خلافی خودرو با شماره پلاک

thumbnail

استعلام نمره منفی گواهینامه با سامانه پیامکی 1101202020

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ناصر میکائیلی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در ارائه خدمات نقش قابل توجه و ارزنده‌ای را ایفا می‌کند و آشنایی عموم مردم با چگونگی ارائه خدمات آنها را در اخذ این نوع خدمات یاری می‌رساند و از مراجعات حضوری و سردرگمی و اتلاف وقت آنها جلوگیری می‌‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از عمده هدف‌های پلیس راهنمایی و رانندگی ارائه خدمات بهینه و در اسرع وقت به متقاضیان اخذ خدمات از راهور است گفت: لذا ایجاد سامانه پیامکی نیز از خدمات غیرحضوری پلیس راهور ‌است که از چندین سال قبل راه‌اندازی شده است و مردم عزیز می‌توانند با ارسال شماره گواهینامه و یا ارسال VIN کارت خودرو به صورت پیامکی به شماره پیامک 1101202020 از میزان نمره منفی اطلاع یابند…

سرهنگ کرمی اسد در خصوص استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه از طریق اینترنت گفت: صاحبان خودرو جهت اطلاع از آخرین مبلغ خلافی خودروی خود می توانند به سایت اینترنتی راهور به نشانی www.Rahvar120.ir مراجعه کنند.
استعلام خلافی خودرو ، خلافی ماشین ، خلافی خودرو
وی در خاتمه نیز به تغییر شماره سامانه پیامکی برای اطلاع از خلافی خودرو اشاره کرد و افزود: سامانه پیامکی 30005151 از دسترس خارج شده و مالکان خودرو از این پس برای اطلاع از میزان خلافی خود می بایست شماره VIN خودرو را به سامانه پیامکی 1101202020 ارسال کنند، البته این سامانه به صورت موقت راه اندازی شده است تا پل ارتباطی ما با مردم قطع نشود.

به گزارش دنیای خودرو ، شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید خلافی خودرو خود را گرفته و آن را پرداخت کنید. مسلما برای این کار باید وقت زیادی را صرف کنید چون ابتدا باید به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنید و با پرداخت مبلغ ۱۸۰۰ تومان  خلافی خودرو را دریافت کنید، و تازه پس از آن باید مبلغ خلافی را پس از سپری کردن مدتی در صف یکی از شعب بانک ملی یا دستگاه های خودپرداز پرداخت نمایید. اما اگر به شیوه های  زیر عمل کنید می توانید به راحتی و به سرعت و بدون اینکه از خانه خارج شوید خلافی خودرو را پرداخت نمایید:

استعلام خلافی خودرو از طریق اینترنت:

بدین منظور بر روی عکس زیر کلیک کرده و یا به آدرس سایت پلیس راهور به نسانی (http://rahvar120.ir)  مراجعه کرده شماره بارکد پستی مندرج در پشت کارت (مطابق با عکس زیر ) خودرو را در قسمت توضیح داده شده وارد کنید

خلافی خودرو

خلافی خودرو

 

خلافی خودرو

خلافی خودرو

 

برای مشاهده خلافی اینجا کلیک کنید    :   http://estelam.rahvar120.ir/?siteid=1&pageid=437

برای پرداخت آنلاین خلافی اینجا کلیک کنید   :  https://sadad.shaparak.ir/billpayment

 

دریافت خلافی ماشین از طریق پیامك ( پیام كوتاه SMS )

بدین منظور :

ابتدا پشت كارت ماشین خود را ملاحظه كنید. در پشت این كارت ، یك كد 17 رقمی به شكل عمودی حك شده است. این كد با IR شروع میشود.

 

خلافی خودرو

خلافی خودرو

اكنون شما میبایست این كد را به شماره  1101202020   از طریق SMS ارسال كنید.

حدودا بعد از چهل ثانیه مقدار جریمه ماشین و تعداد دفعات آن برای شما ارسال میشود. در تکمیل اخذ صورت وضعیت خلافی خودرو از طریق پیامک:

به منظور پرداخت آنلاین ،‌ شناسه قبض و شناسه پرداخت هم به پیامک صورت وضعیت خلافی خودرو اضافه شد

برابر اعلام معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با توجه به فعال بودن سیستم دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت، صورت وضعیت خلافی خودرو از طریق ارسال VIN مندرج در پشت کارت خودرو و درج یک کراکتر ستاره در آخر آن به شماره 1101202020 و امکان الکترونیکی قبوض بدون مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی میسر شد.

( رئیس پلیس مرکز اجرائیات راهور ناجا  اعلام کرد :  سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۵۱ و ۱۱۰۰۰۵۱۵۱  از دسترس خارج شده و مالکان خودرو از این پس برای اطلاع از میزان خلافی خود می‌بایست شماره VIN خودرو را به سامانه پیامکی 1101202020 ارسال کنند )

شماره تلفن دریافت صورت خلافی خودرو ها

هموطنان مي توانند بدون اين كه از منزل و يا محل كار خود خارج شوند فقط با گرفتن شماره تلفن 88288888 از ميزان جرائم و تخلفات وسيله نقليه خود مطلع شوند.

دریافت نمره منفی هر راننده از طریق پیامك ( پیام كوتاه SMS )

بدین منظور :
به گفته سردار اسکندر مومنی، رانندگان می توانند با ارسال شماره گواهینامه خود به به پیامک 1101202020 از نمره منفی و کارنامه رانندگی خود مطلع شوند

اطلاع از جابه جایی اتومبیل به پارکینگ پلیس از طریق پیامك ( پیام كوتاه SMS )
از این پس می توانید از طریق اس ام اس با ارسال (اعداد شماره پلاک خودرو) به شماره 30005353 از جا به جایی خودرو در محل های پارک ممنوع توسط پلیس مطلع شوید

برای نمونه : شماره پلاک |ایران۴۴|۳۴۵ ج ۱۲| را باید به این شکل بفرستید : ۱۲۳۴۵۴۴ اطلاع وضعیت راه بین دو شهر خاص از طریق پیامك ( پیام كوتاه SMS )

هموطنان می‌توانند در هر نقطه از كشور با ارسال پیش شماره‌ تلفن شهر مبدا و مقصد، اطلاعات مسیر مورد نظر خود را دریافت كنند.

بدین صورت كه بایستی ابتدا كد تلفن شهر مبدا و پس از قراردادن فاصله ، كد شهر مقصد را از طریق سرویس پیامك تلفن همراه به شماره 3000141 ارسال كرد ، تا در اسرع وقت مسافت بین دو شهر و آخرین وضعیت مسیر درخواستی از طریق پیام كوتاه اعلام شود.
به طور مثال ، برای دریافت اطلاعات مسیر تهران قزوین ، باید یك پیامك با ساختار 0281 021 به شماره 3000141 ارسال شود.

ویدیو : خلافی خودرو با شماره پلاک

One thought on “خلافی خودرو با شماره پلاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
free html hit counter