پیگیری مرسولات پستی ناجا

thumbnail
سامانه رهگیری مرسولات ناجا-گلوبایت خودرو-www.globyte.ir

معرفی سامانه رهگیری مرسولات ناجا

سامانه رهگیری مرسولات ناجا-گلوبایت خودرو-www.globyte.ir

برای اطلاع از اینکه بدانید که مدارک خودرو،موتور سیکلت،گواهینامه و حتی مدارک نظام وظیفه شما در چه وضیعتی از مراحل پستی می باشد با رفتن به سامانه رهگیری مرسولات ناجا از این اقدام با خبر شوید

کافیست ابتدا با کلیک بروی لینک زیر وارد سامانه شوید

سامانه رهگیری مرسولات ناجا

حالا نوع سند را انتخاب نموده و پس از ورود اطلاعات مورد نیاز و کد امنیتی دکمه “جستجو ” را فشار دهید

در ضمن،در صورت هرگونه ابهام ، سوال و نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۴۴۷۰۰۰۰-۰۲۱ واحد ارتباط با مشتریان شرکت پست تماس حاصل فرمائید.

در دنیای الکترونیک امروزی، اکثر کارها را فقط با یک کلیک می‌توان انجام داد و دیگر حتی نیاز به تماس تلفنی نیست، چه برسد به مراجعه حضوری. به عنوان مثال می‌توانید با چند کلیک قبض پرداخت کنید یا شارژ بگیرید.

گروه ناجا نیز در همین زمینه خدماتی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این خدمات کمک می‌کند برخی از کارهایی که با این سازمان مرتبط است را به صورت الکترونیکی انجام دهید. یکی از این موارد رهگیری مرسولات پستی ناجا است.

  اگر منتظر گواهینامه، کارت پایان خدمت، شناسنامه و کارت خودرو، مدارک موتور سیکلت خود هستید کافیست سری به این سایت بزنید و از وضعیت پستی آنها مطلع شوید:

راهنمايي پس از ورود به سايت ، جهت رهگیری مرسولات ناجا (شناسنامه،کارت خودرو،گواهینامه و مرسولات نظام وظیفه) ،ابتدا  نوع سند را انتخاب نموده و پس از ورود اطلاعات مورد نیاز و کد امنیتی دکمه “جستجو ” را فشار دهید.

براي ورود به سايت رهگيري مرسولات پستي ناجا اينجا كليك كنيد.

*********************************************************************

رهگیری آنلاین شناسنامه، کارت خودرو، گواهینامه و کارت نظام وظیفه

جهت رهگیری مرسولات ناجا (شناسنامه، کارت خودرو، گواهینامه و مرسولات نظام وظیفه) باید وارد سایت شرکت پست شوید.

به گزارش سیتنا، پس از ورود به سایت شرکت پست به آدرس www.post.ir، وارد سامانه رهگیری مرسولات ناجا شوید و ابتدا نوع سند را انتخاب نموده و پس از ورود اطلاعات مورد نیاز و کد امنیتی دکمه “جستجو ” را فشار دهید.

در نهایت آخرین وضعیت مرسوله به شما نشان داده خواهد شد.

معاون شركت‌ پست گفت: پيگيري مردم براي مرسولات پيشتاز خود از طريق پيامك كم است در حالي كه اين روش بهترين و سريع‌ترين روش به شمار مي‌رود.

به گزارش ایسنا، مجتبي نصيري ـ‌ معاون فني شركت‌ پست – ، اظهار كرد: سيستم رهگيري مرسولات پستي از طريق پيامک با ارسال بارکد مرسوله که در هنگام ارسال مرسولات از طريق دفتر پستي به شخص داده مي‌شود.

وي گفت: مردم مي‌توانند مرسولات پيشتاز خود را از طريق پيامك پيگيري كنند؛ در اين روش متقاضي با تايپ حرف لاتين R و تايپ شماره باركد خود كه 10 رقمي يا 20 رقمي است و ارسال آن به شماره 2000441 مي‌تواند از آخرين وضعيت مرسوله خود آگاهي يابد.

معاون فني شركت‌ پست ادامه داد: در روش اينترنتي هم متقاضي بايد به اينترنت دسترسي داشته باشد تا بتواند براي رهگيري و پي‌گيري مرسوله خود به سايت پست مراجعه كرده و از مرسوله خود آگاهي يابد و اين در حاليست كه در روش پيامك اين كار سريع‌تر و راحت‌تر انجام شده و در هر جايي امكانپذير است.

او ادامه داد: دفاتر پستي موظفند اطلاعات خود را در ارتباط با مرسولات پيشتاز در پايان هر روز به دفتر مرکزي ارسال کنند و مراحل بعدي تجزيه و توزيع آن‌ها نيز بايد در پايان هر روز از دفاتر ارسال شود و متقاضي مي‌تواند با ارسال پيامك از آخرين وضعيت مرسوله خود آگاهي ‌يابد.

وي ادامه داد: اگر مرسوله متقاضي در دفتر قبول باشد يا در مركز تجزيه و مبادلات تهران يا هر جاي ديگر، اطلاعات دقيقا براي او ارسال مي‌شود و اين بهترين روش است اما كم‌تر از آن استفاده مي‌شود.

به گزارش ايسنا وي پيش از اين در گفت‌و‌گو با ايسنا با اشاره به ايجاد امكان مشاهده امضاي‌گيرندگان مرسولات پيشتاز از طريق پرتال پست گفته بود: فرستنده مرسولات پيشتاز بعد از ارسال مرسوله مي‌تواند امضاي شخص‌گيرنده را برروي سايت مشاهده كرده و متوجه شود كه مرسوله آن‌ها به دست گيرنده رسيده است يا خير.

وي با بيان اين كه اين كار به‌صورت آزمايشي از 22 بهمن‌ماه آغاز شده و در حال حاضر تقريبا در همه استان‌ها راه‌اندازي شده است، اظهار كرده بود: تا پيش از آن ارسال‌كنندگان مرسولات پيشتاز فقط قادر به رهگيري مرسوله با كد رهگيري از طريق پورتال شركت پست بودند اما از اين پس ارسال‌كنندگان اين نوع مرسولات مي‌توانند بعد از ارسال مرسوله امضاي شخص گيرنده مرسوله را مشاهده كنند. البته زماني كه توزيع‌كنندگان به دستگاه‌هاي PDA تجهيز شوند امكان مشاهده آنلاين امضاي گيرنده هم ميسر خواهد شد.

ویدیو : پیگیری مرسولات پستی ناجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter