مدل مانتو گیپور

thumbnail

مدل مانتو گیپور جدید با طرح های شیک و مجلسی

مدل مانتو گیپور یکی از مدل مانتو های پرطرفدار در بین خانم ها و دختران ایرانی است اگر شما به دنبال مانتو های گیپور با طرح های شیک و مدرن و مجلسی هستید مدل های ادامه این مطلب می توانند ایده خوبی برای انتخاب مانتو شما باشند.

خانم ها و دختران جوان در هنگام انتخاب مدل مانتو خود حساسیت زیادی به خرج می دهند و همیشه به دنبال طرح های مدرن و به روز مدل مانتو هستند در این بخش انواع متنوع مدل مانتو گیپور را در اختیار شما دوستان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

مدل مانتو ساتن و مدل های مانتو گیپور، مانتو هایی با جنس پارچه لوکس و زیبا هستند. شما با پوشیدن مانتو های گیپور بسیار شیک پوش و جذاب خواهید شد.

مانتو گیپور دار

عکس های مدل مانتو گیپور

مدل مانتو های گیپور در انواع طرح های مدل مانتو کوتاه و مدل مانتو بلند موجود است و شما می توانید بنا بر سلیقه شخصی خود و فرم اندامتان یکی از این مدل ها را برای خریدن انتخاب کنید.

Model manteau guipure (5)

برای انتخاب رنگ مانتو حتما به رنگ پوست خود توجه کنید و رنگی را برای مدل مانتو خود انتخاب کنید که با پوست صورت شما سازگاری دارد.

مدل مانتو دخترانه گیپور
اگر شما پوست تیره ای دارید باید مانتو هایی را انتخاب کنید که با پوست شما مغایرت دارد رنگ های صورتی و سفید و آبی ملایم و طوسی و خاکی از انواع رنگ هایی هستند که برای افراد با پوست تیره مناسب می باشند. مانتو های تیره مانند مشکی و قرمز تیره و قهوه ای برای افراد با رنگ پوست تیره هرگز انتخاب خوبی نمی توانند باشند.

مدل مانتو گیپور

مانتو گیپور

اگر شما پوست روشنی دارید باید رنگ هایی را برای مدل مانتو خود انتخاب کنید که با رنگ پوستتان تضاد دارند رنگ های آبی ملایم و مشکی و قهوه ای و بژ حذابیت چهره شما را چند برابر می کنند. و رنگ های روشن مانند سفید و ارغوانی و زرد هرگز انتخاب خوبی برای رنگ مدل مانتو گیپور شما نیستند.

مدل مانتو گیپور بلند

افراد با رنگ پوست معمولی می توانند از اکثرا رنگ ها برای رنگ مدل مانتو خود استفاده کنند. در ادامه این مطلب انواع مدل مانتو های گیپور را با طرح های شیک و زیبا در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

انواع مدل مانتو گیپور

مدل های شیک و متنوع مانتو گیپور مدل مانتو گیپور انواع مدل های مانتو گیپور جذاب با طرح کوتاه و بلند مدل مانتو گیپور کوتاه مانتو مجلسی مانتو گیپور زرد

مدل های مانتو گیپور دار

برخی از مدل های مانتو تنها در قسمی از پارچه با طرح پارچه های گیپور کار شده اند و اگر شما ترجیح می دهید که از این مدل مانتو ها استفاده کنید می توانید از مدل های این مطلب برای مدل مانتو خود استفاده کنید. اگر شما ترجیح می دهید که مانتو خود را بدوزید بهتر است که دوخت مانتو خود را به دست یک خیاط ماهر بسپارید .

مدل مانتو گیپور دو رنگ     مدل مانتو گیپور شیک انواع مدل مانتو گیپور کوتاه مانتو گیپور مجلسی مدل مانتو 95   انواع مدل های زیبا و شیک مانتو گیپور   مدل شیک و جذاب مانتو گیپور دار   مدل مانتو شیک گیپور دار مانتو گیپور دار زیبا و شیک

در این بخش انواع متنوع مدل مانتو گیپور را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها بتوانند ایده خوبی برای انتخاب مدل مانتو شما باشند و شما را در انتخاب مدل مانتو مناسب و شیک به خوبی راهنمایی کنند.

ویدیو : مدل مانتو گیپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter