزرگی یابد و بر دشمن غالب شود و مقصودش حاصل شود.

تعبیر خواب مار ازحضرت امام جعفر صادق فرماید: تعبیر خواب مار ده وجه است.اول: دشمن پنهان. دوم: زندگانی. سوم: سلامتی. چهارم: پادشاهی. پنجم: سپه سالاری. ششم: دولت، هفتم: زن. هشتم: مراد. نهم: پسر. دهم: سیلاب.

تعبیر خواب مار زرد رنگ : دشمن او بیمار گونه است .

تعبیر خواب مار طلایی و نقره ای یا هفت رنگ خوش خط و خال : دشمنی است که دوستداران زیادی دارد . بسیار دوست داشتنی و فریبکار است .

تعبیر خواب فرار از دست مار : دور شدن از ثروت یا فرار از دست دشمن است . که هر دو نا کامی و ترس می باشد .

تعبیر خواب مار چنبره زده : در قدیم به روی گنج ها مارهایی برای نگهبان قرار می دادند . دیدن خواب مار چندبره زده می تواند نزدیک بودن به ثروت باشد . ماری که به طو چنبره زده در خواب ظاهر شود؛ به معنای لایتناهی است.

همانطور که ذکر شد در افسانه ی آفرینش در تورات مار نماد دشمن و افسونگر است اما گنوستیکها (فرقه ای از مسیحیت) در تعبیر دیدن مار به خواب ، اعتقادی خلاف این را دارند و مار را دهنده ی دانش به شمار می آورند.
یونگ می گوید:« پدیدار شدن سمبل مار همواره نشانه ی این است که در ناخوداگاه چیز خیلی مهمی شکل گرفته و به زودی وارد عمل خواهد شد. این چیز مهم می تواند خطرناک باشد یا نجات بخش زیرا مار رویا معنایی کاملاً دوگانه دارد». پس مار سمبل مهمی از انرژی روانی به شمار می آید. نمادی از نیروهای اعماق روان که با «من» بیگانه هستند.
“رویایی که در آن تعدا زیادی مار درهم و بر روی هم انباشته وجود دارد علامت وجود نیروهای روانی هستند که هنوز به وحدت نرسیده اند، و در سطح ناآگاهی وجود دارند

. تعبیر خواب مار چند سر در خواب  ( یا مار هفت سر ) اشاره به مشکلی در زندگی فرد است که به طور خطرناکی موجب تقسیم آن به وجوه مختلف شده باشد.

برای پسران و نوجوانان مار را به طور اعم می توان نیروی جنسی که هنوز در اعماق زندگی می کند تعبیر کرد وبرای زنهایی که رویای مار در آنها ایجاد اضطراب زیاد می کند نشانه ی ترس از رویارویی با جنسیت مردانه است.” «ارنست اپلی»
رنگ مار هم در تعبیر رویا بسیار تاثیر گذار است ؛ تعبیر خواب مار سبز رنگ اشاره به حیات و رویش دارد؛ و تعبیر خواب مار های  قرمز و سیاه و قهوه ای تهدید کننده هستند و هشداری به رویا بین که در زندگی خود محتاطانه تر قدم بگذارند؛ رنگ سیاه اشاره به نیروهای روانی که از دید خوداگاه مخفی مانده اند دارد.

تعبیر خواب دیدن مار آبی و مار غیر سمی و دیدن مار در آب ،  در خواب نشان از سعادت و خوشی در زندگی است که ممکن است در این راه ثروت زیادی نیز بدست آوررید .

تعبیر خواب مار از لحاظ روانشناسی

1) ترس
انسان ها همواره ترسی غریزی از مارهای سمی داشته اند و در ناخودآگاه بسیاری از ما، یک احساس ترس عمیق نسبت به مارها وجود دارد.
به همین دلیل دیدن خواب مار می تواند نشانگر وجود ترس یا نگرانی در زندگی شما باشد. هر موقعیتی از زندگی که در آن احساس خطر، ترس، اضطراب، ناراحتی، یا بی اعتمادی می کنید، ممکن است باعث دیدن مار در خواب شود.
مثلاً اگر در خواب ببینید یک دسته مار می خواهند به شما آسیب بزنند، تعبیر آن این است که در زندگی بیداری خود احساس می کنید عده ای علیه شما با یکدیگر متحد شده اند.

2) اطلاعات پنهان یا ممنوع
مارها اساساً به خاطر نوع حرکتشان روی زمین نسبتاً از دید ما پنهان می مانند، پس تعبیر خواب مار می تواند چیزی باشد که از شما مخفی است یا چیزی که شما نباید درباره آن بدانید.
دیدن خواب مار می تواند به این معنا باشد که شما در بخشی از زندگی بیداری خود نوعی ترس، نگرانی، یا تهدید پنهانی احساس می کنید که شاید از پذیرش یا رو به رو شدن با آن طفره می روید.

تعبیر خواب مار

3) تغییر و دگرگونی
مارها پوست اندازی می کنند و این عمل آنان نوعی تولد دوباره محسوب می شود، پس دیدن خواب مار می تواند نماد دگرگونی و تغییر باشد.
خواب مار می تواند به این معنا باشد که بهبود روانی یا فیزیکی در زندگیتان در حال وقوع است، یا تغییر مثبتی مشاهده می کنید.
تعبیر این خواب همچنین می تواند ایجاد دگرگونی در فرد به شکل رشد معنوی باشد. مثلاً این که شما بیشتر به معنویات گرایش پیدا کرده اید یا بر روی فطرت خود متمرکز شده اید.
خواب مار در چمن
خواب مار چنبره زده
خواب لانه مار
خواب بلعیده شدن توسط مار
خواب پیچیدن مار دور اعضای بدن
خواب پیچیدن مار به دور اجسام
خواب بیرون آمدن مار از دهان
خواب ماری که دمش را می خورد

*****************************************************************

تعبیر خواب مار

مار،خطر یا دشمن خانگی است. خطری که بدون اطلاع قبلی و بی آنکه انتظارش را داشته باشید و حدس بزنید چه می شود و چه کسی در کمین شماست به سراغتان می آید و دشمنی است زیبا و قشنگ و خوش نقش و نگار و دل فریب که که زیر سر یا در خانه شما هست و از وجودش بی اطلاع عید اما این دشمن اگر فرصت بیابد نیش زهر آلود خودش را در تن شما فرو می برد. برخی نوشته اند، مار ثروت است و دارائی نهفته و موجود که در این مورد نیز شما از وجودش بی خبرید. این تعبیر از آنجا ریشه می گیرد که در افسانه ها گفته اند و خوانده ایم که دفائن و خزائن گنجینه های نهفته در زیر خاک و ویرانه های قصور کهن و باستانی را مارها و اژدها و افعی ها حراست و پاسداری می کنند و چون این باور در اعماق ذهن ما هست دیدن مار می تواند به پول اندوخته و نهفته اشاره ای باشد که ما از وجودش بی اطلاع هستیم.گفتم که مار دشمنی است زیبا و خوش نقش و نگار و دل فریب و آرام که بی صدا می آید و زهرش را می ریزد و می رود. چنین موجودی می تواند یک زن زیبا نیز باشد. زنی که در عین دولت داشتن خطرناک است و در عین خطرناک بودن دوست داشتنی است. در خواب خیره نگریستن به چشم مار را میمون ندانسته اند. چندین حیوان و جانور هستند که در خواب به چشم آنها خیره شدن خوب نیست از آن جمله است مار. اگر دیدید ماری را کشتید بر دشمنی پیروز می شوید ولی به زودی ندامت و پشیمانی به سراغ شما می آید.

محمدبن سیرین گوید: دیدن مار به خواب ، دلیل دشمنی پنهان بود. اگر مار را در خانه بیند، دلیل دشمنی خانگی بود. اگر در صحرا بیند دشمنی بیگانه است. اگر بیند که با مار جنگ کرد، دلیل است با دشمن خصومت کند. اگر بیند که مار بر وی خیره شد، دلیل است که دشمن بر وی غالب گردد. اگر خود را خیره بیند دشمن را قهر کند. اگر بیند که گوشت مار خورد، دلیل شاهی است. اگر بیند که مار به دو پاره کرد، دلیل است که مال دشمن خورد. اگر بیند که ماری مرده، دلیل که آفتی از وی رفع شود. ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند که ماری سفید بگرفت، دلیل بزرگی بود. اگر بیند که مار از وی بگریخت، دلیل ضعفِ دشمن است. اگر ماران سیاه بیند، دلیل است دشمن بسیار بود. اگر مار را سبز بیند، دلیل است که دشمن او زاهد و صالح بود. اگر زرد بیند، دلیل است دشمن او بیمارگونه بود. اگر مار را سرخ بیند، دلیل است دشمن او معاشر است. اگر بیند که ماران بسیار پیش او جمع شدند، دلیل است خویشان دشمن او باشند. جابرمغربی گوید: اگر کسی بیند که از سوراخ دهان یا بینی یا گوش یا ذکر یا مقعد او ماری بیرون آمد، دلیل که فرزند دشمن او است. اگر بیند که مار را بگرفت و گزندی به وی نرسید، دلیل است که بزرگی یابد و بر دشمن غالب شود و مقصودش حاصل شود. حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن مار درخواب ده وجه است. اول: دشمن پنهان. دوم: زندگانی. سوم: سلامتی. چهارم: پادشاهی. پنجم: سپه سالاری. ششم: دولت، هفتم: زن. هشتم: مراد. نهم: پسر. دهم: سیلاب.

ویدیو : تعبیر خواب مار قهوه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter