ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی مانکن

thumbnail

ماجرای جدایی ساسی مانکن و دنیا جهانبخت مدل ایرانی + عکس

دنیا جهانبخت , دنیا جهان بخت , دنیا جهانبخت و ساسی مانکن

دنیا جهانبخت، مدل و مانکن ایرانی که اطلاعات زیادی درباره محل تولد و تاریخ تولدش در دسترس عموم نیست، در اینستاگرام خودش به طور علنی از عشقش به ساسی مانکن خبر داد . ساسان یافته خواننده زیر زمینی ، متولد ۲۷ آبان سال ۱۳۶۷ در اهواز، معروف به ساسی مانکن که چند سالی است در خارج از ایران به فعالیت های هنری اش ادامه می دهد نیز در صفحه اینستاگرام شخصی اش به دنیا جهانبخت ابراز علاقه کرده و از او بعنوان عشق جدیدش یاد کرده است. در ادامه با عکس ها و متن های بیشتری در این خصوص با ما همراه باشید.

ساسی مانکن و دنیا جهانبخت , ساسی و دنیا , ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی مانکن

دنیا جهانبخت با انتشار عکس بالا از علاقه اش با ساسی مانکن گفت و نوشت :

کَسى را دارم که آنقدر برایم کَسى هست که نگاهم به کسى نیست… #عشق

ماجرای ساسی و دنیا , دنیاجهانبخت , بیوگرافی دنیا جهانبخت

وی در ادامه با انتشار عکس بالا ابراز کرد :

واو…فکر کنم تمام زنهاى عاشق دنیا حال منو توى این عکس بفهمن….ساسانم بهترین لحظه هاى زندگیمو در کنار تو دارم حس میکنم.مرسى که هر لحظه بهم یادآورى میکنى که با تو خوشبخت ترینم…همه ى زندگیمى ،،مرسى…#سورپرایز #عشق

دوست دختر ساسی مانکن , ساسی و دنیا جهانبخت , ماجرای ساسی مانکن و دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت با انتشار عکس بالا که اسم ساسی مانکن را بر روی مچ دستش خالکوبی کرده است ازعشق عمیق اش گفت و نوشت :

انقدر خوبى و با تو آرومم که روزى هزار بار از خدا میپرسم چرا زودتر ندیدمش…چرا زودتر عاشقش نشدم؟ من تا امروز زندگى نمیکردم چون عاشق نبودم،عشق واقعى رو توى زندگیم حس نکرده بودم،،چند روزیه که عشق اومده توى زندگیم و من انگار تازه بدنیا اومدم..حس خوبیه،عجیبه،قشنگه،مهم نیست دیروزمون چى بوده مهم نیست فردا چى میشه ،،،من توى همین لحظه ها غرق شدم و دارم پا به پات دیوونگى میکنم..دارم از هرثانیه با تو بودن لذت میبرم…تو این مدت کوتاه فهمیدم که آدما عشق رو دوست ندارن ،عاشقارو دوست ندارن…ولى اشتباه میکنن…واقعا از عشق میشه بخدا رسید..بذار بگن،هرچى دلشون میخواد بگن ،،،تو اینروزا عشق حال اونارو بهم میزنه…مهم نیست…مهم اینه که من عاشق شدم،عشق زمینى،عشق آدمیزاد به آدمیزاد….و جا گرفتم توى ترانه هات،،،،ترانه هایى که میدونم حرف به حرفشو از ته ته دلت میکشى بیرون …تو پر از احساسى …..دوستت دارم .این پیشکش من واسه شروع عشقمون❤️

ماجرای دنیا جهانبخت , ماجرای دنیا و ساسی , ماجرای ساسی مانکن و دنیا

ساسی مانکن در پاسخ به ابراز علاقه ی دنیا جهانبخت با انتشار عکسی از او در صفحه ی شخصی اش گفت :

مرسی عشقم بابت سورپرایز قشنگت ❤️❤️❤️
عاشقتم

دنیا جهانبخت کیست؟ + عکسها و زندگینامه

دنیا و ساسی , دنیا و ساسی مانکن , ماجرای ساسی مانکن

بیوگرافی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت، دختری ست که تقریبا تا این لحظه هیچ هنری از خود را رو نکرده است جز عاشق ساسی مانکن بودن.این موضوع خودش باعث شده در حال حاضر ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار فالوور در اینستاگرام نصیب او شود که تنها ۱۰۰ هزار نفر آن طی ۳-۴ روز گذشته به حسابش ریخته شده است.

دنیا جهان بخت 

یک مثلث عشقی میان او، طلا گلزار مدل ایرانی‌الاصل خارج از ایران و ساسی مانکن، خواننده آثار مشهور سرگرم کننده و پاپ توانست جنجالی را رقم بزند که از ترندهای مهم هفته گذشته باشد و خیلی‌ها را به دنبال خود بکشاند. انگار جامعه‌ای که در آن نفس می‌کشیم هر لحظه منتظر یک ترند تازه است. پس از فریال نوبت ماجرای ستایش قریشی رسید و حالا سراغ عشقی رسانه‌ای رفته است که یک ضلع آن یک مدل ایرانی، یک ضلغ دیگرش خواننده‌ای پر سر و صدا و ضلع دیگر آن که اتفاقا فقط «عاشق» است، پر سر و صداتر است.

ساسی مانکن و دنیا جهانبخت را این‌جا پیگیری کنید.

دنیا جهانبخت، که شایعه بی‌اساس و تقریبا مضحک نسبت فامیلی‌اش با نوه یک سیاستمدار هم به گوش می‌رسید، در روزهای گذشته با رو کردن خال‌کوبی‌هایی به نام ساسان (ساسی مانکن) خواست عشق و رابطه خود را با این خواننده ثابت کند، از طرف دیگر اما ساسی و طلا یک ویدئو از میهمانی در وضعیتی خاص منتشر کردند که به این مساله دامن زد. پس از آن، کار به حدی بالا گرفت که عکس‌هایی از دنیا جهانبخت در اینستاگرام او منتشر شد که گل‌های پرپر در دست گرفته و گریه می‌کرد. این موضوع خود یک بمب خنده‌دار خبری در شبکه‌های اجتماعی شد و به تمسخر در شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای آی تی ان (شبخیز) هم کشیده شد که یک مرد و زن که گفته می‌شود آن زن سهیلا گلزار مادر طلا گلزار بود، به دفاع از فرزند خود، به تمسخر گل‌های خشک شده دنیا جهانبخت پرداخت. این موضوع باعث شد دنیا جهانبخت عکس‌هایی از خود منتشر کند و ویدئویی که طنابی را دور گردنش می‌پیچد و «مثلا»‌خودکشی می‌کند. موضوع خود تبدیل به یک ادای توییتری شد و افراد زیادی در شبکه‌های توییتر و اینستاگرام با تکرار این حرکت به تمسخر این سلبریتی یک شبه راه صد سال رفته پرداختند و در حالی که خود آن‌ها هم به این مساله دامن می‌زدند.

در تازه ترین اقدام، دنیا جهانبخت، یک متن منتظر کرده و با اشاره به این‌که ساسی مانکن اعلام کرده رابطه دوستانه خاصی میان او و طلا گلزار وجود ندارد ولی بعد از یک هفته دوستی با دنیا جهانبخت، کار دوستی آن‌ها هم تمام شده است، خود را هم آنرمال دانسته است.

سرنوشت این ماجرا، شاید مبتذل باشد، شاید چندان اهمیتی در هیچ مساله‌ای نداشته باشد، اما مخاطب و افکار عمومی میلیونی را با خود همراه کرده است. این موضوع تا جایی پیش رفته که زمانی که الناز شاکردوست با بیش از ۳ میلیون مخاطب، عکسی از خود گذاشته بیش از نیمی از کامنت‌ها مربوط به ماجرای دنیا جهانبخت است، نه عکسی که یک ستاره رسمی و مجاز از خود منتشر کرده است.

ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی , دنیا جهانبخت متولد چه سالی است
ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی مانکن
عکس دنیا جهانبخت
ماجرای ساسی و دنیا
ویدیو : ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی مانکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter