بیوگرافی صدف مسائلی معروف به صدف بیوتی + اینستاگرام

thumbnail

صدف مسائلی معروف به صدف بیوتی را می توان اولین بیوتی بلاگر فارسی زبان دنیا نامید که زحمات زیادی را برای هموار ساختن مسیر بلاگری نه تنها در ایران بلکه در کل جهان کشیده است. این اینفلوئنسر اینستاگرامی که حالا بیش از ۳.۷ میلیون دنبال کننده دارد در زمینه میکاپ و آرایش فعالیت دارد و ویدیوهای آموزشی او در این حوزه میلیون ها بار دیده شده اند و به همین خاطر می توان گفت که او یکی از موفق ترین بیوتی بلاگرهای ایرانی محسوب می شود.

 

بیوگرافی صدف بیوتی

 

صدف مسائلی در ۱۴ مین روز تیرماه سال ۱۳۶۸ در یک خانواده ۴ نفره (به عنوان دومین فرزند) در تهران دیده به جهان گشود. او به غیر از خود ۱ خواهر به نام سارا دارد. سارا خواهر بزرگتر صدف می باشد و در بسیاری از مواقع پشتیبان او بوده و هست.

صدف بیوتی چندین سال است که به همراه خانواده خود در ایالات امریکا زندگی میکند و چندی پیش نیز ازدواج کرده است. او از کودکی علاقه زیادی به آرایشگری داشته و معتقد بوده که یا باید آرایشگر شود و یا جراح پلاستیک!

صدف به پیشنهاد مادرش، رشته شیمی را برای تحصیل انتخاب کرد تا بتواند به پشتوانه اطلاعاتی که در این رشته کسب می کند، کارخانه لوازم آرایشی تاسیس کند. اما بعد از مدتی تغییر نظر داد و در رشته پرستاری شروع به تحصیل کرد. اما همچنان علاقه خود را نسبت به آرایش و زیبایی، و همچنین شهرت و محبوبیت از دست نداد.

 

شروع فعالیت صدف بیوتی

صدف بیوتی کارش را در سال 1394 در اینستاگرام شروع کرد و به تدریج بر جمع مخاطبانش اضافه شد. در مرداد ماه سال 1395 به صورت حرفه ای آغاز به تولید محتوا برای این پیج نمود و توانست در مدت کوتاهی تعداد فالوئرهای خود را به بیش از 2 میلیون برساند همچنین مدتی قبل توانست تیک آبی Verified Badge اینستاگرام را دریافت کند. خودش گفته به خاطر علاقه اش به هنر میکاپ وارد عرصه آرایش و بیوتی بلاگری شده و با انتشار پست های آموزشی اش در مورد نحوه آرایش و تهیه ماسک های پوستی مختلف به تدریج به شهرت رسید.

 

موفقیت های بزرگ صدف بیوتی

همانطور که اشاره شد صدف ابتدا کار خود را با آموزش میکاپ شروع کرد و در فاصله زمانی اندکی جمعیتی چند میلیون از فالوورها را برای خود پیدا کرد و به ثروت کلانی از این راه دست پیدا کرد. برخی منابع گفته اند که هر تبلیغ صدف بیوتی دست کم 30 هزار دلار برای شرکت ها آب می خورد. اما نمی توان گفت پیش از او چنین آموزش هایی وجود نداشت و شاید مهمترین عامل موفقیتش، بیان صریح و ساده او بود. صدف به مرور وارد حوزه درمان و تبلیغات برای کرم های جوانسازی و روش های درمانی مثل لیزر و لاغری هم شد.

حالا این اینفلوئنسر در بزرگترین گردهمایی های بیوتی بلاگرهای دنیا حضور می یابد و حتی شرکت های هواپیمایی مطرح دنیا از جمله امارات ایرویز از او برای آموزش خودآرایی به پرسنل شان دعوت می کنند. گفته می شود در یکی از رویدادهای آرایشی دبی نیز جمعیت زیادی از دنبال کنندگان اینستاگرامی صدف بیوتی حضور پیدا کرده بودند که او را از نزدیک ببینند و خانم مسائلی نیز ضمن ابراز خوشحالی از این بابت یک روز کامل را با هوادارانش و عکاسی با آنها سپری کرد.

 

بیوگرافی صدف بیوتی و همسرش | مصاحبه جذاب با صدف بیوتی

 

انتخاب صدف بیوتی به عنوان تاثیرگذارترین اینفلوئنسر دنیا در سال ۲۰۱۹

از دیگر موفقیت های اخیر صدف بیوتی، می توان دریافت عنوان تاثیرگذارترین اینفلوئنسر دنیا توسط مجله معروف Forbes نام برد. رسیدن به این عنوان، آرزوی هر بلاگری است. همچنین مجله مشهور Vogue صدف بیوتی را در رتبه اول ۱۰ بیوتی بلاگر برتر دنیا و رتبه دوم ۱۰ بیوتی بلاگر لاکژری لوازم آرایش قرار داده است.

 

صدف بیوتی و بیوتی کان

از جدیدترین فعالیت های این بلاگر معروف ایرانی، می توان به حضور او در مراسم بیوتی کان اشاره کرد. بیوتی کان که یکی از بزرگترین گردهمایی های برندهای آرایشی مشهور جهان است، در سال ۲۰۱۹ از صدف بیوتی به عنوان مهمان ویژه و جهت آموزش آرایش دعوت به عمل آورد. این اتفاق را نیز می توان یکی از بزرگترین و مهم ترین اتفاقات زندگی حرفه ای صدف دانست.

 

رابطه صدف بیوتی با فالوورها

از آنجا که این بلاگر محبوب ایرانی، انرژی بسیار زیادی دارد، ارتباط بسیار خوبی با مخاطب برقرار کرده و با آنها احساس دوستی و صمیمیت زیادی دارد. فالوورهای صدف (یا به قول خود او، بچه بیوتی ها) نیز اکثرا از طرفداران پر و پا قرص او بوده و معمولا با گذاشتن کامنت های محبت آمیز انرژی او را چندین برابر می کنند. جمله معروف صدف در شروع اکثر ویدیوها، استوری ها و لایوها این جمله است ” بچه ها سلام! من برگشتم با یک ویدیوی دیگه!…” که همین جمله صمیمیت بسیار زیاد او و فالوورهایش را نشان می دهد.

در راستای برقراری ارتباط بیشتر، صدف پیج دیگری به نام ” sadaf_beauty_diary ” را ایجاد کرد، که در آن به صحبت در زمینه های مختلف و فراتر از آرایش می پردازد. او در این پیج عکس های شخصی خود را منتشر می کند و همانطور که در بیوگرافی پیج گفته است، در رابطه با روزمرگی ها، خریدها، عکس های عروسی و خلاصه از هر دری سخنی می گوید! همین موضوع نیز سبب ایجاد صمیمیت بیشتر میان او و فالوورهایش گردیده است.

او همچنین پیج دیگر به نام sadaf_beauty_giveaway را ایجاد کرد، که در آن به جایزه دادن به فالوورها اختصاص داده است.

 

مورد علاقه های صدف و همسرش

اتومبیل مورد علاقه صدف بنز و همسرش علی بی ام ، صدف عاشق رنگ نارنجی و از بازیگران به جانی دپ علاقه دارد و تفریح مورد علاقه اش نیز خرید و آرایش است و همسرش درست کردن داریکتون و فوتبال و طرفدار تیم رئال مادرید است.

 

اینستاگرام صدف بیوتی و رابطه اش با فالوور هایش

او به خاطر انرژی زیاد و بدلیل محتوا های کاربردی اش خیلی مورد علاقه خانم ها واقع شده است و بسیار در میان فالوور هایش محبوب است و با آنها احساس صمیمیت و دوستی می کند. صفحه وی از طریق آدرس زیر در دسترس می باشد :

www.instagram.com/sadaf_beauty

ویدیو : بیوگرافی صدف مسائلی معروف به صدف بیوتی + اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Back To Top
free html hit counter