روش های مهاجرت به آمریکا

thumbnail

مهاجرت به آمریکا ویزای سرمایه گذاری E2

ویزای سرمایه گذاری آمریکا E2 به منظور دریافت ویزا و شروع یک Bussines در کشور آمریکا دریافت میگردد.
بر طبق قوانین جاری کشور ایالات متحده آمریکا ویزای سرمایه گذاری E2 تنها یک ویزا برای حضور در کشور آمریکا برای مدت 2 سال میباشد ، سرمایه گذار میتواند در صورت اثبات موفقیت تجارت خود در مدت 2 سال مجددا اقدام به دریافت ویزای E2 برای 2 سال دیگر نماید.
محل انتخاب زندگی برای سرمایه گذار و خانواده باید در نزدیکی محلی باشد که سرمایه گذار اقدام به راه اندازی بیزنس خود در آمریکا نموده است.
ویزای E2 یک ویزای یکبار ورود میباشد و این بدان معناست که سرمایه گذار و خانواده ایشان در صورت خروج از کشور آمریکا در طول مدت زمان ویزای خود و اقدام به بازگشت به آمریکا مجددا باید در کنسولگری این کشور با کنسول ملاقات نموده و مجددا اخذ ویزا نمایند .
ویزای E2 یکی از انواع ویزا های پر طرفدار برای خانواده هائی میباشد که سرمایه کافی برای دریافت گرین کارت آمریکا از طریق EB-5 را ندارند و یا ترجیح میدهند تا در ابتدا با مقدار کمتری از سرمایه وارد بازار کار در کشور آمریکا شوند و پس از کسب تجربه بیشتر اقدام به سرمایه گذاری در پروژه های EB 5 نمایند .

مهاجرت به آمریکا

گرین کارت آمریکا EB5

در سال ۱۹۹۰ کنگره آمریکا برنامه گرین کارت آمریکا EB5 را جهت کنترل مهاجرتهای غیر قانونی به آمریکا و نیز جذب سرمایه های خارجی در ازای تولید نیروی کار به تصویب رساند. این ویزای مهاجرتی برای آن دسته از افرادی است که مایل به سرمایه گذاری در اقتصاد آمریکا و دریافت گرین کارت از این طریق هستند.

در حال حاضر هر ساله تعداد ۱۰۰۰۰ سرمایه گذار خارجی تحت این نوع سرمایه گذاری میتوانند گرین کارت دریافت و به همراه تمامی اعضاء خانواده (مجرد زیر ۲۱ سال) به کشور آمریکا مهاجرت نمایند.

جهت دریافت گرین کارت آمریکا EB5 می بایست مبلغ یک میلیون دلار سرمایه گذاری نمود ولی دولت آمریکا بطور موقت و آزمایشی میزان سرمایه گذاری در مناطق محروم با نرخ بیکاری بالا را به میزان ۵۰۰۰۰۰ دلار کاهش داده است.

برای آشنایی بیشتر با این مطالب می توانید از سایت مهاجرت به آمریکا  https://www.bahargate.us بهره مند شوید .

ویدیو : روش های مهاجرت به آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter